eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Opolu i Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Opole: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Opolu i Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu
Numer ogłoszenia: 220075 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 187934 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Opolu, ul. Wrocławska, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, fax 077 4511573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Opolu i Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmowało dostawę i montaż mebli na wyposażenie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Opolu i Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu, z podziałem na następujące 4 zadania: Zadanie A - Biurka komputerowe z kontenerem, szafy biurowe, szafki, szafki z szufladami, stoliki, stoliki komputerowe. Zadanie B - Szafy, szafki, szafki kartotekowe metalowe. Zadanie C - Krzesła, krzesła obrotowe, fotele gabinetowe. Zadanie D - Wyposażenie pozostałe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 131741,7 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie A - Biurka komputerowe z kontenerem, szafy biurowe, szafki, szafki z szufladami, stoliki, stoliki komputerowe..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANIMAR Sylwester Jańczak, ul. Teklinowska 16a, 98-400 Wieruszów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 69075.00
  • Oferta z najniższą ceną: 69075.00 / oferta z najwyższą ceną: 91072.13
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie B - Szafy, szafki, szafki kartotekowe metalowe..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRAND Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10710.00
  • Oferta z najniższą ceną: 10019.00 / oferta z najwyższą ceną: 10710.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie C - Krzesła, krzesła obrotowe, fotele gabinetowe..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGNUS Jacek Nowak, Stare Żukowice 129 E, 33-151 Nowa Jastrząbka, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 33400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 33400.00 / oferta z najwyższą ceną: 40566.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie D - Wyposażenie pozostałe..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMANDOR OPOLE SA, ul. Kępska 7, 45-129 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18556.70
  • Oferta z najniższą ceną: 18556.70 / oferta z najwyższą ceną: 18791.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.