eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa w ramach projektuWyposażenie zrewaloryzowanego bloku śródrynkowego i wieży ratuszowej w Świdnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Świdnica: Dostawa w ramach projektu: Wyposażenie zrewaloryzowanego bloku śródrynkowego i wieży ratuszowej w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 220196 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166816 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w ramach projektu: Wyposażenie zrewaloryzowanego bloku śródrynkowego i wieży ratuszowej w Świdnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Lokalizacja Obiekt zlokalizowany jest w Świdnicy na terenie Działek nr 172, 173, 180, 209, AM -10 obręb 4 Śródmieście, stanowiących własność gminy. 2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie wnętrz wszystkich kondygnacji wieży ratuszowej wraz z obiektem strefy wejściowej i obejmuje zdanie nr 1 i zadanie nr 2. UWAGA! Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 2.1. Zadanie nr 1 obejmuje: a) Dostawę i montaż mebli wypoczynkowo-rekreacyjnych w postaci siedzisk oraz stolików, b) Dostawę pojemników na odpadki, c) Dostawę i montaż mebla-kontuaru wraz z hokerem z oparciem o regulowanej wysokości, d) Dostawę i montaż kompletnych mebli do pomieszczenia obsługi technicznej wieży, e) Dostawę i montaż kompletnych mebli stanowiących wyposażeni archiwum wieży, f) Dostawę i montaż gablot wystawowych wysokich i niskich, g) Dostawę i montaż ram tablic wystawowych, h) Dostawę i montaż tablic informacyjno-kierunkowych, i) Dostawę i montaż rolet nieprzeziernych okiennych. 2.1.1. W ramach realizacji zamówienia dostawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć wyposażenie meblowe i ekspozycyjne do wieży ratuszowej w Świdnicy, 2.1.2. Dostarczone wyposażenie meblowe i ekspozycyjne musi być fabrycznie nowe, Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 10 do niniejszego SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1. Zadanie nr 2 obejmuje: a) Dostawę, montaż i konfigurację monitorów dotykowych LED40 wraz akcesoriami montażowymi, b) Dostawę, montaż i konfigurację infokiosków, c) Dostawę i montaż rzutnika/projektora, d) Dostawę i montaż głośników, e) Dostawę, montaż i konfigurację stacji roboczych i laptopów, f) Dostawę, montaż i konfigurację drukarek, g) Dostawę i montaż switcha komputerowego, h) Dostawę i konfiguracje oprogramowania i) Podłączenie urządzeń, konfiguracja i uruchomienie systemu, j) Dostawę i montaż oświetlenia wieży wraz ze sterownikami, 2.2.1. W ramach realizacji zamówienia dostawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć sprzęt do wieży ratuszowej w Świdnicy, 2.2.2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi, licencjami (certyfikatami) zarejestrowanymi na Urząd Miejski w Świdnicy, 2.2.3. Dostarczone multimedialne odtwarzacze treści, stacji roboczych, laptopów i serwera muszą być wyszczególnione na liście Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL z podaniem pełnego adresu internetowego listy lub wymaga się załączenia oświadczenia producenta sprzętu. 2.2.4. Wykonawca dostarczy oświadczenie producenta monitora potwierdzające warunki gwarancji na monitor w przypadku, kiedy jest zainstalowana nakładka dotykowa. 2.2.5. W przypadku sprzętu objętego gwarancją na okres 36 miesięcy i dłuższy Wykonawca dołączy oświadczenia producentów potwierdzających zaoferowane warunki gwarancji oraz serwisu. 2.2.6. Serwer musi pochodzić z autoryzowanej dystrybucji producenta sprzętu, znajdującej się na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. 2.2.7. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE, 2.2.8. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 11 do niniejszego SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.10.00 - Siedziska 39.14.33.10 - Stoliki 39.12.11.00 - Biurka 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na realizację zadania Inwestor ubiega się o dofinansowanie ze środków pomocowych w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach priorytetu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUMAPOL Jerzy Jurkowski, Janusz Matelski S.C., Garncarsko, ul. Nowowiejska 14, 55-051 Sobótka, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124792,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149678,70

  • Oferta z najniższą ceną: 149678,70 / Oferta z najwyższą ceną: 307326,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZETO - ŚWIDNICA Sp. z o.o., ul. Grodzka 15, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 446940,4 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 547527,12

  • Oferta z najniższą ceną: 547527,12 / Oferta z najwyższą ceną: 547527,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.