eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie z wykorzystaniem powierzonych środków transportu oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim i Barlinku w roku szkolnym 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Strzelce Krajeńskie: Dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie z wykorzystaniem powierzonych środków transportu oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim i Barlinku w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 219992 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie , Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie z wykorzystaniem powierzonych środków transportu oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim i Barlinku w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą Dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie z wykorzystaniem powierzonych środków transportu oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim i Barlinku w roku szkolnym 2014/2015 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozach szkolnych uczniów zamieszkałych na terenie gminy Strzelce Krajeńskie do gimnazjum w Strzelcach Krajeńskich, szkół podstawowych w Bobrówku, Ogardach, Tucznie, Wielisławicach, Strzelcach Krajeńskich, Przedszkola Samorządowego nr 1 w Strzelcach Krajeńskich, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Strzelcach Krajeńskich z wykorzystaniem powierzonych środków transportu Zamawiającego oraz przewóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim i Barlinku zgodnie z harmonogramem roku szkolnego 2014/2015. Przewozy dotyczą dni w roku szkolnym, w których odbywają się zajęcia lekcyjne wyłączając dni wolne od nauki, przerwy świąteczne, ferie zimowe oraz okres wakacji. Dowóz należy zorganizować w taki sposób, aby czas oczekiwania uczniów na rozpoczęcie zajęć po przyjeździe do szkoły nie przekraczał 0,5 godziny, natomiast czas oczekiwania na odjazd autobusu nie może przekraczać 20 minut po zakończeniu zajęć. Planowane godziny rozpoczęcia zajęć: Publiczna Szkoła Podstawowa w Bobrówku rozpoczęcie zajęć o godz. 7.45 Publiczna Szkoła Podstawowa w Ogardach rozpoczęcie zajęć o godz. 7.45 Publiczna Szkoła Podstawowa w Wielisławicach rozpoczęcie zajęć godz. 7.45 Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzelcach Krajeńskich rozpoczęcie zajęć o godz. 7.45 Publiczna Szkoła Podstawowa w Tucznie rozpoczęcie zajęć o godz. 7.55 Publiczne Gimnazjum w Strzelcach Krajeńskich rozpoczęcie zajęć o godz. 8.00 Przedszkole Samorządowe nr 1 w Strzelcach Krajeńskich rozpoczęcie zajęć o godz. 8.00 Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Strzelcach Krajeńskich rozpoczęcie zajęć o godz. 8.00 Zamawiający wymaga aby przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca uzgodnił optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych tras wskazanych przez Zamawiającego, uwzględniając jak najkrótszy czas przewozu uczniów. Wykaz dowożonych uczniów z poszczególnych miejscowości do każdej szkoły podany jest w opisie każdego zadania. Liczba uczniów dowożonych w okresie roku szkolnego 2014/2015 na poszczególnych trasach może ulec zmianie. Dojazd do miejsca rozpoczęcia dowozu i zjazd do siedziby Wykonawcy po jego zakończeniu nie podlega dodatkowym obciążeniom dla Zamawiającego. Niezbędnym warunkiem wykonania zamówienia jest zatrudnienie przez Wykonawcę oprócz kierowcy innej osoby - opiekuna, którego podstawowym zadaniem jest opieka nad przewożonymi osobami i pomoc podczas przejazdu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania dokumentów potwierdzających przyjęcie obowiązków przez opiekuna i przyjęcia odpowiedzialności za osoby przebywające pod jego opieką..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1;2;3: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności w przedmiocie zamówienia tj. aktualną na dzień składania ofert, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.); Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę realizacji z należytą starannością co najmniej jednego zadania obejmującego świadczenie usługi transportu osób o wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył dowody dotyczące co najmniej jednej usługi w przedmiocie wyżej opisanym, wykonanych należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zadanie 2: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę realizacji z należytą starannością co najmniej jednego zadania obejmującego świadczenie usługi przewozu osób niepełnosprawnych, o wartości nie mniejszej niż 30.000 PLN brutto. (trzydzieści tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył dowody dotyczące co najmniej jednej usługi w przedmiocie wyżej opisanym, wykonanych należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zadanie 3: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę realizacji z należytą starannością co najmniej jednego zadania obejmującego świadczenie usługi przewozu osób niepełnosprawnych, o wartości nie mniejszej niż 30.000 PLN brutto. (trzydzieści tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył dowody dotyczące co najmniej jednej usługi w przedmiocie wyżej opisanym, wykonanych należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedstawienia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zadnie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz, że dysponuje minimum 8 pojazdami, posiadającymi liczbę miejsc siedzących odpowiadającą liczbie uczniów przewożonych na wskazanej przez Zamawiającego trasie, posiadającymi aktualne badania techniczne wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami; Zadanie 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz, że dysponuje minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych (4/5 osób), z windą hydrauliczno-elektryczną, platformą lub podestem ruchomym do wprowadzania wózków inwalidzkich, posiadającym aktualne badania techniczne, z homologacją na wózek inwalidzki wraz z informacją o podstawie do dysponowania pojazdem; Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz, że dysponuje minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych (8 osób), posiadający aktualne badania techniczne wraz z informacją o podstawie do dysponowania pojazdem. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do realizacji zamówienia zapewni co najmniej 10 kierowców autobusów z odpowiednimi uprawnieniami (posiadają ważne prawo jazdy kat. D, oraz ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób. Zadanie 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do realizacji zamówienia zapewni co najmniej osoby: minimum 1 kierowca z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób. Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wyże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do realizacji zamówienia zapewni co najmniej osoby: minimum 1 kierowca z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą jak: Zadanie 1: 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) Zadanie 2: 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) Zadanie 3: 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt VII SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. Uwaga: Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci (załącznik 9, 9a do SIWZ); pełnomocnictwo - jeśli dotyczy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 66 - 500 Strzelce Krajeńskie Aleja Wolności 48.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 66-500strzelce Krajeńskie Aleja Wolności 48.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do gimnazjum w Strzelcach Krajeńskich, szkół podstawowych w Bobrówku, Ogardach, Tucznie, Wielisławicach, Strzelcach Krajeńskich, Przedszkola Samorządowego nr 1 w Strzelcach Krajeńskich, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Strzelcach Krajeńskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych w ramach regularnej komunikacji autobusowej, według wskazanych przez Zamawiającego tras dowozu do szkół oraz godzin odwozu. Wykaz uczniów z poszczególnych miejscowości podany jest w załączniku nr 10 do siwz, natomiast wykaz tras oraz godzin odwozu podany jest w załączniku nr 10a do siwz. Wykonawca realizując Zadanie nr 1 wykorzysta powierzone przez Zamawiającego dwa autobusy szkolne wykazane w specyfikacji technicznej - załącznik nr 11 do siwz. Szczegółowe warunki dzierżawy autobusów zawarte są w projekcie umowy dzierżawy. Zamawiający zastrzega, że dowóz do szkół i odwóz w dniach rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego 2014/2015 może zostać dostosowany do organizacji pracy szkół w tych dniach i będzie uzgadniany z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się również do świadczenia dodatkowych usług transportowych na potrzeby związane z edukacją przy wykorzystaniu dzierżawionych autobusów. Cena usługi będzie każdorazowo uzgadniana z Wykonawcą przez przedstawiciela Zamawiającego bądź osoby reprezentujące gminne placówki oświatowe. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić opiekuna. Opiekę może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu uczniów i dzieci do szkół i przedszkola. Podstawowym obowiązkiem opiekuna jest: zapewnienie bezpieczeństwa przewożonym osobom w czasie jazdy oraz służenie im pomocą w czasie jazdy, podczas wsiadania i wysiadania z autobusu i przekazanie ich pod opiekę nauczycielom po przyjeździe do szkoły oraz rodzicom /opiekunom przy odwozie do domu. Wykonawca oznakuje autobusy zgodnie z wymogami oraz umieści w autobusach tablice informacyjne dotyczące trasy przejazdu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił wszystkim przewożonym uczniom miejsca siedzące oraz pierwszeństwo przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu w sytuacjach, gdy z przewozu korzystają inne osoby posiadające ważny bilet. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przystosowanego do przewozu uczniów. Liczba przewożonych uczniów (na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu) - 560. Dowóz uczniów do placówek odbywać będzie się według wskazanych przez Zamawiającego tras. Szczegółowych opis tras zawiera załącznik nr 10a do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Gorzowie Wielkopolskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczniowie dowożeni będą pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z zamontowaną windą, platformą lub podestem ruchomym do wsiadania ucznia na wózku inwalidzkim elektrycznym. Liczba przewożonych uczniów ogółem 5 w tym: - 2 uczniów przewożonych z miejscowości Gardzko do Ośrodka dla Dzieci i Młodzieży z autyzmem, - 1 uczeń przewożony z miejscowości Strzelce Krajeńskie do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego, - 1 uczeń przewożony z miejscowości Strzelce Krajeńskie do Zespołu Szkół nr 14 - 1 uczeń przewożony z miejscowości Brzoza (poruszający się na wózku inwalidzkim elektrycznym) do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 16. Wykaz uczniów objętych dowozem oraz szczegółowa trasa i godziny dowozu zostaną uzgodnione między Zamawiającym, a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd powinien być wyposażony w odpowiednio dostosowany sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: - winda hydrauliczno - elektryczna, platforma lub podest ruchomy do wprowadzania wózka dopuszczona do użytku przez Urząd Dozoru Technicznego, - foteliki zapewniające odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, - pasy bezpieczeństwa. Pojazd winien być oznakowany zgodnie z przepisami, posiadać homologację do przewozu wózka inwalidzkiego. Wszystkie wymagane dokumenty dotyczące spełnienia tych warunków należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki poprzez zatrudnienie opiekuna. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół i placówek. Wskazane jest aby opiekun posiadał kwalifikacje z zakresu opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi, ukończony kurs pierwszej pomocy przedlekarskiej. Obowiązki opiekuna: a) zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy do szkół i placówek oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy, b) pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazania ich pod opiekę osobom (nauczycielom/opiekunom) ze szkoły lub placówki, do której są dowożone, c) opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły/placówki oraz w drodze z budynku szkoły/placówki do pojazdu, d) odbiór dziecka od rodziców/opiekunów prawnych przed odjazdem i przekazanie rodzicom/opiekunom prawnym po powrocie ze szkoły/placówki. Nie dopuszcza się przekazania dziecka po powrocie osobom nieuprawnionym lub pozostawienie dziecka bez opieki. Wykaz uczniów objętych dowozem, szczegółowa trasa i godziny dowozu oraz wszystkie aspekty związane z bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu zostaną szczegółowo ustalone i uzgodnione między Zamawiającym a Wykonawcą. Łączna długość trasy ok. 76 km (1 odwóz + 1 przywóz x 38 km)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówki w Barlinku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do placówki prowadzonej przez Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Bratek w Barlinku w roku szkolnym 2014/2015 dowożonych będzie 8 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w miejscowościach: Sidłów - 1 dziecko, Sławno - 1 dziecko, Strzelce Krajeńskie - 3 dzieci, Wielisławice - 2 dzieci, Bobrówko - 1 dziecko. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonego w specjalistyczne foteliki samochodowe (z atestem) dla dzieci niepełnosprawnych, posiadającego odpowiednie zabezpieczenie (pasy bezpieczeństwa). Wszystkie wymagane dokumenty dotyczące spełnienia tych warunków należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Pojazd winien być oznakowany zgodnie z przepisami. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki, poprzez zatrudnienie 2 opiekunów. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół i placówek. Wymagane jest aby opiekun posiadał kwalifikacje i doświadczenie z zakresu opieki nad dziećmi ze sprzężonymi niepełnosprawnościami, wskazany jest ukończony kurs ratownictwa medycznego. Obowiązki opiekuna: zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy do placówki oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazania ich pod opiekę osobom (nauczycielom/opiekunom) placówki do której są dowożone opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku placówki oraz w drodze z budynku placówki do pojazdu odbiór dziecka od rodziców/opiekunów prawnych przed odjazdem i przekazanie rodzicom/opiekunom prawnym po powrocie z placówki. Nie dopuszcza się przekazania dziecka po powrocie osobom nieuprawnionym lub pozostawienie dziecka bez opieki. Wykaz uczniów objętych dowozem, szczegółowa trasa i godziny dowozu oraz wszystkie aspekty związane z bezpieczeństwem dzieci podczas przewozu zostaną szczegółowo ustalone i uzgodnione między Zamawiającym a Wykonawcą. Łączna długość trasy ok. 96 km (1 odwóz + 1 przywóz x 48 km).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.11.20.00-6, 16.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.