eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Elbląg: Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu
Numer ogłoszenia: 22006 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. , ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (55) 230-79-00, faks (55) 234-79-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkm.elblag.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu. 1.1.Kontrola biletów prowadzona będzie zgodnie z wymogami: 1) Ustawy z 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe (j.t. Dz.U. z 2012r., poz. 1173 z późn. zm.), zwana w dalszej części Prawem Przewozowym, 2) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t.Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy, 3) Aktualnej uchwały Rady Miejskiej w Elblągu w sprawie cen biletów za przejazdy osób i przewóz bagażu oraz innych opłat obowiązujących w środkach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta i gmin sąsiadujących - do wglądu u Zamawiającego, 4) Aktualnej uchwały Rady miejskiej w Elblągu w sprawie przepisów porządkowych obowiązujących w środkach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta i gmin sąsiadujących, 5) Zasad Kontroli Biletów obowiązujących w środkach komunikacji miejskiej w Elblągu - do wglądu u Zamawiającego, 6) Regulaminu korzystania z usług publicznych w zakresie komunikacji miejskiej świadczonych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz obowiązków spółki wobec odbiorców tych usług - do wglądu u Zamawiającego. 7) Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. Nr 38, poz. 266). 1.2. Kontrola biletów prowadzona będzie na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Dyrektora Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zgodnie z art. 33 a, ustawy Prawo Przewozowe. 1.3. Przez kontrolę biletów rozumie się wejście grupy kontrolerskiej liczącej minimum 2 kontrolerów, do pojazdu komunikacji miejskiej i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne dokumenty przewozu, tj.: wniesioną opłatę za przejazd, dokumenty potwierdzające prawo do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego lub dokumenty zezwalające na przewóz zwierząt. 1.4. Ilość kontroli przeprowadzonych w trakcie umowy nie może być mniejsza niż 2 500. (słownie: dwa tysiące pięćset) w miesiącu. Ponowną kontrolę dokonaną przez jedną grupę kontrolerską w tym samym pojeździe uznaje się pod warunkiem, że odstęp między kontrolami będzie wynosił co najmniej 15 minut lub podczas wykonywania przez pojazd kolejnego kursu. Do ogólnej liczby kontroli nie zalicza się kontroli na pętlach końcowych pojazdów dokonywanych w krótszych odstępach niż 15 minut. 1.5. Kontrola biletów prowadzona będzie w sposób ciągły i systematyczny, ze szczególnym uwzględnieniem szczytu przewozowego z tym, że w niedziele i święta winno być wykonywanych w liczbie nie mniejszej niż 4%, a w soboty 7% wszystkich zadeklarowanych kontroli. Ponadto w godzinach 20:00 - 06:00 winno być wykonanych nie mniej niż 7% wszystkich zadeklarowanych kontroli zgodnie z miesięcznym harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego. Kontrola winna być zapewniona równomiernie na wszystkich liniach komunikacyjnych uwzględniając całą trasę przejazdu (od przystanku początkowego do przystanku końcowego), również na liniach podmiejskich poza granicami administracyjnymi Elbląga. Liczba kontroli wykonanych poza granicami miasta nie może być mniejsza niż 30 miesięcznie. 1.6.Wykonawca zatrudni pracowników w liczbie gwarantującej wykonanie przewidzianej zamówieniem liczbie kontroli. 1.7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dobór pracowników do przeprowadzania kontroli zapewniając zgodny z przepisami i bezkonfliktowy przebieg kontroli. Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie pracowników w zakresie znajomości przepisów, o których mowa w ust. 1.1. 1.8. Wykonawca na koszt własny wyposaży osoby dokonujące kontroli w identyfikatory. Wzór identyfikatora podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Identyfikator podpisuje Dyrektor Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 1.9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obowiązujących przepisów wewnętrznych i wytycznych związanych z kontrolą biletów oraz w przypadku uchwał Rady Miejskiej w Elblągu dotyczących m.in. cen urzędowych za usługi przewozowe, regulaminu korzystania z usług publicznych w zakresie komunikacji miejskiej oraz przepisów porządkowych. 2. Nakładanie i pobieranie opłat dodatkowych i przewozowych za przejazd bez biletu lub bez ważnego biletu, za brak dokumentu uprawniającego do ulgowego lub bezpłatnego przejazdu, za naruszenie przepisów o zabieraniu ze sobą do pojazdu zwierząt i rzeczy oraz za zatrzymanie pojazdu, a także opłat manipulacyjnych zgodnie z aktualnymi aktami prawa miejscowego w zakresie miejskiej komunikacji zbiorowej. 2.1 Wykonawcy powierzone zostanie pobieranie opłat na rzecz Zamawiającego, o których mowa w pkt 2. 2.2 Opłaty mogą być pobierane przez kontrolerów bezpośrednio w pojeździe za stosownym pokwitowaniem, w kasie Wykonawcy lub wpłacane na konto Wykonawcy. 3. Prowadzenie windykacji należności z tytułu opłat dodatkowych. 3.1 Wykonawca będzie prowadził windykację w imieniu i na rzecz Zamawiającego. W tym celu Wykonawca będzie kompletował pełną dokumentację związaną z przeprowadzonymi kontrolami biletów, ujawnionymi pasażerami podróżującymi bez biletu, bez ważnego biletu, etapami postępowania w dochodzeniu wszystkich nałożonych kredytowych opłat dodatkowych, ewidencją wpływów z tytułu uregulowania należności. