Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Kraków: Ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz ul. Skrzatów 2 w systemie zmianowym.
Numer ogłoszenia: 220088 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4018, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 355-42-74, fax 012 355-42-74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz ul. Skrzatów 2 w systemie zmianowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia realizowana w obiektach JW 4018 przy ul. Montelupich 3 oraz Skrzatów 2 w całodobowym systemie zmianowym, a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem wyższych stanów gotowości bojowej (WSGB) oraz konwojowaniu mienia JW 4018.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych ze zmianami i spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci muszą dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Oferenci muszą spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 i art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( druk do wypełnienia w załączeniu do specyfikacji) - prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata w dziedzinie tożsamej z zamówieniem. - Oferent musi przedstawić aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Oferentami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Oferentami ). - Oferent musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat ( licząc od upływu terminu złożenia ofert ) zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie ochrony obiektów jednostek wojskowych i potwierdzić jego realizację referencjami. - Oferent musi posiadać aktualną koncesję MSW i A na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 1997-08-22 o ochronie osób i mienia ( Dz.U. nr 114 poz. 740 ) oraz licencje pracowników ( kserokopie ) dołączyć do oferty. - Oferent musi wykazać, że pracownicy przewidziani do ochrony obiektu posiadają licencje pierwszego stopnia, a dowódca ochrony licencję II stopnia na wykonanie zadań ochrony mienia i osób oraz poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli (POUFNE) dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych. - Oferent musi wykazać, że posiada pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych. - Oferent musi posiadać kancelarię tajną. - Oferent musi wyrazić pisemną zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny - w JW. 4018. - Oferent musi posiadać aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, opiewającą na kwoty co najmniej - OC na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia - min. 100 000,00 zł; Oferent zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności odnowi ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. doświadczenie w ochronie osób i mienia - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. przetargi. army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w budynku Nr 6 pokój Nr 2 JW 4018 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków w godz. 8.00 - 15.00 -tel. 012-355-46-65 ewntualnie pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze w siedzibie Jednostki Wojskowej 4018; 30-901 Kraków ul. Montelupich 3 w kancelarii jawnej w godz. 8.00-15.00 ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 wraz z terenem przyległym.
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Ochrona mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku w 2024 roku
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.