eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowa › Dowóz dzieci do szkół podstawowych,gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2009/2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Jerzmanowa: Dowóz dzieci do szkół podstawowych,gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 220076 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej , ul. Głogowska 19, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 831-21-24, faks 0-76 831-21-24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp.jerzmanowa@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół podstawowych,gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2009/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjum i przesdzkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2009/2010. 2.Dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Jaczowie na salę gimnastyczną do Szkoły Podstawowej w Jerzmanowej. 3.Zamówienie obejmuje przewóz ok. 220 dzieci. Średnie dzienne przebiegi wynoszą ok. 205 km. Pkt.1 i 2 realizowany będzie zgodnie z harmonogramem dowozów i odwozów określonym w zał. Nr 6 do niniejszych warunków uczestnictwa. Cena zaoferowana w postępowaniu obejmować będzie wszystkie koszty związane z utrzymaniem, eksploatacją i ubezpieczeniem autobusu oraz kierowcy. Pojazdy do przewozu uczniów muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym.Posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje,zezwolenia,certyfikaty,atesty. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4.Poniosą koszty związane z ubezpieczeniem pojazdów oraz wszelkiego rodzaju konsekwencje ubezpieczenia. 5.Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.Posiadaja sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 7.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek. 8.Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min.14 dni licząc od dnia złożenia faktury. 9.Za okres ostatnich 2 lat udokumentują wykonanie odpowiadających przedmiotowi zamówienia usług. 10.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007r. Nr 223,poz.1655 z późn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez oferentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2.Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawne zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Koncesję lub zezwolenie na wykonanie krajowego drogowego przewozu osób. 7.Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów z ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) i kserokopiami badań technicznych 8.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z ar. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 9.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 10.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 11.Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 12.Referencje za wykonanie usług podobnego rodzaju..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp-jerzmanowa.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19, 67-222 Jerzmanowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19, 67-222 Jerzmanowa pokój nr 13 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.