eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie A,dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie B, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi zadanie C, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych zadanie D, dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie E.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Sosnowiec: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie A,dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie B, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi zadanie C, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych zadanie D, dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie E.
Numer ogłoszenia: 22022 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie A,dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie B, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi zadanie C, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych zadanie D, dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu zadanie E..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A Blok szkolny formatu A4 w kratkę, 50 kartkowy niemakulaturowy Brulion w kratkę, szyty i klejony format A4, twarda oprawa 96 kartkowy, gramatura kartek 55g m2,Brulion w kratkę, szyty i klejony format A5, twarda oprawa 96 kartkowy, gramatura kartek 55g m 2,Teczka do podpisu A4 harmonijkowa 10 przegródek skóropodobna,Teczka do podpisu ze skorowidzem alfabetycznym od A do Z skóropodobna Skorowidz alfabetyczny A5 twarda oprawa 100 kartek,Skoroszyt zawieszkowy tekturowy cały 1 do 1 o gramaturze 300 g,Skoroszyt kartonowy oczkowy do wpinania cały 1 do 1 o gramaturze 300 g,Segregator 75 mm formatu A4 z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia z wymienną obustronną etykietą, Segregator 50 mm typu A4 z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia z wymienną obustronną etykietą,Teczki wiązane tekturowe białe o gramaturze 250 g,Pudła archiwizacyjne do przechowywania dokumentów o wymiarze szerokości grzbietu 100 mm, Teczka z gumką (biała) o gramaturze 300g Zadanie B Koperty białe z nadrukiem linii na dane teleadresowe samoklejące C6 Koperty średnie, szare, samoklejące z taśmą B5,Koperty średnie, białe samoklejące B5,Koperty białe z klejem C4,Koperty białe samoklejące z taśmą C4, Koperty białe bez nadruku, samoprzylepne C6,Koperty rozszerzane 390 mm na 255 mm, białe,Koperty rozszerzane 458mm na 300mm Koperty powietrzne H 18, Koperty szare z klejem C4, Koperty białe DL bez okienka Zadanie C Brulion w kratkę, szyty i klejony format A5, twarda oprawa 96 kartkowy, gramatura kartek 55g na m2,Skoroszyt kartonowy oczkowy do wpinania cały 1 na 1 o gramaturze 250 g,Papier do drukarki format A3 , o stopniu białości CIE 161 z tolerancją plus,minus 2 lub plus, minus3 (załączyć certyfikat potwierdzający stopień białości gramatura 80 g na m 2,Teczki do podpisu skóropodobne A4 harmonijka 10 przegródek,Teczka z gumką, wykonana z mocnego lakierowanego i barwionego kartonu o gramaturze 400g na m2 w formacie A4, Gumka ołówkowa przeznaczona do stosowania na papierze, dokładnie wycierająca ołówek, nienaruszająca struktury papieru o wymiarach około 43 mm na 17 mm na 12 mm,Temperówka metalowa,Dziurkacz z metalową podstawą i wykończeniem z tworzywa sztucznego typu Eagle 837 lub równoważny z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki, z możliwością dziurkowania 15 kartek,Dziurkacz duży i mocny z metalową obudową i podstawą, gumowa rękojeść, ogranicznik formatu, na 2 dziurki, z możliwością dziurkowania 65 kartek typu Sax 608 lub równoważny Zszywacz metalowy, typu SAX 49 lub równoważny, plastikowe ramię, podstawa o wysokiej wytrzymałości, antypoślizgowy spód, możliwość zszywania na zewnątrz, 10 lat gwarancji, zszywa do 25 kartek,Zszywacz typu SAX 180 lub równoważny, duży, podstawa o wysokiej wytrzymałości, automatycznie wysuwany pojemnik na zszywki, metalowy mechanizm,plastikowe ramię, zszywki uzupełniane czołowo, 10 lat gwarancji, zszywający do 40 kartek, Blok szkolny formatu A4 w kratkę, 50 kartkowy,Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy o dużej wytrzymałości 24 na 6 1000 sztuk w pudełku,Długopis automatyczny typu ZENITH 7 lub równoważny z wymiennym wkładem, obudowa wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania min.800 m, grubość linii: około 0,7 mm Teczka skrzydłowa z rzepem A4 ,Wkład pasujący do długopisu z pozycji nr 14 Zadanie D Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm czarny Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm niebieski Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm zielony,Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm czerwony, Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm czarny,Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm niebieski,Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm czerwony,Długopis automatyczny typu ZENITH 7 lub równoważny z wymiennym wkładem, obudowa wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania min. 2500 m, grubość linii: około 0,7 mm ,Wkład do długopisów z pozycji 8 niebieski Wkład do