eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostosowanie budynku 102 mieszczącego oddziały szpitalne przeznaczone na prowadzenie rehabilitacji leczniczej, do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz utworzenia Oddziału Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Kraków: Dostosowanie budynku 102 mieszczącego oddziały szpitalne przeznaczone na prowadzenie rehabilitacji leczniczej, do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz utworzenia Oddziału Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych
Numer ogłoszenia: 220097 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku 102 mieszczącego oddziały szpitalne przeznaczone na prowadzenie rehabilitacji leczniczej, do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz utworzenia Oddziału Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe i instalacyjne w zakresie: 1)Adaptacji i dostosowania węzłów sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym: a)kompleksowe dostosowanie 4 łazienek dla osób niepełnosprawnych, b)dostosowanie 3 łazienek dla osób niepełnosprawnych bez konieczności poruszania się na wózku inwalidzkim ze schorzeniami sprzężonymi, c)dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych bez konieczności poruszania się na wózku inwalidzkim ze schorzeniami sprzężonymi wraz z zakupem i montażem uchwytów ułatwiających korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych. 2)Zainstalowania gniazd wtyczkowych i wyłączników światła na odpowiednich wysokościach, dostępnych dla osób niepełnosprawnych w remontowanych węzłach sanitarnych. 3)Przystosowania drzwi: a)zakup i montaż drzwi wewnętrznych o szerokości otworu w świetle 100cm, b)zakup i montaż drzwi zewnętrznych wejściowych aluminiowych dwuskrzydłowych umożliwiających swobodne poruszanie się osób niepełnosprawnych. 4)Przystosowania podłoża pod wykładzinę antypoślizgową oraz zakup i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w ciągach komunikacyjnych i salach chorych. 5)Likwidacji zróżnicowania poziomów podłóg w ciągach komunikacyjnych. 6)Wykonania i montażu pochylni dla osób niepełnosprawnych. 7)Likwidacji zróżnicowania poziomu podjazdu znajdującego się przed wejściem do budynku, z którego korzystają karetki, w tym osoby niepełnosprawne. 8)Wymiany starego dźwigu towarowego na nowy dźwig towarowo-osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dwa pakiety, które można zrealizować w całości lub w pakietach wg poniższego podziału: 2.1.Pakiet I - Roboty budowlano-montażowe i instalacyjne w zakresie opisanym w cz. II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia w pkt 1 ppkt. 1-7 2.1.1.Roboty ogólnobudowlane: a)rozbiórka części ścian istniejących, b)skucie starych wylewek, c)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d)roboty izolacyjne, murarskie, okładziny ścian, tynkarskie, malarskie, e)roboty posadzkarskie - demontaż starych wykładzin, montaż nowych wykładzin PCV na III i IV kondygnacji budynku. 2.1.2.Roboty instalacyjne wod-kan i c.o.: a)roboty demontażowe: przybory, rurociągi, b)montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów PP oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, c)montaż przyborów - umywalki, muszle ustępowe, brodziki, d)montaż wyposażenia dla osób niepełnosprawnych - uchwyty, poręcze, siedziska. 2.1.3.Roboty instalacyjne elektryczne: a)roboty demontażowe, b)wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu c)wykonanie instalacji przyzywawczej w pomieszczeniach dla pacjentów. 2.1.4.Wykonanie instalacji tlenowej w salach chorych. 2.1.5.Roboty budowlano - montażowe dotyczące wykonania i montażu pochylni dla osób niepełnosprawnych zgodnie z §70, 71 i 298 warunków technicznych Rozporządzenia Ministra Infrastruktury jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r., nr 75, poz. 690 z późn. zmianami) wraz z wykonaniem i montażem poręczy oraz balustrad. 2.1.6.Roboty budowlane dotyczące naprawy powierzchni podjazdu dla karetek, w tym rozebranie nawierzchni podjazdu, wykonanie podbudowy i wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm wraz z obrzeżami. 2.1.7.Oferta winna zostać złożona zgodnie z rysunkami technicznymi, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz winna spełniać wszelkie wymagania przewidziane stosownymi przepisami prawa w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2.2.Pakiet II - Wymiana dźwigu towarowego na dźwig towarowo-osobowy przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych W ramach realizacji zadania Wykonawca winien wykonać roboty budowlano-instalacyjne w zakresie: 2.2.1.roboty rozbiórkowe i demontażowe istniejącego dźwigu towarowego wraz z urządzeniami, wyposażeniem, instalacjami i osprzętem, 2.2.2.dostawę i montaż dźwigu: a)montaż dźwigu w istniejącym szybie dźwigowym, b)montaż napędu i wyposażenia maszynowni, c)montaż wyposażenia szybu, d)montaż i wyposażenie kabiny, e)montaż drzwi przystankowych, f)montaż kaset wezwań na przystankach, g)montaż piętrowskazywaczy na przystankach, h)montaż na przystankach paneli szyfrowych przywołania windy umożliwiających korzystanie z windy tylko przez osoby znające kod dostępu, i)wykonanie nowej instalacji zasilania z rozdzielnicy głównej budynku do skrzynki sterowniczej dźwigu, j)doprowadzenie linii telefonicznej do maszynowni dźwigu z rozdzielni teletechnicznej budynku, w celu automatycznego informowania firmy konserwującej dźwig o jego awariach, k)wykonanie instalacji elektrycznych zasilających, sterowniczych, oświetleniowych (w tym szybu), sygnalizacyjnych i itp. związanych z instalacją dźwigu wraz z niezbędnymi systemami i aparatami. 