Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Słupsk: Roboty budowlano - remontowe w budynku nr 19 w miejscowości Rogawica, gmina Słupsk, powiat słupski, województwo pomorskie.
Numer ogłoszenia: 220118 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku , ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8439685, 8447835, fax. 0-59 8439685 w.47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - remontowe w budynku nr 19 w miejscowości Rogawica, gmina Słupsk, powiat słupski, województwo pomorskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku nr 19 w miejscowości Rogawica, gmina Słupsk, powiat słupski, województwo pomorskie, znajdującego się na dz. nr 3/39 w obrębie Rogawica, w lokalach i pomieszczeniach zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadają uprawnienia obejmujące wykonanie przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 166 000,00 zł bez podatku VAT każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. na podstawie art. 36 ust. 4 Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. 7. złożą wraz z ofertą kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa kierownika robót. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 166 000,00 zł bez podatku VAT każda, wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ. 3. Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Na potwierdzenie spełnienia warunku o podwykonawcach, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji. 6. Na potwierdzenie, ze wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał lub kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej. 7. Wykonawca do oferty jest zobowiązany dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Termin wykonania - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl/pl/section/zp_gdansk_przet.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku, ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk, pokój nr 129.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: ANR Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku, ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4".
- PODN.ZP.321.6.2024 jest przygotowanie programu i przeprowadzenie warsztatów dla regionalnych opiekunów grup pt. Tworzenie programów i scenariuszy Hackathonu wraz z usługą noclegową i wyżywieniem
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- Dostawa unitu stomatologicznego z wyposażeniem
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy dróg rowerowych w mieście Słupsk w ramach zadania inwestycyjnego "Rozwój inwestycji Miasta Słupska - opracowanie dokumentacji projektowych - etap III"
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.