eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Przedmiotem umowy jest utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Stare Babice: Przedmiotem umowy jest utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 219771 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem umowy jest utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice tj. 1)Koszenie poboczy i rowów przydrożnych oraz placów gminnych: a)ręczne lub mechaniczne skoszenie i zagrabienie skoszonej trawy, b)załadunek skoszonej trawy oraz jej wywóz i utylizacja, c)uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 2)Prześwietlanie drzew: a)prześwietlenie koron drzew z zasmarowaniem ran smołą sadowniczą, b)wycięcie suchych i połamanych gałęzi, c)zebranie odpadów w stosy, d)wywóz odpadów oraz ich utylizacja, e)uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 3)Wycinka drzew: a)odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach, b)odkopanie korzeni, c)obcięcie i usunięcie korzeni, d)przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny, e)pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu, f)ułożenie gałęzi i konarów w stosy, g)wywóz gałęzi, konarów, pni i korzeni oraz ich utylizacja, h)zasypanie dołu dostarczoną przez Wykonawcę ziemią, i)ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, j)uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 4)Wycinka krzewów: a)odcięcie ręczne lub piłą mechaniczną krzaków, b)odkopanie korzeni, c)obcięcie i usunięcie korzeni, d)ułożenie gałęzi w stosy, e)wywóz gałęzi, pni i korzeni oraz ich utylizacja, f)zasypanie dołu dostarczoną ziemią, g)ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, h)uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 5)Wykonanie rowków przy obrzeżach chodników: a)wykonanie rowków przy obrzeżach chodników o głębokości ok. 5 cm i szerokości 10 cm, b)wywóz trawy i ziemi, c)uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 6)Usuwanie chwastów i trawy z chodników, usuwanie chwastów z rabat kwiatowych oraz z terenów pokrytych korą: a)ręczne lub chemiczne usuwanie trawy oraz chwastów, b)wywóz usuniętej trawy i chwastów, c)uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 7)Podlewanie trawników i rabat kwiatowych (zaopatrzenie w wodę - we własnym zakresie Wykonawcy) min. 3 l wody/m2 trawnika lub rabaty. 8)Podlewanie drzewek (zaopatrzenie w wodę - we własnym zakresie wykonawcy) - min. 20 l wody/drzewko. 9)Wykonanie dodatkowych prac związanych z utrzymaniem zieleni przy drogach i placach gminnych (np. frezowanie karp, sadzenie drzew, ściółkowanie korą powierzchni rabat kwiatowych, zrębkowanie gałęzi, ochronne zabiegi chemiczne, zasilanie nawozami rabat i trawników, założenie lub renowacja trawnika, palikowanie drzew itp.) niewymienionych w pkt. 1 do pkt. 8. a)podstawą do wykonania prac określonych powyżej jest protokół konieczności zaakceptowany przez Zamawiającego, b)rozliczanie prac, które będą podlegały wycenie wg stawek jednostkowych podanych w ofercie, odbywało się będzie na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez pracownika Zamawiającego przed wykonaniem prac będących przedmiotem wyceny. Kosztorys będzie opracowany na podstawie KNR, sporządzony w oparciu składniki cenotwórcze takie jak: roboczogodzina, zysk, koszty ogólne, koszty zakupu, ceny materiałów (ceny materiałów nie mogą być wyższe niż średnie ceny rynkowe wg SEKOCENBUDU z uwzględnieniem współczynników regionalnych do cen prac ogrodniczych dla województwa mazowieckiego). W przypadku podjęcia prac przez Wykonawcę przed sprawdzeniem kosztorysu przez pracownika Zamawiającego i zakwestionowaniu przez niego którejś z pozycji wyceny wówczas Zamawiający nie zapłaci za taka pozycję, a Wykonawca skoryguje o przedmiotową wartość przedstawiony do sprawdzenia kosztorys, c)Zamawiający sprawdzi przedstawiony do zatwierdzenia przez Wykonawcę kosztorys na prace podlegające wycenie wg stawek określonych w ofercie w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego dostarczenia, d)wszelkie dodatkowe prace podlegające wycenie wg stawek podanych w ofercie Wykonawca podejmie w ciągu 3 dni od momentu zatwierdzenia kosztorysu przez pracownika Zamawiającego oraz przekazania przez niego wiadomości o jego zatwierdzeniu i wyrażeniu zgody na podjęcie prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Urządzania i Utrzymania Zieleni Tadeusz Przywoźny, ul. Wyszogrodzka 61, 96-512 Młodzieszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 106380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106380,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp jako zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego objętego umową nr 90/2012 r. z dnia 07.03.2012 r., które było przewidziane w ogłoszeniu (tryb przetargu nieograniczonego) o zamówieniu podstawowym, wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (łącznie z zamówieniem uzupełniającym - umowa 292/2012), a od wykonania zamówienia podstawowego nie upłynęło więcej niż 3 lata. Zamówienie uzupełniające jest powtórzeniem tego samego rodzaju robót, co w zamówieniu podstawowym

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.