eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz ul. Skrzatów 2 w systemie zmianowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Kraków: Ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz ul. Skrzatów 2 w systemie zmianowym.
Numer ogłoszenia: 220088 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4018, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 355-42-74, fax 012 355-42-74.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa..

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz ul. Skrzatów 2 w systemie zmianowym..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia realizowana w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz Skrzatów 2 w całodobowym systemie zmianowym, a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem wyższych stanów gotowości bojowej (WSGB) oraz konwojowaniu mienia JW 4018.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych ze zmianami i spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci muszą dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Oferenci muszą spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 i art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( druk do wypełnienia w załączeniu do specyfikacji) - prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata w dziedzinie tożsamej z zamówieniem. - Oferent musi przedstawić aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Oferentami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Oferentami ). - Oferent musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat ( licząc od upływu terminu złożenia ofert ) zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie ochrony obiektów jednostek wojskowych i potwierdzić jego realizację referencjami. - Oferent musi posiadać aktualną koncesję MSW i A na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 1997-08-22 o ochronie osób i mienia ( Dz.U. nr 114 poz. 740 ) oraz licencje pracowników ( kserokopie ) dołączyć do oferty. - Oferent musi wykazać, że pracownicy przewidziani do ochrony obiektu posiadają licencje pierwszego stopnia, a dowódca ochrony licencję II stopnia na wykonanie zadań ochrony mienia i osób oraz poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli (POUFNE) dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych. - Oferent musi wykazać, że posiada pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych. - Oferent musi posiadać kancelarię tajną. - Oferent musi wyrazić pisemną zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny - w JW. 4018. - Oferent musi posiadać aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, opiewającą na kwoty co najmniej - OC na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia - min. 100 000,00 zł; Oferent zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności odnowi ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. doświadczenie w ochronie osób i mienia - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. przetargi. army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w budynku Nr 6 pokój Nr 2 JW 4018 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków w godz. 8.00 - 15.00 -tel. 012-355-46-65 ewntualnie pocztą..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze w siedzibie Jednostki Wojskowej 4018; 30-901 Kraków ul. Montelupich 3 w kancelarii jawnej w godz. 8.00-15.00 ..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.