eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Utrzymanie 54 miejsc dla bezdomnych zwierząt z zapewnieniem ich odłowienia, transportu i utrzymania oraz opieki weterynaryjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Płock: Utrzymanie 54 miejsc dla bezdomnych zwierząt z zapewnieniem ich odłowienia, transportu i utrzymania oraz opieki weterynaryjnej
Numer ogłoszenia: 22044 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Płockiego , ul. Kobylińskiego 6, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2633274, faks 024 2633274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie 54 miejsc dla bezdomnych zwierząt z zapewnieniem ich odłowienia, transportu i utrzymania oraz opieki weterynaryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie 54 miejsc dla bezdomnych zwierząt w schronisku z zapewnieniem ich odłowienia, transportu i utrzymania oraz opieki weterynaryjnej rozumiany jako następujące czynności: 1. odłowienie oraz transport bezdomnych zwierząt do schroniska z terenu gmin: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Drobin, Gąbin, Mała Wieś, Nowy Duninów, Radzanowo, Słupno, Staroźreby, Stara Biała, Wyszogród na zasadach zgodnych z ustawą o ochronie zwierząt oraz na podstawie pisemnego zgłoszenia pracownika gminy; 2. zapewnienie opieki nad zwierzętami w schronisku obejmujące: - zabezpieczenie miejsc w schronisku dla odłowionych zwierząt stosownie do pory roku, wyżywienie, opiekę weterynaryjną zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; - prowadzenie ewidencji i dokumentacji zwierząt oddzielnie dla każdej z gmin objętych przedmiotem zamówienia w tym nadanie numerów identyfikacyjnych zwierzętom oraz każdorazowo informowanie o zdarzeniach: adopcja, upadek, eutanazja zwierzęcia; - prowadzenie dokumentacji fotograficznej zwierząt wraz z ich numerem identyfikacyjnym dla potrzeb działań adopcyjnych prowadzonych w gminach; - prowadzenie i przedkładanie zamawiającemu comiesięcznej pisemnej sprawozdawczości związanej z przedmiotem zamówienia uwzględniającej każdorazowo informacje oddzielnie dla każdej z gmin objętej przedmiotem zamówienia dla celów rozliczeniowych; - każdorazowo gdy w okresie 12 miesięcy następuje zwolnienie miejsca przez zwierzę oddane wykonawcy pod opiekę, Wykonawca na pisemny wniosek pracownika gminy odławia, transportuje i utrzymuje kolejne zwierzę bezdomne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami wynikającymi z przedmiotu zamówienia bez dodatkowych opłat; - każdorazowo po okresie 12 miesięcy od momentu przyjęcia zwierzęcia do schroniska Wykonawca przejmuje zwierzęta na utrzymanie i opiekę z własnych środków. Każda gmina rozpoczyna pierwszy miesiąc z nowego dwunastomiesięcznego okresu rozliczeniowego z tzw otwartym kontem miejsc. Zamawiający zakłada następującą liczbę miejsc dla każdej objętej przedmiotem zamówienia gmin: Bielsk - 6 miejsc, Bodzanów - 10 miejsc, Brudzeń Duży- 6 miejsc, Bulkowo- 3 miejsca, Drobin - 3 miejsca, Gąbin - 3 miejsc, Mała Wieś- 1 miejsce, Nowy Duninów- 1 miejsce, Radzanowo- 6 miejsca, Słupno - 4 miejsca, Staroźreby- 3 miejsca, Stara Biała- 5 miejsc, Wyszogród - 3 miejsca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie 54 miejsc dla bezdomnych zwierząt w schronisku z zapewnieniem ich odłowienia, transportu i utrzymania oraz opieki weterynaryjnej rozumiany jako następujące czynności: 1. odłowienie oraz transport bezdomnych zwierząt do schroniska z terenu gmin: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Drobin, Gąbin, Mała Wieś, Nowy Duninów, Radzanowo, Słupno, Staroźreby, Stara Biała, Wyszogród na zasadach zgodnych z ustawą o ochronie zwierząt oraz na podstawie pisemnego zgłoszenia pracownika gminy; 2. zapewnienie opieki nad zwierzętami w schronisku obejmujące: - zabezpieczenie miejsc w schronisku dla odłowionych zwierząt stosownie do pory roku, wyżywienie, opiekę weterynaryjną zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; - prowadzenie