Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Mielec: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu
Numer ogłoszenia: 220384 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 13.14.17.00 - 13.14.17.00 Oryginalny kod CPV: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Oryginalny kod CPV: 33.14.17.10 - Kule Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.10 - Kule Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.15.00.00 - Leczenie Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.31.10 - Pojazdy inwalidzkie Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.31.10 - Pojazdy inwalidzkie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy, 2. wykonawca musi spełniać warunki zawarte w SIWZ, 3. wykonawca złoży ofertę zgodna z warunkami zawartymi w SIWZ, 4. wykonawca złoży oświadczenia, certyfikaty, atesty dopuszczające przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896 z późn. zm.) do wprowadzenia do obrotu i używania - dotyczy każdej pozycji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie, że cechy techniczne i jakościowe urządzeń są zgodne z normatywami Europejskimi (aprobatami technicznymi) obowiązujacymi na terenie Polski, 5. wykonawca w okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 2 dostawy sprzętu rehabilitacyjnego o wartości tożsamej z wartością dostawy będącej przedmiotem zamówienia - wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzajace należyte wykonanie w/w dostaw (referencje)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zalgłości podatkowych, 3. zaświadczenie z ZUS-U lub KRUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 5. wykaz dostaw wykonanych w okresie 3 lat - wymagane co najmniej 2 dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia potwierdzone referencjami, 6. oświadczenia, certyfikaty, atesty dopuszczające przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896 z późn. zm.) do wprowadzenia do obrotu i używania - dotyczy każdej pozycji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie, że cechy techniczne i jakościowe urządzeń są zgodne z normatywami Europejskimi (aprobatami technicznymi) obowiązujacymi na terenie Polski,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 09:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2024 roku;
- "Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - II postępowanie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego dla boiska piłkarskiego w Trześni (postępowanie powtórzone)
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu identyfikacji nerwów w chirurgii tarczycy na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
- Dostawa aparatów USG
- ZP-032_/2024 - "Akcesoria do oksygenatora, wyposażenie lasera wysokoenergetycznego, kleszczyki zaciskowe, uszczelki do trokarów, akcesoria do kruszenia kamieni, taśmy do kinesiotapingu "
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- Dostawa łóżek rehabilitacyjnych i szafek przyłóżkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.