długopisów z pozycji 8 czarny, Uniwersalny marker permanentny czarny ze ściętą końcówką, grubość linii pisania1 do 3 mm,Nożyki plastikowe do papieru Ołówek automatyczny w gumowanej obudowie antypoślizgowej, z gumką chronioną skuwką, grafit 0,5mm ,Grafity do ołówków 0,5 HB 12 rysików opakowanie, pasujące do ołówków w pozycji 13,Ołówek drewniany odporny na złamanie z gumką, twardość HBOłówek drewniany, odporny na złamanie bez gumki twardość 2B,Gumka techniczna wykonana z termoplastycznego, syntetycznego kauczuku w kolorze białym o wymiarach 41 na 21 na 11 mm,Klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, bez rozpuszczalników, na bazie PVP, zmywalny za pomocą wody, do klejenia papieru, kartonu, zdjęć, gramatura 15 g Zadanie E Papier kseroA3, 80gm2 stopień białości CIE 161,Papier kseroA4; 80gm2 stopień białości CIE 161,Papier ksero A5 80gm2 stopień białości CIE 161 Papier do fax,Papier A4 gramatura 200g na m2 biały Papier A4 gramatura 160g na m2 seledyn,Papier A4 Gramatura 160g m2 błękitny,Papier A4 gramatura 210g na m2 kremowy,Papier A4 gramatura 160g na m2 gołąbkowy,Etykiety A4 samoprzylepne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie dostawy obejmującej przedmiot zamówienia, należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału z art. 22 ustawy ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych będzie załączenie do oferty dokumentów szczegółowo określonych przez Zamawiającego w punkcie VI podpunkcie b) str. 12 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zawierających informacje potwierdzające stan faktyczny na dzień otwarcia ofert. Każdy załączony dokument będzie badany zgodnie z zasadą: spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców i/lub wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego Każdy załączony dokument będzie badany zgodnie z zasadą: spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć: wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców i/lub wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego Każdy załączony dokument będzie badany zgodnie z zasadą: spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć: wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,i,lub wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego Każdy załączony dokument będzie badany zgodnie z zasadą: spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.Każdy załączony dokument będzie badany zgodnie z zasadą: spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców i/lub wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikat białości papieru CIE 161 z tolerancją plus, minus 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas reakcji na zgłoszenie interwencyjne - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

WARUNKI ZMIANY: 1.Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy w związku z realizacją niniejszej umowy, podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury. 2.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3.W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4.Zamawiający w zakresie wykonania wszystkich zadań zastrzega sobie prawo do realizacji zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ewentualnego ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i rzeczywistym ( zmniejszenie do max 15% brutto wartości danego zadania). Powyższe nie jest odstąpieniem od umowy nawet częściowym. Wykonawca z tego tytułu nie może wystąpić z roszczeniem w stosunku do Zamawiającego. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany asortymentu wynikłej z natychmiastowej potrzeby realizacji w czasie reakcji zgłoszenia interwencyjnego, który jest podany w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu Wydział Administracyjno-Gospodarczy al. Zwycięstwa 20, pokój 502 d 41-200 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Wydział Administracyjno-Gospodarczy al. Zwycięstwa 20, pokój 502 d 41-200 Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu Zadanie A Blok szkolny formatu A4 w kratkę, 50 kartkowy niemakulaturowy Brulion w kratkę, szyty i klejony format A4, twarda oprawa 96 kartkowy, gramatura kartek 55g m2,Brulion w kratkę, szyty i klejony format A5, twarda oprawa 96 kartkowy, gramatura kartek 55g m 2,Teczka do podpisu A4 harmonijkowa 10 przegródek skóropodobna,Teczka do podpisu ze skorowidzem alfabetycznym od A do Z skóropodobna Skorowidz alfabetyczny A5 twarda oprawa 100 kartek,Skoroszyt zawieszkowy tekturowy cały 1 do 1 o gramaturze 300 g,Skoroszyt kartonowy oczkowy do wpinania cały 1 do 1 o gramaturze 300 g,Segregator 75 mm formatu A4 z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia z wymienną obustronną etykietą, Segregator 50 mm typu A4 z dźwignią z dociskaczem, oklejony na zewnątrz folią polipropylenową, wewnątrz papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia z wymienną obustronną etykietą,Teczki wiązane tekturowe białe o gramaturze 250 g,Pudła archiwizacyjne do przechowywania dokumentów o wymiarze szerokości grzbietu 100 mm, Teczka z gumką (biała) o gramaturze 300g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie