Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Karczew: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku
Numer ogłoszenia: 22035 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806421, fax 022 7806421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku. Rozsypywarka przeznaczona do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku oraz mieszanki soli i piasku. Rozsypywarka powinna posiadać niezależny napęd przenośnika taśmowego i talerza rozrzucającego, możliwość sterowania rozruchem silnika oraz taśmy z kabiny samochodu. Rozsypywarka powinna spełniać następujące warunki: 1. Posiadać napęd mechaniczny przenośnika taśmowego i talerza rozrzucającego. 2. Ładowność rozsypywarki - min. 6 t. 3. Pojemność zasobnika rozsypywarki do 3,2 m3 4. Zakres regulacji dawki: - piasek, mieszanka piasku z solą - 5 - 260 g/m2 - sól - 5 - 40 g/m2 5. Szerokość posypywania - 2 - 6 m 6. Napęd - silnik wysokoprężny chłodzony powietrzem typu RD 210 lub równoważny. 7. Moc silnika - 19 KM 8. Rozruch silnika - rozrusznikiem elektrycznym. 9. Akumulator - 12 V 120 Ah zamontowany na posypywarce. 10. Sprzęgło - elektromagnetyczne VEP 63 B 12 V lub równoważne. 11. Instalacja elektryczna - 12 V. 12. Powinna zawierać kasetę sterującą, montowaną w kabinie kierowcy, przy pomocy której można uruchomić silnik, włączyć posuw taśmy, obroty talerza rozsypującego, lampę błyskową i światło lampy tylnej. 13. Dostarczona rozsypywarka powinna być dostarczona w wersji ze zbiornikami i instalacją solanki oraz długim lejem do rozsypywania. 14. Posiadać 24-miesięczną gwarancję. 15. Dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklarację zgodności. 16. Kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi urządzenia Rozsypywarka powinna być wydana zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.82.11.00 - Piaskarki Kod CPV wg słownika 2008: 43.81.10.00 - Szlifierki do drewna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.) b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c) posiadają doświadczenie - przedstawią wykaz przynajmniej trzech dostaw o charakterze podobnym w okresie trzech lat popartych dokumentami stwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie, np. referencjami d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e) posiadają dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklarację zgodności f) udzielą minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczoną piaskarkę g) podpiszą umowę na warunkach określonych przez Zamawiającego (wzór umowy załączony do SIWZ) Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (3) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (4) Formularz cenowy (5) Podpisany wzór umowy (6) Wypełniony formularz OFERTA (7) dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklarację zgodności - CE; (8) udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczoną piaskarko-solarkę oraz określenie warunków gwarancji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.