eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Zamówienie uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania renowacji elewacji frontowej budynku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 13a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Chrzanów: Zamówienie uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania renowacji elewacji frontowej budynku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 13a
Numer ogłoszenia: 21992 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378184 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, faks 032 6230058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania renowacji elewacji frontowej budynku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 13a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie uzupełniające polegające na: skuciu tynków i wykonaniu nowych w ilości obejmującej 30 % powierzchni elewacji frontowej w technologii tradycyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót oraz STWiORB.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Broszewski Aleksander Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane UNIBUD, Plac Świętego Jana 6, 43-600 Jaworzno, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9104,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9830,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie obejmujące renowację elewacji frontowej budynku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 13a, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższa informacja została zawarta w SIWZ rozdział XX oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 245756-2014 z dnia 23.07.2014. Zamawiający ustalił wielkość zamówień uzupełniających maksymalnie jako 10% wartości zamówienia podstawowego. W dniu 27.08.2014 r. zawarto umowę z wykonawcą wybranym w toku przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania. Roboty objęte przedmiotowym zamówieniem uzupełniającym polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie skucia zdegradowanych tynków i wykonania nowych w technologii tradycyjnej. Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia podstawowego zakładała wykonanie jedynie 30 m 2 tynku, natomiast zakres niezbędnych prac ujawnionych w trakcie robót obejmuje ponad 200 m 2. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia uzupełniającego został określony w przedmiarze robót oraz STWiORB

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.