eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Sukcesywne dostawy masy mineralno - asfaltowej (workowanej) na zimno wg bieżących potrzeb Zamawiającego w 2013 roku - ogółem 120 Mg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Człuchów: Sukcesywne dostawy masy mineralno - asfaltowej (workowanej) na zimno wg bieżących potrzeb Zamawiającego w 2013 roku - ogółem 120 Mg
Numer ogłoszenia: 220178 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83755 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, al. Wojska Polskiego 5, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 83-42-207, faks 0-59 83-42-208.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy masy mineralno - asfaltowej (workowanej) na zimno wg bieżących potrzeb Zamawiającego w 2013 roku - ogółem 120 Mg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy masy mineralno - asfaltowej (workowanej) na zimno wg bieżących potrzeb zamawiającego w 2013 roku. 2. Zamówienie obejmuje dostawy masy mineralno - asfaltowej w przewidywanej łącznej ilości 120 Mg. 3. Mieszanka musi posiadać aktualną Aprobatę Techniczną IBDiM. 4. Przedmiotem dostawy musi być mieszanka mineralno-asfaltowa do stosowania na zimno. 5. Mieszanka ma być mieszanką typu otwartego, o uziarnieniu od 0 mm do 8 mm. 6. Mieszanka ma być do zastosowania pod kątem całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni drogowych: remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i z betonu cementowego, tj. wypełniania ubytków, wybojów, wypełniania przestrzeni wokół płyt lub kanałów oraz przepustów kablowych i dylatacji, miejscowego wyrównywania lub profilowania nawierzchni dróg i chodników, wyrównywania powierzchni wokół metalowych urządzeń (np. studzienki ściekowe), konstrukcji znajdujących się w nawierzchni. 7. Mieszanka ma być do stosowania w temperaturze otoczenia od -20oC do 40oC. 8. Do rozkładania mieszanki nie powinno się stosować ciężkiego sprzętu oraz specjalnych narzędzi, a także podgrzewania, mieszania, cięcia i wałowania. Nadmiar masy po przeprowadzonych remontach ma pozwalać na powtórne zebranie z powrotem i pozwolić do prowadzenia następnych napraw. 9. Po użyciu mieszanki wyremontowane nawierzchnie muszą być oddane do ruchu natychmiast po naprawie. 10. Mieszanka ma być pakowana w workach o wadze do 40 kg. 11. Transport mieszanki musi odbywać się zgodnie z wymaganiami Aprobaty Technicznej IBDiM. 12. Na każdym opakowaniu musi być podana informacja zawierająca co najmniej następujące dane: - nazwę wyrobu, - nazwę i adres producenta, - masę netto, - datę produkcji i okres przydatności do zastosowania, - zalecenia BHP i zalecenia zgodne z atestem higienicznym, - informację, że wyrób uzyskał Aprobatę Techniczną IBDiM, - numer i datę wystawienia krajowej deklaracji zgodności, - nazwę jednostki certyfikującej i numer krajowego certyfikatu zgodności. 13. Wraz z zamówionym towarem będą dostarczane wszystkie certyfikaty, deklaracje i Aprobata Techniczna IBDiM. 14. Miejsca dostawy towaru: Służba Drogowa w Przechlewie, ul. Dworcowa 54, 77-320 Przechlewo pow. człuchowski. 15. Dostawy będą się odbywać sukcesywnie w miarę możliwości finansowych. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferta) części zamówienia/zakresu dostaw, których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - bez podawania nazw (firm) i adresów Podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG GDAŃSK Sp. z o.o., ul. Sandomierska 35, 80-051 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70110,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.