Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Lipsk: Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej we wsi Wołkusz gmina Lipsk
Numer ogłoszenia: 220380 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipsk , ul. Żłobikowskiego 4/2, 16-315 Lipsk, woj. podlaskie, tel. 087 6422703, fax. 087 6423705.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej we wsi Wołkusz gmina Lipsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji rolniczej drogi dojazdowej we wsi Wołkusz gmina Lipsk, powiat augustowski, województwo podlaskie, na długości 1,4 km i szerokości 6 m, polegającej na: - wznowieniu znaków granicznych: pierwsze punkty - 2, następne - 16 - robotach pomiarowych km - 1,4 - karczowaniu drzew śr. 16-25 cm - szt. 30 - karczowaniu drzew śr. 26-35 cm - szt. 20 - karczowaniu zagajników gęstych - ha 0,08 - karczowaniu pni śr. 26-35 cm - szt. 40 - wywożeniu dłużyc - mp.10,8 - wywożeniu karpiny mp 5,5 - wywożeniu gałęzi mp. 13,5 - wywożeniu pni i korzeni śr 26-35 cm - szt. 40 - usunięciu i spaleniu pozostałości po karczunku mp. - 34,3 - profilowaniu i zagęszczeniu podłoża m2 - 8400 - wykonaniu warstwy jezdnej gr. 15 cm po zagęszczeniu m2 - 8295 - wykonaniu przepustu p-1/60 szt. 1 L=7m, 1 L=+1m Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia przedstawia uproszczona dokumentacja projektowo-kosztorysowa - załącznik Nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj., którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust.1 i 2 ustawy PZP, oraz Wykonawcy, którzy: 1.5. udzielą gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej 12 m-cy 1.6 wyrażą zgodę na zapłatę w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i dostarczenia faktur, 1.7 zrealizują cały przedmiot zamówienia w terminie do 20.11.2008 r., 1.8 skieruje do wykonania zamówienia najmniej jedną osobę (kierownika) z uprawnieniami przewidzianymi do realizacji robót objętych zamówieniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. kosztorys ofertowy 3. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 (zał. nr 3 do SIWZ) 4. oświadczenie iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (zał. nr 2 do SIWZ), 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedziałności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, 8. potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (minimum 3 roboty wykonane przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, 10. wykaz części zamówienia, które wykonawca zleci podwykonawcom ( zał. Nr 4) 11. wykaz osób zgodnie z § 2 ust.1 pkt 1.8 SIWZ (kierownik budowy z uprawnieniami przewidzianymi do realizacji robót objętych zamówieniem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lipsku
16-315 Lipsk
ul. Żłobikowskiego 4/2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lipsku 16-315 Lipsk ul. Żłobikowskiego 4/2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Tarnowiec w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.