eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Tczew: świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 220409 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie , ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ NR 1 - zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew i gminy Subkowy polegające na odśnieżaniu dróg i posypywaniu ich materiałem uszarstniającym (łączna długość 96,227 km) 1. Zamawiający zapewnia: 1.1. piaskarkę 1.2. dwa pługi 1.3. mieszankę 1.4. miejsce mogące służyć za składowisko mieszanki i punkt załadowczy (warunkowo dopuszcza się składowanie mieszanki u wykonawcy) 2. Wykonawca musi zapewnić: 2.1. jedną solarko-piaskarkę: automatyczny system sterowania zapewniający stabilność wydatku posypywania niezależnie od zmiany prędkości nośnika i szerokości posypywania, automatyczne bezstopniowe lub stopniowe dozowania mieszanek uszarstniających od 10 do 30 g/m2 automatyczne bezstopniowe lub stopniowe sterowanie szerokością posypywania od 2 do 7 m z możliwością posypywania asymetrycznego 2.2. dwa samochody nie starsze niż 15 lat, o ładowności minimum 8 ton umożliwiające zamontowanie i właściwą pracę piaskarki z pługiem, 2.3. samochód rezerwowy do świadczenia usług w przypadku awarii pojazdu podstawowego, 2.4. sprzęt załadowczy umożliwiający każdorazowy załadunek mieszanki na samochody, 2.5. kierowców wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy), 3. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 4. Zakres i sposób świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością zimowego utrzymania określonymi w załączniku do specyfikacji. Łączna długość dróg powiatowych w gminie Tczew i gm. Subkowy objętych zimowym utrzymaniem wynosi 96,227 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. Wykonawca jest obowiązany posiadać w gotowości wyjazdu w ciągu 1,5 godziny cały sprzęt jakim dysponuje. Uruchomienie sprzętu będzie ogłaszane przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Wykonawcę po uzgodnieniu tego z Zamawiającym (telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail). 5. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 5.1. za roboczogodzinę pracy jednego nośnika z piaskarką i pługiem (odśnieżanie, odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie) w gotowości wyjazdu w ciągu 1,5 godziny od zgłoszenia Wynagrodzenie określone w pkt 5.1. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (poza materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni), tj.: 1. montaż pługów i piaskarek na samochody Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, 2. wynagrodzenie kierowców i operatora, 3. posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, 4. posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), 5. wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, 6. każdorazowy załadunek samochodów, 7. paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, 8. dojazd do miejsca wezwania, 9. zabezpieczenie materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych, 10. zmianowość sprzętu, 11. obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, 12. Wykonawca jest zobowiązany do umycia sprzętu Zamawiającego po zakończeniu każdej z akcji, 13. w przypadku korzystania z placu na terenie bazy Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do regularnego oczyszczania placu i boksów do składowania materiałów, 14. po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pługi, piaskarki). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca. Wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy. CZĘŚĆ NR 2 - odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew oraz gminy Subkowy przy użyciu koparko-ładowarek oraz pługa ciężkiego - na zlecenie (telefoniczne, faksem lub pocztą e-mail) w sytuacji znacznego pogorszenia warunków na drogach. 1. Zamawiający zapewnia: 1.1. pług ciężki stalowy dwustronny 2. Wykonawca musi zapewnić: 2.1. minimum trzy koparko-ładowarki o pojemności ładowacza powyżej 1 m3, 2.2. młot hydrauliczny montowany na koparko-ładowarkę umożliwiający skuwanie lodu, 2.3. samochód z napędem minimum na trzy osie z możliwością zamontowania czołownicy i zawieszenia pługa ciężkiego, 2.4. czołownicę do zamontowania pługa, 2.5. układ sterowniczy do pługa, 2.6. kierowców wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy), 3. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wyjątkowo łagodnej zimy istnieje możliwość nie zlecania tego rodzaju usług. 4. Zakres i sposób świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością zimowego utrzymania ustalonym każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 5.1. za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu koparko-ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 5 godzin od zgłoszenia 5.2. za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu pługa ciężkiego w gotowości wyjazdu w ciągu 5 godzin od zgłoszenia 5.3 za roboczogodzinę skuwania lodu przy użyciu koparko-ładowarki z zamontowanym młotem hydraulicznym w gotowości wyjazdu w ciągu 5 godzin od zgłoszenia Wynagrodzenie określone w pkt 5.1., 5.2. i 5.3. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.: 1. montaż pługa na samochód Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, 2. wynagrodzenie kierowcy i operatorów, 3. posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, 4. wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, 5. paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, 6. zmianowość sprzętu, 7. obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, 8. po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pług). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca Wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy. CZĘŚĆ NR 3 - odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew oraz gminy Subkowy przy użyciu ładowarki np. typu fadroma - na zlecenie (telefoniczne, faksem lub pocztą e-mail) w sytuacji znacznego pogorszenia warunków na drogach. 1. Wykonawca musi zapewnić: 2.1. minimum jedną ładowarkę o pojemności ładowacza powyżej 3 m3 2.2. kierowcę wyposażonego w telefon komórkowy (kontakt całodobowy), 2. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wyjątkowo łagodnej zimy istnieje możliwość nie zlecania tego rodzaju usług. 