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu w ciągu 7 dni po upływie miesiąca kalendarzowego informacje za miesiąc poprzedni. 3.3 Wykonawca będzie prowadził windykację z tytułu opłat, o których mowa w pkt 2 przez okres 6 miesięcy od dnia nałożenia opłaty dodatkowej. 1) Pod pojęciem windykacji Zamawiający rozumie wysyłanie wezwań do uregulowania należności i inne sposoby dochodzenia roszczeń. 2) Wezwania , o których mowa w ppkt 1) wysyłane w terminie 30 dni od daty kontroli i ponowione w ciągu kolejnych 30dni w przypadku braku zapłaty. 3) Wykonawca poniesie koszty windykacji należności z tytułu nałożonych opłat przewozowych i dodatkowych prowadzonej przez okres 6 miesięcy od dnia nałożenia opłaty. Poniesione koszty windykacji Wykonawca ma prawo egzekwować od pasażera. 3.4 Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji dotyczącej nałożonych opłat dodatkowych, które nie zostały uregulowane w okresie 6 miesięcy od dnia nałożenia opłaty. Wyjątek będą stanowiły opłaty dodatkowe co do których został ustalony ratalny sposób zapłaty, a płatność została już rozpoczęta oraz co do których prowadzone jest postępowanie odwoławcze (reklamacyjne). Przekazywanie dokumentacji odbywać się będzie w cyklach miesięcznych w terminie do 20 dnia 7 miesiąca po nałożeniu opłaty (np. nałożona w kwietniu 2015r. winna być przekazana do 20 listopada 2015r.). 4. Wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prowadzeniem kontroli biletowej. 4.1 Współpraca z prowadzącym pojazd w przypadkach nieprzestrzegania przez pasażerów przepisów porządkowych mających wpływ na bezpieczeństwo innych lub na bezpieczeństwo przewozu np. przewóz materiałów niebezpiecznych, psów bez kagańca - za wyjątkiem psów przewodników, uszkodzeń pojazdów mogących spowodować uszkodzenie ciała lub zniszczenie odzieży pasażera. 4.2 Bezzwłoczne, pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych przypadkach fałszowania dokumentów przewozowych, a także innych nadużyciach spowodowanych przez pasażerów. 4.3 Bezzwłoczne zgłaszanie, a następnie potwierdzanie pismem Zamawiającemu uwag i zastrzeżeń dotyczących jakości nadruków kodów na bilecie, błędnego funkcjonowania systemu EKM, uszkodzeń kasowników oraz przypadków nie prowadzenia sprzedaży biletów przez kierujących pojazdami komunikacji miejskiej. 4.4 Interweniowanie w przypadkach naruszenia przez pasażerów przepisów porządkowych związanych z przewozem osób i bagażu ręcznego w pojazdach komunikacji miejskiej. 5. Rozpatrywanie reklamacji i skarg pasażerów dotyczących czynności kontrolnych. 5.1 Wykonawca zobowiązany będzie do wyczerpującego i terminowego rozpatrywania pisemnych i ustnych skarg i reklamacji pasażerów dotyczące pracy kontrolujących. 5.2 Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentów mających istotne znaczenie dla rozpatrywanej sprawy. 5.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru nad działalnością Wykonawcy związaną z rozpatrywaniem reklamacji i skarg wraz z zachowaniem prawa zmiany pierwotnej decyzji Wykonawcy. 6. Warunek dodatkowy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania i utrzymania stałego punktu obsługi klientów na terenie miasta Elbląga czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 i co najmniej 1 dzień w tygodniu do godziny 17:00. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm ) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1. 9. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7 000,- zł (słownie: siedem tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art.45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1804) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BANK PEKAO S.A. II O ELBLĄG Nr 16 1240 2265 1111 0000 3237 1826 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w Kasie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przy ul. Browarna 90 w Elblągu. 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1 SIWZ. Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na Załączniku nr 1 do oferty. Oświadczenie należy składać w oryginale.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na prowadzeniu kontroli biletowej oraz windykacji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu w komunikacji miejskiej przez okres minimum 6 miesięcy, w mieście liczącym co najmniej 80 tysięcy mieszkańców. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1 SIWZ. Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na Załączniku nr 1 do oferty. Oświadczenie należy składać w oryginale.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1 SIWZ. Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na Załączniku nr 1 do oferty. Oświadczenie należy składać w oryginale.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - liczba kontroli w miesiącu podana w ofercie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunki ich dokonania: 1.1 Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 1.2 Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679,z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314), c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, w takim przypadku każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących ww. zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia, obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych kosztów z uwagi na ww zmiany należy do strony która wystąpi z wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkm.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.