eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-22

Nysa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 220416 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala w Nysie W przetargu dopuszcza się składanie ofert częściowych na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu urologicznego jednorazowego użytku-10poz. Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do cystotomii oraz zestawów do nefrotomii-6poz. Zadanie nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu DUFOUR-4poz. Zadanie nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu FOLEY silikonowych-1poz. Zadanie nr 5 - dostawa strzykawko probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym w systemie aspiracyjno-próżniowym-18poz. Zadanie nr 6 - dostawa pojemników na odpady medyczne-4poz. Zadanie nr 7 - dostawa zestawów zabiegowych jednorazowego użytku-1poz. Zadanie nr 8 - dostawa rurek intubacyjnych-5poz. Zadanie nr 9 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego-7poz. Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej-2poz. Zadanie nr 11 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych-3poz. Zadanie nr 12 - dostawa sprzętu medycznego do odsysania-5poz. Zadanie nr 13 - dostawa cewników do wkłuć centralnych-6poz. Zadanie nr 14 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku-3poz. Zadanie nr 15 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków, nebulizatorów-3poz. Zadanie nr 16 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku-1poz. Zadanie nr 17 - dostawa systemu przezskórnej gastrostomii zakładanej metodą endoskopową-2poz. Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego-2poz. Zadanie nr 19 - dostawa rurek tracheostomijnych Biesalskiego-1poz. Zadanie nr 20 - dostawa masek Cirrus-2poz. Zadanie nr 21 - dostawa jałowego żelu antyseptycznego do znieczulenia miejscowego-1poz. Warunki dla zadania nr 13 1)Cewniki muszą być wykonane z poliuretanu. 2)Muszą posiadać znaczniki głębokości. 3)Prowadnica dwustronna ( J z jednej strony- miękki koniec z drugiej strony koniec prosty ) 4)Zakładane metodą Seldingera. 5)Na opakowaniu opisane przekroje wewnętrzne świateł wkłuć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.00.00-2, 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z: -Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2004r Nr 93 poz.896 -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 -Dyrektywą Rady 93 42 EWG z dnia 14 kwietnia 1993r dotyczącej wyrobów medycznych. 2.Dla zadania nr 6 dla każdej pozycji dokument potwierdzający zgodność z normą ASTM F 2132 - dotyczącą odporności na przebicie pojemników na zużyty ostry sprzęt medyczny 3.Katalogi - materiały informacyjne oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W rubryce - Producent, numer katalogowy - należy podać pełną nazwę producenta, nr strony dokumentu w ofercie dopuszczającego oferowany wyrób do obrotu i używania , dokładny numer katalogowy w celu bezspornej identyfikacji asortymentu oraz numery stron z oferty zawierające powyższe informacje. W przypadku gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca złoży oświadczenie o niestosowaniu numerów katalogowych przez producenta i wpisze numery własnego kodu towarowo - magazynowego. 4.Próbki z każdej pozycji w ilości - 1 szt. Wykonawca dostarczy oferowany produkt -próbkę w opakowaniu jednostkowym zaopatrzonym w etykietę opisaną zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 . W przypadku kiedy produkt dostarczany będzie w opakowaniu handlowym w ilościach większych niż 1 szt. Wykonawca dostarczy próbkę produktu wraz z etykietą umieszczaną na opakowaniu zbiorczym. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa pozostawi w siedzibie Zamawiającego dostarczone próbki oferowanych wyrobów wraz z opakowaniem handlowym lub jego etykietą, które pozostaną u Zamawiającego przez okres 4 lat. Zamawiający wyraża zgodę na prezentację oferowanych wyrobów w dniu otwarcia ofert, bezpośrednio po otwarciu ofert. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny brutto przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, na podstawie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa IIIp. Pok. 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu urologicznego jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu urologicznego jednorazowego użytku-10poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do cystotomii oraz zestawów do nefrotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do cystotomii oraz zestawów do nefrotomii -6poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu DUFOUR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu DUFOUR -4poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu FOLEY silikonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu FOLEY silikonowych -1poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa strzykawko probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym w systemie aspiracyjno-próżniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa strzykawko probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym w systemie aspiracyjno-próżniowym -18poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa pojemników na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa pojemników na odpady medyczne-4poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów zabiegowych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów zabiegowych jednorazowego użytku -1poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa rurek intubacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - dostawa rurek intubacyjnych-5poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego -7poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej -2poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych -3poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa sprzętu medycznego do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - dostawa sprzętu medycznego do odsysania -5poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawa cewników do wkłuć centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - dostawa cewników do wkłuć centralnych-6poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku -3poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków, nebulizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków, nebulizatorów -3poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku -1poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - dostawa systemu przezskórnej gastrostomii zakładanej metodą endoskopową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 - dostawa systemu przezskórnej gastrostomii zakładanej metodą endoskopową -2poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego -2poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - dostawa rurek tracheostomijnych Biesalskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 - dostawa rurek tracheostomijnych Biesalskiego -1poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - dostawa masek Cirrus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 - dostawa masek Cirrus -2poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - dostawa jałowego żelu antyseptycznego do znieczulenia miejscowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 21 - dostawa jałowego żelu antyseptycznego do znieczulenia miejscowego -1poz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.