eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › 1)Modernizacja drogi gminnej nr 11 0873 L w miejscowości Stara Huta, odcinek od km 0+600,00 - 0+800,00. 2)Przebudowa drogi gminnej nr 110 856L w Potoku Senderkach w km 0+000,00 - 0+348,00.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Krasnobród: 1)Modernizacja drogi gminnej nr 11 0873 L w miejscowości Stara Huta, odcinek od km 0+600,00 - 0+800,00. 2)Przebudowa drogi gminnej nr 110 856L w Potoku Senderkach w km 0+000,00 - 0+348,00.
Numer ogłoszenia: 219786 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krasnobrodzie , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607691/92, fax. 084 6607691/92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1)Modernizacja drogi gminnej nr 11 0873 L w miejscowości Stara Huta, odcinek od km 0+600,00 - 0+800,00. 2)Przebudowa drogi gminnej nr 110 856L w Potoku Senderkach w km 0+000,00 - 0+348,00..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DROGA GMINNA nr 110 873 L w STAREJ HUCIE: Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem do 1km- 29m3; roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem ponad 1 km -152m3; wykopy oraz przekopy wykonywane na nasyp-90m3; warstwy odsączające gr. 20cm-393,7m2;podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy 20cm -393,7m2; wzmocnienie kruszywem łamanym podbudowy istniejącej oraz na zjazdach -958,5m2;nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa wiążąca)- 1124m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa ścieralna) gr. warstwy 4cm - 1100m2 Nawierzchnie zjazdów z tłucznia łamanego gr. warstwy 7cm - 181m2. Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe fi 50cm - 42m; zakończenia kołnierzowe rur betonowych - 14,4m. DROGA GMINNA nr 110 856L w POTOKU SENDERKACH. Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem do 1 km - 29,57m3, wykopy oraz przekopy na odkład - 24,43m3; wykonanie i zagęszczanie mechaniczne warstwy odsączającej -221,64m3; formowanie i zagęszczanie nasypów -251,21m3; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym - 42,64m3;podbudowa z kruszywa warstwa gr. 20cm - 1424,28m2; nawierzchnia z mieszanek minerlano-bitumicznych warstwa wiążąca - 1340,76m2; nawierzchnia z mieszanek minerlano-bitumicznych (warstwa ścieralna) -1299m2; ścieki drogowe korytkowe -150m; utwardzenie poboczy materiałem kamiennym - 522m2; przepusty rurowe pod zjazdami z rur fi 50cm - 7,00m; przepusty rurowe pod zjazdami z rur fi 40cm - 63,00m;podbudowa z kruszywa pod zjazdami -42,11m2, nawierzchnia mineralno-bitumiczna na zjazdach -40,97m2; znaki drogowe - słupki -5 szt.; tarcze- 10szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Akceptuje warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2) Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu latach: - wybudował bądź gruntownie przebudował (zmodernizował) przynajmniej pięć odcinków dróg o nawierzchni bitumicznej. Długość każdego z wykazanych odcinków nie może być krótsza niż 350m. Wartość każdej wykazanej roboty musi wynosić nie mniej niż 200 000zł brutto. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót mogą być np. referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru robót). 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca dysponował przynajmniej: - sześcioma pracownikami drogowymi - sześcioma operatorami sprzętu budowlanego - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową dróg. 4) Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (Wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi (za zgodność z oryginałem). 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: 1.Wytwórnia mas bitumicznych - 1 szt. 2.Samochód ciężarowy samowyładowczy- 4 szt. 3.Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. 4.Koparka podsiębierna - 2 szt. 5.Płyta wibracyjna - 2 szt. 6.Walec stalowy wibracyjny -1 szt. 7.Skrapiarka do asfaltów - 1 szt. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 7)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000zł. Zamawiający wymaga, aby ubezpieczenie polisy obejmowało cały okres przewidziany przez Zamawiającego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia). Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zaakceptowania wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ - Wykonawca zobowiązany jest do parafowania wszystkich stron umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krasnobród, ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród;.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.