To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Kraków: Przygotowanie i wydawanie profilaktycznego posiłku w formie jednego dania gorącego
Numer ogłoszenia: 220107 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205637 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie profilaktycznego posiłku w formie jednego dania gorącego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić klientom wskazanym przez Zamawiającego jeden gorący posiłek dziennie przez siedem dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ust. 2, 5 i 6, o wartości kalorycznej minimum 1000 kcal. 2. Wykonawca zapewni posiłki 7 dni w tygodniu, przy czym posiłki będą wydawane co najmniej 6 dni w tygodniu, zaś za siódmy dzień tygodnia, Wykonawca wyda posiłek w dniu poprzedzającym. 3. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki wg zróżnicowanych jadłospisów przez kolejne tygodnie. 4. Zamawiający będzie przekazywał listę zawierającą zakodowane dane osobowe w formie przypisanego do danego klienta numeru identyfikacyjnego. Każdy klient będzie posługiwał się legitymacją zawierającą numer identyfikacyjny oraz dane osobowe. Odbiór posiłków będzie możliwy po podaniu przez klienta numeru identyfikacyjnego oraz okazaniu legitymacji i dokumentu tożsamości. Klient potwierdza odbiór posiłków na liście przekazywanej przez Zamawiającego. 5. Wykonawca wyda klientowi nie więcej niż 3 posiłki dziennie oraz nie więcej niż 9 posiłków tygodniowo. 6. Wykonawca wykreśli na liście klientów niewykorzystane posiłki, jeśli ich ilość przekroczy wstecz 2. 7. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dekadowo zaktualizowane listy klientów w porządku alfabetycznym - najpóźniej 2 dni przed upływem dekady, z podaniem: 1) numeru identyfikacyjnego klienta, 2) okresu, na który przyznany jest posiłek, 3) w przypadku uprawnienia innych osób do pobierania posiłku - nazwisko i imię tej osoby. 8. W przypadku przyznania posiłku przez Zamawiającego w terminie uniemożliwiającym wykazanie klienta na liście, o której mowa w ust 4, Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o objęciu pomocą w formie posiłków, a następnie, najpóźniej 2 dni po objęciu pomocą w formie posiłku nowych klientów, Zamawiający dostarczy Wykonawcy dodatkową listę, na której klient potwierdzi odbiór posiłku z datą wydania posiłku 9. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na liście, o której mowa w ust. 4, potwierdzenie klienta, któremu posiłek będzie wydany, poprzez czytelny podpis klienta, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust 7 pkt. 3. 10. W przypadku sytuacji o której mowa w ust.7 pkt. 3 posiłek będzie wydawany osobie uprawnionej za okazaniem własnego dokumentu tożsamości oraz legitymacji klienta. 11. Wykonawca odpowiada za realizację postanowień umowy, o których mowa w §3 i §4, w szczególności za poinformowanie o nich pracowników i za wyciąganie konsekwencji w przypadku ich łamania. 12. Wykonawca nie może zamiast przygotowanego posiłku dokonywać wypłaty klientowi równowartości posiłku w pieniądzu lub dokonywać zamiany posiłku na towary w stanie nieprzetworzonym. 13. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie warunki lokalowe umożliwiające spożycie posiłku, w szczególności miejsce siedzące przy stoliku (bez wyodrębniania miejsc wskazujących na szczególny sposób traktowania).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Handlowa Spółdzielnia Jubilat, Al. Krasińskiego 3/1, 31-111 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29587,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31955,00
Oferta z najniższą ceną: 31955,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31955,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Jest to zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego, prowadzonego pod numerem 271/2/97/2012 - część XVI zamówienia. Wartość zamówień uzupełniających w części XVI zamówienia została ustalona na kwotę 87 262,50 zł. Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś jej wartość nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.