eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru (SAP), systemu oddymiania klatki schodowej i oświetlenia awaryjnego w budynkach Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 14 i ul. Wronieckiej 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Poznań: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru (SAP), systemu oddymiania klatki schodowej i oświetlenia awaryjnego w budynkach Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 14 i ul. Wronieckiej 15
Numer ogłoszenia: 220356 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Raczyńskich , Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529868, 8521734, fax. 061 8529868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bracz.edu.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru (SAP), systemu oddymiania klatki schodowej i oświetlenia awaryjnego w budynkach Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 14 i ul. Wronieckiej 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru (SAP), systemu oddymiania klatki schodowej i oświetlenia awaryjnego w budynkach Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 14 (siedziba oddziału Biblioteki - Muzeum J.I.Kraszewskiego ) i ul. Wronieckiej 15 ( siedziba filii bibliotecznych nr 11,39 i 61 ) Budynki przy ul. Wronieckiej są indywidualnie wpisane do rejestru zabytków - ul. Wroniecka 14 pod nr A129 decyzją z dnia 29.03.1960r.i ul. Wroniecka 15 pod nr A130 decyzją z dnia 29.03.1960r. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do siwz : -Nr 1 Dokumentacja techniczna dotycząca budynku ul. Wroniecka 14: -Część I- instalacja sygnalizacji pożaru ( opis techniczny, zestawienie materiałów podstawowych,rysunki,certyfikaty zgodności ), -Część II- Instalacja oświetlenia awaryjnego -Przedmiar robót -Specyfikacja techniczna dobrego wykonania i odbioru robót budowlanych -Nr 2 -Dokumentacja techniczna dotycząca budynku ul. Wroniecka 15: -Część I- instalacja sygnalizacji pożaru ( opis techniczny, zestawienie materiałów podstawowych,rysunki,certyfikaty zgodności ), -Część II- Instalacja oświetlenia awaryjnego -Przedmiar robót -Specyfikacja techniczna dobrego wykonania i odbioru robót budowlanych -Nr 3 -Pozwolenie Nr 384/08 Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki i dokumenty oraz oświadczenia 1) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tj. udokumentują należyte wykonanie minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizowanych w obiektach zabytkowych, zakończonych w terminie od 12 września 2003 do 11 września 2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości brutto minimum 130.000 złotych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj Kierownikiem budowy winna być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych, Druga osoba winna posiadać u uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty : 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 4 do SIWZ), 2. Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg przedmiarów robót w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych, które zostały zakończone w okresie od 12 września 2003 do 11 września 2008 r o wartości jednostkowej minimum 130.000 zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty ( Załącznik nr 5 do siwz ) Wykaz winien zawierać co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i odpowiadające w/w warunkom. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot, 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( kierowały jego wykonaniem ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności (Załącznik nr 6 do siwz ) Przedłożony wykaz winien zawierać co najmniej: ? Jedną osobę - Kierownika budowy tj. osobę posiadającę uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych, ? Drugą osoba - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenie na transport odpadów. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wolności 19, 61-739 Poznań Pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Plac Wolności 19, 61-739 Poznań Pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.