eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 PLN.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Syców: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 PLN.
Numer ogłoszenia: 220010 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189712 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Syców, ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 62 785 51 15, faks 62 7855104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 PLN..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanych wydatków majątkowych Kod CPV 66 11 30 00-5 2. Kwota kredytu: 2 500 000 PLN 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. 4.Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału jednorazowo do dnia 31.03.2015 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych Nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 5. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31.12.2012 r. 6. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. 7. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . 8. Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. 9. Spłata kapitału i odsetek do dnia 31.10.2019 r. 10. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . 11. Projektowana spłata kredytu : I rata - 300 000 zł w dniu 31.03.2015 r II rata - 300 000 zł w dniu 31.10.2015 r III rata - 300 000 zł w dniu 31.03.2016 r IV rata - 300 000 zł w dniu 31.10.2016 r V rata - 200 000 zł w dniu 31.03.2017 r VI rata - 200 000 zł w dniu 31.10.2017 r VII rata - 200 000 zł w dniu 31.03.2018 r VIII rata - 200 000 zł w dniu 31.10.2018 r IX rata - 250 000 zł w dniu 31.03.2019 r X rata - 250 000 zł w dniu 31.10.2019 r 12. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni , a rok 365 dni 13. Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) . 14. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - od daty podpisania umowy do dnia 31 października 2019 r. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg.dyspozycji kredytobiorcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, ul. Wrocławska 36, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 736586,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 692470,11

  • Oferta z najniższą ceną: 692470,11 / Oferta z najwyższą ceną: 760613,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.