eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ CELEM WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU OKULISTYKI I ZAKŁADU PATOMORFOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGIERZU, UL. PARZĘCZEWSKA 35 określonych kodem CPV33.16.91.00-3, 33.16.22.00-5, 33.1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Zgierz: ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ CELEM WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU OKULISTYKI I ZAKŁADU PATOMORFOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGIERZU, UL. PARZĘCZEWSKA 35 określonych kodem CPV: 33.16.91.00-3, 33.16.22.00-5, 33.19.11.00-6, 33.11.22.00-0, 33.11.17.21-1, 33.19.22.30-3, 33.19.23.40-7, 33.12.41.00-6 z podziałem na 11 części wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - zgodnie ze specyfikacją zawartą w Zestawieniu Parametrów Technicznych.
Numer ogłoszenia: 220217 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, fax 042 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ CELEM WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU OKULISTYKI I ZAKŁADU PATOMORFOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGIERZU, UL. PARZĘCZEWSKA 35 określonych kodem CPV: 33.16.91.00-3, 33.16.22.00-5, 33.19.11.00-6, 33.11.22.00-0, 33.11.17.21-1, 33.19.22.30-3, 33.19.23.40-7, 33.12.41.00-6 z podziałem na 11 części wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - zgodnie ze specyfikacją zawartą w Zestawieniu Parametrów Technicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ CELEM WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU OKULISTYKI I ZAKŁADU PATOMORFOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGIERZU, UL. PARZĘCZEWSKA 35 określonych kodem CPV: 33.16.91.00-3, 33.16.22.00-5, 33.19.11.00-6, 33.11.22.00-0, 33.11.17.21-1, 33.19.22.30-3, 33.19.23.40-7, 33.12.41.00-6 z podziałem na 11 części wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - zgodnie ze specyfikacją zawartą w Zestawieniu Parametrów Technicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.91.00-3, 33.16.22.00-5, 33.19.11.00-6, 33.11.22.00-0, 33.11.17.21-1, 33.19.22.30-3, 33.19.23.40-7, 33.12.41.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA - 10.000,00 zł Część I - 2.300,00 zł Część II - 750,00 zł Część III - 170,00 zł Część IV - 300,00 zł Część V - 750,00 zł Część VI - 1.900,00 zł Część VII - 340,00 zł, Część VIII - 120,00 zł, Część IX - 330,00 zł Część X - 1.400,00 zł, Część XI - 1.640,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykażą się realizacją min. 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( sprzętu medycznego) i o wartości łącznej nie niższej niż cena oferty brutto ( w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyżej cenie ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ. 4. Spełniają warunki dodatkowe : 4.1. Wymagany termin realizacji zamówienia: - do 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia obowiązywania umowy. 4.2. Wymagany termin płatności za realizowane dostawy - minimum 30 dni, licząc od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2. 3. Zestawienie Parametrów Technicznych - Załącznik nr 3. 4. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 5. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10. Wykaz minimum min. 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( sprzętu medycznego) i o wartości łącznej nie niższej niż cena oferty brutto ( w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyżej cenie ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. : 11.1. pkt. 6, 7. i 9. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 11.2. pkt. 8. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.1. lit. a i c oraz pkt. 11.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 11.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.,7., 8., 9., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 12. stosuje się odpowiednio. 14. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni : a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy również Spółki Cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami; b) załączyć dokumenty określone w pkt. 3 ppkt. od 3.4. do 3.9. odpowiednio przez każdy podmiot. 15. Do oferty na wyroby medyczne należy dołączyć dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania - zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. nr 93, poz. 896 ze zm.): - deklaracje zgodności CE, - wpis do Rejestru lub zgłoszenie. 16. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne w języku polskim, specyfikację handlową, foldery oraz w szczególności charakterystyki celem potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. parametry techniczne (część I i V) - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w kwocie 24,40 zł brutto w Sekcji Zamówień Publicznych pok. 14 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 14 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laser koagulujący wraz z wyposażeniem (II harmoniczna YAG lub argonowy) 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.91.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Parametry techniczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ optyczny do witrektomii tylnej - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw narzędzi do witrektomii tylnej - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizator kompaktowy na blok operacyjny - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ultrasonograf okulistyczny z prezentacją B - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Parametry techniczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowa Fundus kamera - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.21-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulistyczny stół operacyjny - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel operacyjny - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrotom - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Digestorium - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor histologiczny - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.