ewidencji i dokumentacji zwierząt oddzielnie dla każdej z gmin objętych przedmiotem zamówienia w tym nadanie numerów identyfikacyjnych zwierzętom oraz każdorazowo informowanie o zdarzeniach: adopcja, upadek, eutanazja zwierzęcia; - prowadzenie dokumentacji fotograficznej zwierząt wraz z ich numerem identyfikacyjnym dla potrzeb działań adopcyjnych prowadzonych w gminach; - prowadzenie i przedkładanie zamawiającemu comiesięcznej pisemnej sprawozdawczości związanej z przedmiotem zamówienia uwzględniającej każdorazowo informacje oddzielnie dla każdej z gmin objętej przedmiotem zamówienia dla celów rozliczeniowych; - każdorazowo gdy w okresie 12 miesięcy następuje zwolnienie miejsca przez zwierzę oddane wykonawcy pod opiekę, Wykonawca na pisemny wniosek pracownika gminy odławia, transportuje i utrzymuje kolejne zwierzę bezdomne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami wynikającymi z przedmiotu zamówienia bez dodatkowych opłat; - każdorazowo po okresie 12 miesięcy od momentu przyjęcia zwierzęcia do schroniska Wykonawca przejmuje zwierzęta na utrzymanie i opiekę z własnych środków. Każda gmina rozpoczyna pierwszy miesiąc z nowego dwunastomiesięcznego okresu rozliczeniowego z tzw otwartym kontem miejsc. Zamawiający zakłada następującą liczbę miejsc dla każdej objętej przedmiotem zamówienia gmin: Bielsk - 6 miejsc, Bodzanów - 10 miejsc, Brudzeń Duży- 6 miejsc, Bulkowo- 3 miejsca, Drobin - 3 miejsca, Gąbin - 3 miejsc, Mała Wieś- 1 miejsce, Nowy Duninów- 1 miejsce, Radzanowo- 6 miejsca, Słupno - 4 miejsca, Staroźreby- 3 miejsca, Stara Biała- 5 miejsc, Wyszogród - 3 miejsca.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej;Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.); Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami z terenu gmin objętych zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia, że czynności związane z transportem bezdomnych zwierząt będą spełniały warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 października 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków i sposobu transportu zwierząt (Dz.U. 2003 r, Nr 142, poz 1591 ze zmianami); Oświadczenie, że czynności związane z wyłapywaniem bezdomnych zwierząt będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. 1998 r. Nr 116 poz. 753)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o posiadaniu specjalistycznych środków do wyłapywania zwierząt oraz pojazdów do transportu zwierząt spełniające warunki , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie zwierząt;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą wykonywały zamówienie zostały przeszkolone w zakresie postępowania ze zwierzętami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej przez wykonawcę działalności na sumę ubezpieczenia minimum 90. 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu dokumentu potwierdzającego wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez powiatowego lekarza weterynarii na obszarze jego właściwości; Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z lekarzem weterynarii na świadczenie kompleksowej obsługi weterynaryjnej nad zwierzętami przyjmowanymi i przebywającymi w schronisku; Oświadczenie o posiadaniu umowy z zarządzającym instalacją unieszkodliwiania zwłok zwierząt lub przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na zbieranie i transport zwłok zwierząt; Pisemna charakterystyka prowadzonego schroniska dla zwierząt z podaniem informacji dotyczącej lokalizacji, z uwzględnieniem wymagań określonych Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 roku w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. 2004 r. Nr158, poz. 1657); Informacje dotyczące podwykonawców; Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Regionu Płockiego ul. Kobylińskiego 6 09-400 Płock.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin Regionu Płockiego ul. Kobylińskiego 6 09-400 Płock.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.