interwencyjne - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B Koperty białe z nadrukiem linii na dane teleadresowe samoklejące C6 Koperty średnie, szare, samoklejące z taśmą B5,Koperty średnie, białe samoklejące B5,Koperty białe z klejem C4,Koperty białe samoklejące z taśmą C4, Koperty białe bez nadruku, samoprzylepne C6,Koperty rozszerzane 390 mm na 255 mm, białe,Koperty rozszerzane 458mm na 300mm Koperty powietrzne H 18, Koperty szare z klejem C4, Koperty białe DL bez okienka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie interwencyjne - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki odpadami - zadanie C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C Brulion w kratkę, szyty i klejony format A5, twarda oprawa 96 kartkowy, gramatura kartek 55g na m2,Skoroszyt kartonowy oczkowy do wpinania cały 1 na 1 o gramaturze 250 g,Papier do drukarki format A3 , o stopniu białości CIE 161 z tolerancją plus,minus 2 lub plus, minus3 (załączyć certyfikat potwierdzający stopień białości gramatura 80 g na m 2,Teczki do podpisu skóropodobne A4 harmonijka 10 przegródek,Teczka z gumką, wykonana z mocnego lakierowanego i barwionego kartonu o gramaturze 400g na m2 w formacie A4, Gumka ołówkowa przeznaczona do stosowania na papierze, dokładnie wycierająca ołówek, nienaruszająca struktury papieru o wymiarach około 43 mm na 17 mm na 12 mm,Temperówka metalowa,Dziurkacz z metalową podstawą i wykończeniem z tworzywa sztucznego typu Eagle 837 lub równoważny z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki, z możliwością dziurkowania 15 kartek,Dziurkacz duży i mocny z metalową obudową i podstawą, gumowa rękojeść, ogranicznik formatu, na 2 dziurki, z możliwością dziurkowania 65 kartek typu Sax 608 lub równoważny Zszywacz metalowy, typu SAX 49 lub równoważny, plastikowe ramię, podstawa o wysokiej wytrzymałości, antypoślizgowy spód, możliwość zszywania na zewnątrz, 10 lat gwarancji, zszywa do 25 kartek,Zszywacz typu SAX 180 lub równoważny, duży, podstawa o wysokiej wytrzymałości, automatycznie wysuwany pojemnik na zszywki, metalowy mechanizm,plastikowe ramię, zszywki uzupełniane czołowo, 10 lat gwarancji, zszywający do 40 kartek, Blok szkolny formatu A4 w kratkę, 50 kartkowy,Zszywki wysokiej jakości specjalistyczne do zszywaczy o dużej wytrzymałości 24 na 6 1000 sztuk w pudełku,Długopis automatyczny typu ZENITH 7 lub równoważny z wymiennym wkładem, obudowa wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania min.800 m, grubość linii: około 0,7 mm Teczka skrzydłowa z rzepem A4 ,Wkład pasujący do długopisu z pozycji nr 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie interwencyjne - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych - zadanie D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie D Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm czarny Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm niebieski Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm zielony,Cienkopis jednorazowy, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, średnica końcówki około 0,4 mm czerwony, Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm czarny,Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm niebieski,Pióro kulkowe z tuszem pigmentowym, wodoodpornym, odpornym na blaknięcia, średnica kulki ok. 0,5 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm czerwony,Długopis automatyczny typu ZENITH 7 lub równoważny z wymiennym wkładem, obudowa wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego, wkład w kolorze niebieskim, długość pisania min. 2500 m, grubość linii: około 0,7 mm ,Wkład do długopisów z pozycji 8 niebieski Wkład do długopisów z pozycji 8 czarny, Uniwersalny marker permanentny czarny ze ściętą końcówką, grubość linii pisania1 do 3 mm,Nożyki plastikowe do papieru Ołówek automatyczny w gumowanej obudowie antypoślizgowej, z gumką chronioną skuwką, grafit 0,5mm ,Grafity do ołówków 0,5 HB 12 rysików opakowanie, pasujące do ołówków w pozycji 13,Ołówek drewniany odporny na złamanie z gumką, twardość HBOłówek drewniany, odporny na złamanie bez gumki twardość 2B,Gumka techniczna wykonana z termoplastycznego, syntetycznego kauczuku w kolorze białym o wymiarach 41 na 21 na 11 mm,Klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, bez rozpuszczalników, na bazie PVP, zmywalny za pomocą wody, do klejenia papieru, kartonu, zdjęć, gramatura 15 g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji na zgłoszenie interwencyjne - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu- zadanie E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie E Papier kseroA3, 80gm2 stopień białości CIE 161,Papier kseroA4; 80gm2 stopień białości CIE 161,Papier ksero A5 80gm2 stopień białości CIE 161 Papier do fax,Papier A4 gramatura 200g na m2 biały Papier A4 gramatura 160g na m2 seledyn,Papier A4 Gramatura 160g m2 błękitny,Papier A4 gramatura 210g na m2 kremowy,Papier A4 gramatura 160g na m2 gołąbkowy,Etykiety A4 samoprzylepne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie interwencyjne - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.