Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Tarnowskie Góry: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2008/2009 na terenie Gminy Tarnowskie Góry
Numer ogłoszenia: 219792 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2008/2009 na terenie Gminy Tarnowskie Góry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwania lodu z placów i jezdni gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w sezonie 2008-2009.Teren Gminy Tarnowskie Góry jest podzielony na 4 rejony: Rejon 1, 2, 3, 4. Każdy Rejon to oddzielne zadanie. Każdy z Wykonawców może składać oferty na każdy Rejon. Wykazana jednostka sprzętowa w danym rejonie, nie może być wykazywana do świadczenia czynności zimowego utrzymania w rejonach innych tj. konkretna jednostka jest przypisana tylko do jednego rejonu. Dotyczy to pługo - piaskarek i ciągników z rozrzutnikami. Natomiast samochody ciężarowe i ładowarka mogą być wykazane w co najwyżej dwóch rejonach. Świadczenie usługi w poszczególnych rejonach musi odbywać się w oparciu o Zasady zimowego utrzymania, które stanowią załącznik Nr 1 do umowy. Zasady te są takie same dla Rejonu Nr 1, 2, 3, 4. Zasady zimowego utrzymania zwane w dalszej części zimowym utrzymaniem obejmują wykonywanie następujących n-w czynności: 1. dyżurowanie, 2. odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, 3. usuwanie lodu, 4. dodatkowe odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, 5. kontrolę, 6. opracowywanie dokumentacji wykonywanych czynności, 7. zamiatanie pozimowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.29.02 - 90.21.29.02 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - Zadanie - Rejon 1 - 4.300,00 zł; - Zadanie - Rejon 2 - 6.000,00 zł; - Zadanie - Rejon 3 - 7.500,00 zł; - Zadanie - Rejon 4 - 4.200,00 zł;III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dla poszczególnych zadań: Zadanie - Rejon 1 a) Wykonawca musi dysponować minimum następującym sprzętem oraz materiałami: - pługo - piaskarka - 1 szt, - traktor z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt, - samochód ciężarowy o ładowności minimum 5 ton - 2 szt - ładowarka samojezdna o pojemności łyżki 1,25 m3 do usuwania lodu - 1 szt , - pojemnik na materiał uszarstniający (piasek) o pojemności 100 litrów - 2szt , - telefony komórkowe - (dla dyspozytora i operatorów sprzętu ), - telefon stacjonarny przeznaczony do kontaktu przedstawicieli Zamawiającego z dyspozytorem prowadzącym zimowe utrzymanie - 1 szt, - znaki drogowe jakie zgodnie z prawem o ruchu drogowym należy ustawić przy wprowadzeniu tymczasowego ograniczenia lub całkowitego zamknięcia placu lub jezdni w wyniku świadczonych usług, - odpowiednią ilością soli i piasku zapewniającą należyte wykonanie zleconej usługi. b) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł, Zadanie - Rejon 2 a. Wykonawca musi dysponować minimum następującym sprzętem oraz materiałami: - pługo - piaskarka - 1 szt, - traktor z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt, - samochód ciężarowy o ładowności minimum 5 ton - 2 szt - ładowarka samojezdna o pojemności łyżki 1,25 m3 do usuwania lodu - 1 szt , - pojemnik na materiał uszarstniający (piasek) o pojemności 100 litrów - 4szt , - telefony komórkowe (dla dyspozytora i operatorów sprzętu), - telefon stacjonarny przeznaczony do kontaktu przedstawicieli Zamawiającego z dyspozytorem - 1 szt, - znaki drogowe jakie zgodnie z prawem o ruchu drogowym należy ustawić przy wprowadzeniu tymczasowego ograniczenia lub całkowitego zamknięcia placu lub jezdni w wyniku świadczonych usług, - odpowiednią ilością soli i piasku zapewniającą należyte wykonanie zleconej usługi. b. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł, Zadanie - Rejon 3 a. Wykonawca musi dysponować minimum następującym sprzętem oraz materiałami: - pługo - piaskarka - 1 szt, - traktor z pługiem i rozrzutnikiem - 3 szt, - samochód ciężarowy o ładowności minimum 5 ton - 2 szt - ładowarka samojezdna o pojemności łyżki 1,25 m3 do usuwania lodu- 1 szt , - pojemnik na materiał uszarstniający (piasek) o pojemności 100 litrów - 3szt , - telefony komórkowe - (dla dyspozytora i operatorów sprzętu), - telefon stacjonarny przeznaczony do kontaktu przedstawicieli Zamawiającego z dyspozytorem - 1 szt, - znaki drogowe jakie zgodnie z prawem o ruchu drogowym należy ustawić przy wprowadzeniu tymczasowego ograniczenia lub całkowitego zamknięcia placu lub jezdni w wyniku świadczonych usług, - odpowiednią ilością soli i piasku zapewniającą należyte wykonanie zleconej usługi. b. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł, Zadanie - Rejon 4 a. Wykonawca musi dysponować minimum następującym sprzętem oraz materiałami: - pługo - piaskarka - 1 szt, - traktor z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt, - samochód ciężarowy o ładowności minimum 5 ton - 2 szt - ładowarka samojezdna o pojemności łyżki 1,25 m3 do usuwania lodu - 1 szt , - pojemnik na materiał uszarstniający (piasek) o pojemności 100 litrów - 2 szt , - telefony komórkowe - (dla dyspozytora i operatorów sprzętu), - telefon stacjonarny przeznaczony do kontaktu przedstawicieli Zanawiającego z dyspozytorem prowadzącym zimowe utrzymanie - 1 szt, - znaki drogowe jakie zgodnie z prawem o ruchu drogowym należy ustawić przy wprowadzeniu tymczasowego ograniczenia lub całkowitego zamknięcia placu lub jezdni w wyniku świadczonych usług, - odpowiednią ilością soli i piasku zapewniającą należyte wykonanie zleconej usługi. b. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem do siwz) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wymaganego sprzętu i materiałów. (wzór złącznik nr 3do siwz) 1.4. Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom. UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z pomocą podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż wykona zamówienie siłami własnymi.(wzór złącznik nr 4 do siwz - alternatywnie) 1.5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry
Biuro Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
- "Budowa trasy rowerowej na odcinku od ulicy Parkowej w Tarnowskich Górach do granicy z miastem Bytom." - dokumentacja projektowa
- Remont DP 3209 S ul. Powstańców Śląskich w Tworogu i ul. Wiejska w Nowej Wsi Tworoskiej
- BZP.271.12.2024 Budowa zatoki kiss&ride wraz z remontem nawierzchni utwardzonych przy Zespole szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.11.2024) Budowa oświetlenia na terenie parku położonego w Reptach Śląskich etap III oraz w rejonie ronda Kaczyniec
- "Wykonanie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na drogach gminnych w Tarnowskich Górach" - dokumentacja projektowa
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.