3. Zakres i sposób świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością zimowego utrzymania ustalonym każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 4.1. za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 5 godzin od zgłoszenia Wynagrodzenie określone w pkt 4.1. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.: 1. wynagrodzenie operatora, 2. posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, 3. wyposażenie kierowcy w telefon komórkowy, 4. paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, 5. zmianowość sprzętu, 6. obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, Wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy. CZĘŚĆ NR 4 - interwencyjny wywóz śniegu Wywóz śniegu będzie zlecany na terenie miasta Tczewa, gminy Tczew i gminy Subkowy - jedynie w przypadku nagromadzenia bardzo dużych ilości śniegu. Wykonawca musi dysponować dwoma ekipami do wywozu śniegu z terenu dróg powiatowych oraz jedna ekipą do wywozu śniegu z mostu przez Wisłę w Tczewie. Wywóz śniegu z zamkniętego dla ruchu mostu drogowego przez Wisłę w Tczewie odbywać się będzie jedynie w przypadku zalegania dużych ilości śniegu. Śnieg na powierzchni mostu nie będzie wcześniej zgarnięty na pryzmy. 1. Wykonawca musi zapewnić: 1.1. dwie ekipy składające się z samochodu samowyładowczego o pojemności skrzyni ładunkowej od 12 do 16 m3, koparko-ładowarki o pojemności ładowacza powyżej 1 m3 oraz 4 pracowników, 1.2. jedną ekipę składającą się z pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t oraz 4 pracowników, 1.3. samochody rezerwowe do świadczenia usług w przypadku awarii pojazdu podstawowego, 1.4. kierowców wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy). 3. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wyjątkowo łagodnej zimy istnieje możliwość nie zlecania tego rodzaju usług. 4. Zakres i sposób świadczenia usług Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu świadczonych usług. Wykonawca jest obowiązany posiadać w gotowości wyjazdu w ciągu 12 godzin cały sprzęt jakim dysponuje. Uruchomienie sprzętu będzie ogłaszane przez przedstawiciela Zamawiającego (telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail). 5. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 5.1. za wywiezienie 1 m3 śniegu z terenu dróg powiatowych w gotowości wyjazdu w ciągu 12 godzin od zlecenia 5.2. za wywiezienie 1 m3 śniegu z powierzchni mostu przez Wisłę w gotowości wyjazdu w ciągu 12 godzin od zlecenia Wynagrodzenie określone w pkt 5.1. i 5.2. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.: a) wynagrodzenie kierowców i pracowników, b) posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, c) posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), d) wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, e) paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, f) dojazd do miejsca wezwania, g) zmianowość sprzętu, h) obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, j) miejsce utylizacji śniegu Wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy. CZĘŚĆ NR 5 - odśnieżanie chodników w ciągach ulic powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego 1. Zakres i sposób świadczenia usług Ręczne lub mechaniczne oczyszczanie chodników ze śniegu i lodu oraz posypanie materiałem uszarstniającym. Mechaniczne odśnieżanie chodników może być prowadzone wyłącznie przy użyciu sprzętu zapewniającego nieuszkodzenie nawierzchni chodników. Chodniki muszą być odśnieżane na całej szerokości. W przypadku uszarstniania nawierzchni chodników minimalne ilości rozsypanego piasku na powierzchni chodnika powinny wynosić minimum 30 gr/m2. Łączna powierzchnia chodników przewidzianych do odśnieżania na terenie miasta Tczewa wynosi ok. 400 a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu świadczonych usług. Odśnieżanie chodników będzie zlecane w zależności od panujących warunków. W przypadku zlecenia odśnieżenia całego zakresu na terenie miasta Tczewa (ok. 400 a) Wykonawca jest zobowiązany wykonać zadanie w nieprzekraczalnym terminie 6 godzin. Wykonawca będzie powiadamiany o uruchamianiu akcji telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail. Do wykonywania usługi Wykonawca musi przystąpić w nieprzekraczalnym terminie: 1 godziny od otrzymania zlecenia - na terenie miasta Tczewa 3 godzin od otrzymania zlecenia - poza miastem, na terenie Powiatu Tczewskiego 2. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu ofertowym oraz umowie. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 3.1. za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia - za 1 ar (teren miasta Tczewa) 3.2. za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 ar (poza miastem) 3.3. za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia - za 1 ar (teren miasta Tczewa) 3.4. za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 ar (poza miastem) Wynagrodzenie określone w pkt 3.1. - 3.4. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, (np. zakup materiałów uszarstniających, zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników, ew. materiały eksploatacyjne w przypadku mechanicznego wykonywania usług itp)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - w przypadku zwiększenia posiadanych środków w planie finansowym na daną część zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia konieczności zwiększenia ilości wykonywanych usług (tj. powtórzenie tego samego rodzaju usług). Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego na daną część zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy wykazać się dysponowaniem wszystkimi samochodami i sprzętem niezbędnymi do realizacji części zamówienia, których dotyczy oferta

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, lub oświadczenie, iż w przypadku wybrania jego oferty przed zawarciem umowy zobowiązuje się do zawarcia w/w ubezpieczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku braku policy oc oświadczenie, iż w przypadku wybrania oferty Wykonawcy, przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia w/w ubezpieczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje sie mozliwośc zmiany umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT - możliwa jest zmiana obowiązujących w umowie stawek wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.