eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Koszalin: Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 220238 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koszalinie , ul. gen. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, faks (094) 347-69-60, 342-29-07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiekcie Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34 obejmujące: a) remont instalacji teletechnicznej: wykonanie dedykowanej sieci komputerowej; wykonanie systemu dozoru wizyjnego, sygnalizacji napadu i włamania, sygnalizacji pożaru i kontroli dostępu b) remont instalacji elektrycznych pomieszczeń parteru i I piętra w prawym skrzydle budynku: demontaż opraw oświetleniowych; wykonanie przebić przez ściany, kucie bruzd; montaż przewodów w bruzdach; montaż przewodów w listwach instalacyjnych; montaż osprzętu i opraw oświetleniowych; przebudowa istniejących rozdzielnic obwodowych, wykonanie pomiarów powykonawczych; c) remont pomieszczeń parteru i I piętra w prawym skrzydle budynku: rozebranie ścianek działowych z płyty gipsowo - kartonowej na stelażu, rozebranie ścianek działowych z betonu komórkowego; wymurowanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego wydzielających pomieszczenie kasowe z sali obsługi; wykonanie okna kasowego z montażem rolety antywłamaniowej i lady podawczej, osadzenie drzwi antywłamaniowych kl. C; montaż drzwi rozsuwanych do sali obsługi i montaż drzwi ppoż pomiędzy remontowanym skrzydłem budynku a budynkiem głównym z dostosowaniem otworów do montowanej stolarki; montaż przeszklonej ścianki wydzielającej pomieszczenie czytelni z sali obsługi; wykonanie tynków na nowych ściankach, uzupełnienie tynków po robotach murarskich i rozbiórkowych; przełożenie przewodów wentylacyjnych; obudowa przewodów wentylacyjnych z płyty g-k na stelażu metalowym; uzupełnienie sufitu podwieszanego systemowego na sali obsługi, uzupełnienie sufitu z płyty gipsowo kartonowej;wymiana posadzki w pomieszczeniach biurowych parteru, na sali operacyjnej, w sekretariacie i na sali rozpraw na wykładzinę z tworzyw sztucznych; wymiana wykładziny dywanowej na podłogę z paneli drewnopodobnych w gabinetach; wykonanie dekoracyjnych tynków mozaikowych w korytarzach oraz na sali obsługi do wysokości 160 cm.; malowanie stolarki drzwiowej I piętra; przygotowanie ścian i sufitów do malowania i ich malowanie; d) remont wybranych pomieszczeń parteru i I piętra w lewym skrzydle budynku: parter: demontaż stolarki drzwiowej; rozebranie cokolików i posadzek z płytek gresowych w miejscu projektowanych ścianek działowych w pomieszczeniu nr 47 i 49; wymurowanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego z osadzeniem nadproży, zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pom. 49 i 50; wykonanie tynków na nowych ściankach, uzupełnienie tynków po zamurowanym otworze; uzupełnienie posadzek i cokolików z płytek gresowych, uzupełnienie cokołów z listwy PCV; wymiana posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych w pokoju nr 50; wykonanie dekoracyjnego tynku mozaikowego w przedsionku; malowanie emulsyjne sufitów i ścian, malowanie grzejników i rur c. o.; montaż drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami; montaż lustra weneckiego; - I piętro: rozebranie drewnianej ścianki pomiędzy pokojami 109 i 110; wymiana 2 sztuk drzwi w pokoju 110; wymiana posadzki z wykładzin na posadzkę z paneli w pokojach: 109, 110, 136, 138, 146; malowanie starej stolarki okiennej w pięciu pokojach; malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni do malowania; malowanie grzejników i rur c. o. e) montaż drzwi przesuwnych w obiektach sądu przy ul. Wł. Andersa 34 i Grottgera 4..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie obejmujące wymianę stolarki, wymianę posadzek, wykonanie tynków, szpachlowanie ścian, prace malarskie, remont sieci elektrycznej i logicznej. Zamówienia uzupełniające stanowią maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie niższej niż 300.000,00 zł każda. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót (co najmniej 3), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 8 pracowników budowlanych, 2 pracowników z uprawnieniami do wykonywania prac elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem, 2 pracowników z uprawnieniami do wykonywania instalacji teletechnicznych. Każdy z wymienionych pracowników winien posiadać co najmniej 12 miesięczny staż pracy przy wykonywaniu prac, do których wykonania zostanie skierowany.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Koszalinie ul. Wł. Andersa 34 75-950 Koszalin pok. 88.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Koszalinie ul. Wł. Andersa 34 - Biuro Podawcze (lewe skrzydło, parter) lub w pokoju 88 (lewe skrzydło, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.