To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Opole: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Opolu i Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu
Numer ogłoszenia: 220075 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 187934 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Opolu, ul. Wrocławska, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, fax 077 4511573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Opolu i Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmowało dostawę i montaż mebli na wyposażenie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Opolu i Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu, z podziałem na następujące 4 zadania: Zadanie A - Biurka komputerowe z kontenerem, szafy biurowe, szafki, szafki z szufladami, stoliki, stoliki komputerowe. Zadanie B - Szafy, szafki, szafki kartotekowe metalowe. Zadanie C - Krzesła, krzesła obrotowe, fotele gabinetowe. Zadanie D - Wyposażenie pozostałe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 131741,7 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie A - Biurka komputerowe z kontenerem, szafy biurowe, szafki, szafki z szufladami, stoliki, stoliki komputerowe..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANIMAR Sylwester Jańczak, ul. Teklinowska 16a, 98-400 Wieruszów, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 69075.00
- Oferta z najniższą ceną: 69075.00 / oferta z najwyższą ceną: 91072.13
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie B - Szafy, szafki, szafki kartotekowe metalowe..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRAND Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10710.00
- Oferta z najniższą ceną: 10019.00 / oferta z najwyższą ceną: 10710.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie C - Krzesła, krzesła obrotowe, fotele gabinetowe..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGNUS Jacek Nowak, Stare Żukowice 129 E, 33-151 Nowa Jastrząbka, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33400.00
- Oferta z najniższą ceną: 33400.00 / oferta z najwyższą ceną: 40566.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie D - Wyposażenie pozostałe..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMANDOR OPOLE SA, ul. Kępska 7, 45-129 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18556.70
- Oferta z najniższą ceną: 18556.70 / oferta z najwyższą ceną: 18791.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- B/02/2024 Malowanie pokoi mieszkalnych w Domu Studenta "Mrowisko" Uniwersytetu Opolskiego w Opolu
- Wykonanie "Opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Opola"
- Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej będących w zarządzie MZD w Opolu
- D/35/2024 Zakup projektorów na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- D/36/2024 - Zakup jednorazowych materiałów medycznych (fiolki, kapsle, korki) niezbędnych do przeprowadzania zajęć oraz egzaminów na salach ICSM Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- Zakup, dostawa i montaż krzeseł obrotowych.
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.