To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Świdnica: Dostawa w ramach projektu: Wyposażenie zrewaloryzowanego bloku śródrynkowego i wieży ratuszowej w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 220196 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166816 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w ramach projektu: Wyposażenie zrewaloryzowanego bloku śródrynkowego i wieży ratuszowej w Świdnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Lokalizacja Obiekt zlokalizowany jest w Świdnicy na terenie Działek nr 172, 173, 180, 209, AM -10 obręb 4 Śródmieście, stanowiących własność gminy. 2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie wnętrz wszystkich kondygnacji wieży ratuszowej wraz z obiektem strefy wejściowej i obejmuje zdanie nr 1 i zadanie nr 2. UWAGA! Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 2.1. Zadanie nr 1 obejmuje: a) Dostawę i montaż mebli wypoczynkowo-rekreacyjnych w postaci siedzisk oraz stolików, b) Dostawę pojemników na odpadki, c) Dostawę i montaż mebla-kontuaru wraz z hokerem z oparciem o regulowanej wysokości, d) Dostawę i montaż kompletnych mebli do pomieszczenia obsługi technicznej wieży, e) Dostawę i montaż kompletnych mebli stanowiących wyposażeni archiwum wieży, f) Dostawę i montaż gablot wystawowych wysokich i niskich, g) Dostawę i montaż ram tablic wystawowych, h) Dostawę i montaż tablic informacyjno-kierunkowych, i) Dostawę i montaż rolet nieprzeziernych okiennych. 2.1.1. W ramach realizacji zamówienia dostawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć wyposażenie meblowe i ekspozycyjne do wieży ratuszowej w Świdnicy, 2.1.2. Dostarczone wyposażenie meblowe i ekspozycyjne musi być fabrycznie nowe, Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 10 do niniejszego SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1. Zadanie nr 2 obejmuje: a) Dostawę, montaż i konfigurację monitorów dotykowych LED40 wraz akcesoriami montażowymi, b) Dostawę, montaż i konfigurację infokiosków, c) Dostawę i montaż rzutnika/projektora, d) Dostawę i montaż głośników, e) Dostawę, montaż i konfigurację stacji roboczych i laptopów, f) Dostawę, montaż i konfigurację drukarek, g) Dostawę i montaż switcha komputerowego, h) Dostawę i konfiguracje oprogramowania i) Podłączenie urządzeń, konfiguracja i uruchomienie systemu, j) Dostawę i montaż oświetlenia wieży wraz ze sterownikami, 2.2.1. W ramach realizacji zamówienia dostawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć sprzęt do wieży ratuszowej w Świdnicy, 2.2.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi, licencjami (certyfikatami) zarejestrowanymi na Urząd Miejski w Świdnicy, 2.2.3. Dostarczone multimedialne odtwarzacze treści, stacji roboczych, laptopów i serwera muszą być wyszczególnione na liście Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL z podaniem pełnego adresu internetowego listy lub wymaga się załączenia oświadczenia producenta sprzętu. 2.2.4. Wykonawca dostarczy oświadczenie producenta monitora potwierdzające warunki gwarancji na monitor w przypadku, kiedy jest zainstalowana nakładka dotykowa. 2.2.5. W przypadku sprzętu objętego gwarancją na okres 36 miesięcy i dłuższy Wykonawca dołączy oświadczenia producentów potwierdzających zaoferowane warunki gwarancji oraz serwisu. 2.2.6. Serwer musi pochodzić z autoryzowanej dystrybucji producenta sprzętu, znajdującej się na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. 2.2.7. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE, 2.2.8. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 11 do niniejszego SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.10.00 - Siedziska 39.14.33.10 - Stoliki 39.12.11.00 - Biurka 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na realizację zadania Inwestor ubiega się o dofinansowanie ze środków pomocowych w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach priorytetu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JUMAPOL" JERZY JURKOWSKI, JANUSZ MATELSKI S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"JUMAPOL" JERZY JURKOWSKI, JANUSZ MATELSKI S.C.
- JUMAPOL Jerzy Jurkowski, Janusz Matelski S.C., Garncarsko, ul. Nowowiejska 14, 55-051 Sobótka, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124792,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149678,70
Oferta z najniższą ceną: 149678,70 / Oferta z najwyższą ceną: 307326,59
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZETO - ŚWIDNICA Sp. z o.o., ul. Grodzka 15, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 446940,4 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 547527,12
Oferta z najniższą ceną: 547527,12 / Oferta z najwyższą ceną: 547527,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
- Dostawy rękawic medycznych.
- Materiały do zabiegów usuwania zaćmy i witrektomii przedniej - do aparatu CENTURION VISION SYSTEM.
- "Przebudowa Teatru Miejskiego w Świdnicy"- etap II elewacje
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Zakup wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie - numer postępowania 31/ZP/24
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.