2.2.3.niezbędne roboty budowlane dostosowawcze w obrębie: szybu, maszynowni oraz pomieszczeń od strony dojścia i wyjścia z dźwigu (np.: przystosowanie szybu i otworów drzwi szybowych), 2.2.4.roboty naprawcze i wykończeniowe związane z montażem dźwigu, między innymi naprawy tynku wraz z malowaniem, malowanie szybu i maszynowni farbami niepylącymi. 2.2.5.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń zainstalowanych urządzeń; b)rozruchu nowego dźwigu wraz z dostarczeniem wszelkich dopuszczeń, certyfikatów i sprawdzeń wymaganych stosownymi przepisami prawa, w tym dostarczenie pozwolenia na użytkowanie oraz odbiór urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego; c)przygotowania i przekazania odpowiedniej dokumentacji powykonawczej, montażowej i rejestracyjnej do Urzędu Dozoru Technicznego; d)zorganizowania i przeprowadzenia odbioru dźwigu z udziałem przedstawicieli Urzędu Dozoru Technicznego; e)uczestnictwa w procedurze rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego; e)przekazania dźwigu do eksploatacji. Odzyskane materiały z demontażu dźwigu stają się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je wywieźć z terenu robót i poddać utylizacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. 2. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą roboty budowlano - montażowe i instalacyjne w zakresie: 2.1.1. Roboty ogólnobudowlane obejmujące: a) rozbiórkę części ścian istniejących, b) skucie starych wylewek, c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, d) roboty izolacyjne, murarskie, okładziny ścian, tynkarskie, malarskie, e) roboty posadzkarskie - demontaż starych wykładzin, montaż nowych wykładzin PCV. 2.1.2. Roboty instalacyjne wod-kan i c.o. obejmujące: a) roboty demontażowe: przybory, rurociągi, b) montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów PP oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, c) montaż przyborów - umywalki, muszle ustępowe, brodziki, d) montaż wyposażenia dla osób niepełnosprawnych - uchwyty, poręcze, siedziska. 2.1.3. Roboty instalacyjne elektryczne obejmujące: a) roboty demontażowe, b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu c) wykonanie instalacji przyzywawczej w pomieszczeniach dla pacjentów. 2.1.4. Wykonanie instalacji tlenowej w salach chorych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: pakiet I 14000zł pakietII 5000zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z tym posiadanie uprawnień zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 na załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie oceniony na podstawie: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 na załączniku nr 3 do SIWZ, b) wykazu dwóch robót budowlanych o podobnym zakresie jak w pakiecie I, niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o wartości nie mniejszej niż 400tys. zł wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg załącznika nr 4 do SIWZ, c) wykazu dwóch robót budowlanych o podobnym zakresie jak w pakiecie II, niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg załącznika nr 4a do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie oceniony na podstawie: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 na załączniku nr 3 do SIWZ b) oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodne z obowiązującymi przepisami dla poszczególnych branż w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z tym ww. warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 na załączniku nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ), c) dowód wpłaty wadium, d) w przypadku osób fizycznych, Wykonawca do oferty dołączy aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 3 i 4 poniżej. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji niniejszej umowy, 4. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu przedmiotu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i efektywnemu wydatkowaniu środków finansowych, b) gdy wystąpią zdarzenia losowe, c) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. dr Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie, ul. dr J. Babińskiego 29, 30-393 Kraków w Budynku Administracji,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. dr Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie, ul. dr J. Babińskiego 29, 30-393 Kraków w Budynku Administracji, pokój nr 11 - Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.