Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Łuków: Przebudowa ulic : ul. Leopolda Staffa wraz z łącznikiem od ul. L. Staffa do ul. L. Szenwalda
oraz ul. Żelechowskiej w m. Łuków
Numer ogłoszenia: 220382 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982100, fax. 025 7982100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/bip.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Łuków.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic : ul. Leopolda Staffa wraz z łącznikiem od ul. L. Staffa do ul. L. Szenwalda oraz ul. Żelechowskiej w m. Łuków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulic : ul. Leopolda Staffa wraz z łącznikiem od ul. L. Staffa do ul. L. Szenwalda polegająca na : - sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na zimno o śr. gr. 1,5 cm - 1476 m2 - wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową dla kategorii ruchu KR 2 - 25 t - wykonaniu nawierzchni - warstwa ścieralna gr.5 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej dla kategorii ruchu KR 2 - 1870 m2 ul. Żelechowskiej polegająca na : - ustawieniu krawężnika betonowego 20x30 na ławie betonowej z oporem - 584 m - wykonaniu zjazdów indywidualnych i publicznych oraz zatoki postojowej i autobusowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 723 m2 - wykonaniu chodnika i opaski ochronnej z kostki brukowej betonowej gr.6cm - 983 m2 - ustawieniu obrzeży betonowych 20x6 - 1286 m wraz z wykonaniem robót przygotowawczych i rozbiórkowych, zgodnie z przedmiarem robót Wszystkie materiały użyte do przebudowy ul. Żelechowskiej stanowią materiały powierzone przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a)Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierować wykonaniem robót ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności : Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanych pracowników do realizacji zamówienia posiadających wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca poda kandydata na stanowisko kierownika budowy - 1 osoba 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy przedłożą niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (dotyczy : CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 ) 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej . Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy : CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosują przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz..U. z 2006 r. Nr 87, poz.605). 3) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierować wykonaniem robót )wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dotyczy : CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 ) W przypadku składania oferty wspólnej, każdy ze wspólników musi przedłożyć dokumenty takie jak określone dla Wykonawcy jak w ppkt. 1,2 oraz ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wspólników (wymagane stosowne pełnomocnictwo). (dotyczy : CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17 pokój 13.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 07:30, miejsce: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17 pokój 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Leopolda Staffa wraz z łącznikiem od ul. L. Staffa do ul L. Szenwalda w m. Łuków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na zimno o śr. gr. 1,5 cm - 1476 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową dla kategorii ruchu KR 2 - 25 t - wykonanie nawierzchni - warstwa ścieralna gr.5 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej dla kategorii ruchu KR 2 - 1870 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Żelechowskiej w m. Łuków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ustawienie krawężnika betonowego 20x30 na ławie betonowej z oporem - 584 m - wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych oraz zatoki postojowej i autobusowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 723 m2 - wykonanie chodnika i opaski ochronnej z kostki brukowej betonowej gr.6cm - 983 m2 - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 1286 m wraz z wykonaniem robót przygotowawczych i rozbiórkowych, zgodnie z przedmiarem robót Wszystkie materiały użyte do przebudowy ul. Żelechowskiej stanowią materiały powierzone przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego na potrzeby SPZOZ w Łukowie
- Przebudowa, modernizacja RTG w ramach projektu "Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie SOR i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łuków - etap IV
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1220L na odcinku granica powiatu - Bystrzyca
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.