eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Garwolinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Garwolin: Dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Garwolinie
Numer ogłoszenia: 220347 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Garwolinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: Zadanie nr 1 - Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany, mieszanina kwasu glikolowego i mlekowego (nić dwuskładnikowa). Zadanie nr 2 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, poliamidowy, kolorowy. Zadanie nr 3 - Szew syntetyczny, szybkowchlanialny, pleciony, powlekany. Zadanie nr 4 - Szew syntetyczny wielowłóknowy, niewchłanialny, poliestrowy. Zadanie nr 5 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny. Zadanie nr 6 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, polipropylenowy Zadanie nr 7 - Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, wykonany z kwasu poliglikolowego, powlekany. 3. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. 4. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach: - Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Wykonawca wraz ze złożoną ofertą winien dostarczyć próbki oferowanych materiałów szewnych w ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w celu dokonania oceny technicznej i użytkowej owych produktów jak również weryfikację oferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia (w odpowiednim zakresie). 7. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 8. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały szewne równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna materiały szewne o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie, jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 9. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 10. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy, na podstawie zapotrzebowań przesyłanych faksem w terminie do max. 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 11. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiąjacy nie żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych (certyfikat zezwalający na oznakowanie wyrobu znakiem CE), jeśli certyfikacja była prowadzona z udziałem jednostki notyfikującej (jeśli dotyczy); 2) deklarację zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi wystawioną przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela; 3) dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania/zgłoszenia lub wpisy/, jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia lub oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia, jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych nie wymagają zgłoszenia (podać klasę wyrobu, miejsce produkcji oraz kraj rejestracji na terenie UE) lub z określonych powodów nie dokonano zgłoszenia. d) materiały informacyjne - pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania oraz której pozycji Formularza asortymentowo-cenowego dotyczy dokument.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz oceny technicznej i użytkowej - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku osób fizycznych składających oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, oświadczenie Wykonawcy wskazujące osobę upoważnioną w do występowania i składania oferty w jej imieniu. - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 7. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ każdego z członków konsorcjum osobno.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - ocena techniczna i użytkowa - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony na zasadzie art. 144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana cen brutto, b) obniżenia cen, c) zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, d) przypadku niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w § 1 i 3 niniejszej umowy. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, I piętro, pok. 136 - Ośrodek Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany, mieszanina kwasu glikolowego i mlekowego (nić dwuskładnikowa)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 4 - 0 75 16, 1/2 koła okrągła (kłująca) 84 2 4 - 0 75 20, 1/2 koła okrągła (kłująca) 84 3 3 - 0 75 22, 1/2 koła okragła 300 4 3 - 0 75 40,1/2 koła okrągła 600 5 3 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 120 6 2 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 1032 7 2 - 0 75 45,1/2 koła okrągła 120 8 0 75 30, 1/2 koła okrągła 636 9 1 75 30, 1/2 koła okrągła 360 10 1 90 40, 1/2 koła okrągła mocna 840 11 1 75 30 - 32, okragła kształt litery J 180 12 1 90 45,1/2 koła okrągła 120 13 2 90 45, 1/2 koła okrągła 648 14 2 90 48, 1/2 koła okrągła 1896 15 1 75 podwiązka 36 16 0 min. 130 podwiązka 456 17 2 - 0 min. 130 podwiązka 804 18 3 - 0 min. 130 podwiązka 300 Wymagana ilość próbek - po 3 (trzy) saszetki dla każdej pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, poliamidowy, kolorowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 6 - 0 75 11 - 12, 3/8 koła odwrotnie tnąca 24 2 5 - 0 75 15 - 16, 3/8 koła odwrotnie tnąca 24 3 4 - 0 45 19, 3/8 koła odwrotnie tnaca 144 4 4 - 0 75 19, 3/8 koła odwrotnie tnaca 192 5 3 - 0 45 24, 3/8 koła odwrotnie tnąca 1284 6 3 - 0 75 24, 3/8 koła odwrotnie tnąca 1812 7 2 - 0 45 24, 3/8 koła odwrotnie tnąca 348 8 2 - 0 75 24, 3/8 koła odwrotnie tnąca 420 9 2 - 0 75 30, 3/8 koła odwrotnie tnąca 1416 10 2 - 0 75 40, 3/8 koła odwrotnie tnąca 24 11 0 75 39 - 40, 3/8 koła odwrotnie tnąca 48 12 1 - 0 75 30, 1/2 koła okragła 60 13 1 - 0 75 40, 1/2 koła okrągła 96 14 1 75 / 90 37, 1/2 koła okrągła 96 15 1 75 / 90 40, 1/2 koła okrągła 108 16 1 90 / 100 48, 1/2 koła okragła 48 17 1 90 48, 1/2 koła odwrotnie tnąca 36 18 2 90 40, 1/2 koła odwrotnie tnąca 36 19 2 90 / 100 48, 1/2 koła okragła 60 20 2 100 90, 1/2 koła tnąca 120 Wymagana ilość próbek - po 3 (trzy) saszetki dla każdej pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew syntetyczny, szybkowchlanialny, pleciony, powlekany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 4 - 0 75 19, 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna 24 2 3 - 0 75 16 - 19, 3/8 koła odwrotnie tnąca 24 3 3 - 0 75 35, 3/8 koła odwrotnie tnąca 456 4 3 - 0 75 22 3/8 koła odwrotnie tnąca 24 5 1 90 40, 1/2 koła przyostrzona okragła 300 6 1 90 45, 1/2 koła przyostrzona okrągła 780 7 0 90 48 1/2 koła przyostrzona okrągła 24 Wymagana ilość próbek - po 3 (trzy) saszetki dla każdej pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew syntetyczny wielowłóknowy, niewchłanialny, poliestrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 1 - 0 min 75 podwiązka 84 2 2 - 0 min 75 podwiązka 24 3 1 min 75 podwiązka 48 4 2 min 75 podwiązka 48 5 5 min 100 podwiązka 36 6 3 - 0 75 22, 1/2 koła okrągła 36 7 2 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 36 8 1 75 37, 1/2 koła okrągła 36 9 2 75 40 1/2 koła okrągła 48 10 5 75 37, 1/2 koła okrągła, mocna 24 Wymagana ilość próbek - po 3 (trzy) saszetki dla każdej pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 3 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 120 2 2 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 156 3 1 75 40, 1/2 koła okrągła 36 4 2 90 48, 1/2 koła okragła 36 5 0 150 40 1/2 koła okrągła, pętla 48 6 1 150 40 1/2 koła okrągła, pętla 36 Wymagana ilość próbek - po 3 (trzy) saszetki dla każdej pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, polipropylenowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 6 - 0 75 11 - 13, dwie igły, 1/2 koła okrągła 12 2 5 - 0 75 13, 3/8 koła okragła 12 3 5 - 0 75 11 - 16 dwie igły, 1/2 koła okragła 12 4 4 - 0 75 15, 1/2 koła okrągła 24 5 3 - 0 75 15, 1/2 koła okrągła 12 6 2 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 288 7 0 75 35, 1/2 koła okrągła 24 8 3 - 0 75 26, 1/2 koła, odwrotnie tnaca 24 Wymagana ilość próbek - po 3 (trzy) saszetki dla każdej pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, wykonany z kwasu poliglikolowego, powlekany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 2 - 0 90 50, 1/2 koła okrągła 36 2 1 150 40, 1/2 koła okrągła, pętla 48 3 1 75 27, 5/8 koła okrągła 48 4 1 75 35, okragła, haczyk 9 Wymagana ilość próbek - po 3 (trzy) saszetki dla każdej pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena techniczna i użytkowa - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.