eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji elektrycznych, odgromowych i oświetlenia w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Piekary Śląskie: Wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji elektrycznych, odgromowych i oświetlenia w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie
Numer ogłoszenia: 219742 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182424 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji elektrycznych, odgromowych i oświetlenia w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wytyczne dla Oferenta na wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji elektrycznych, odgromowych i oświetlenia w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie. 1.Założenia ogólne: Oferent zapewnia przystąpienie do w/w robót w terminie uzgodnionym z pracownikami Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piekary Śląskie. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej oraz wylegitymować się. 2.Wszystkie, zlecane roboty wykonywane będą w uzgodnieniu, pod nadzorem Zamawiającego i potwierdzone wydanym zleceniem dla Wykonawcy z określeniem terminu realizacji. 3.W przypadku konieczności zlecenia wykonania robót, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Zamawiającym, w celu ustalenia zakresu i terminu wykonania robót oraz złożenia kosztorysu ofertowego. 4.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, przed rozpoczęciem zleconego zakresu robót, wykona kosztorys ofertowy na bazie swojego kosztorysu ofertowego do niniejszego przetargu. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót przy zastosowaniu materiałów posiadających pozytywne atesty PZH, wymagane klasyfikacje ogniowe i dopuszczenia do stosowania w budownictwie, w tym użyteczności publicznej, zgodnie z art.10 ustawy Prawo budowlane.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami, przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i BHP. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach i nie mogą kolidować z prowadzeniem zajęć szkolnych i innymi zajęciami prowadzonymi w placówkach. 6.Zamawiający uzależnia zlecenie wielkości robót od bieżących potrzeb i posiadanych środków finansowych. 7.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca wygrodzi i oznakuje teren lub miejsce wykonywania robót. 8.Podany zakres prac jest przykładowy i nie obejmuje pełnego asortymentu robót, który może wyniknąć z eksploatacji obiektu oraz robót towarzyszących w trakcie wykonywania innych robót ( podane ilości robót są szacunkowe i mogą ulec zmianie) : a) demontaż opraw oświetleniowych, gniazd, puszek i odgałęźników ok. 215 szt. b) demontaż przewodów układanych pod tynkiem - ok. 800 m. c) demontaż wentylatorów - ok.4 szt. d) usunięcie awarii instalacji elektrycznych (gniazd wtykowych, wyłączników, puszek instalacyjnych itp.) ok. 80 szt. e) tablice rozdzielcze - ok. 6 szt. f) wymiana przewodów jedno i wielożyłowych oraz kablowych ok. 2300 mb. g) wymiana puszek instalacyjnych, odgałęźników i przełączników ok.100 szt. h) wymiana opraw i wyposażenia oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego wraz z pomiarami natężenia oświetlenia ok.123 szt. i) wymiana wentylatorów ok. 4 szt. j) wykonanie robót towarzyszących do wykonywanych robót elektrycznych ( np. murowe, tynkowe, posadzkowe, naprawa chodników po robotach kablowych). k) roboty porządkowe, wywóz gruzu i ziemi. 9.W zależności od wykonanych robót, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szkiców powykonawczych i dokumentacji powykonawczej. 10.Do wykonania robót Wykonawca zobowiązany jest dysponować wykwalifikowaną siłą fachową i niezbędnym sprzętem. 11.Po zakończeniu każdego zlecenia robót Wykonawca złoży u Zamawiającego sprawdzony obmiar i kosztorys powykonawczy opracowany na podstawie Katalogów Nakładów Rzeczowych z zastosowaniem składników kalkulacyjnych zgodnych ze złożoną do przetargu ofertą. Dokumentację powykonawczą - atesty, certyfikaty, protokoły pomiarów, itp., w zależności od specyfiki wykonanego zakresu robót i wymagań przepisów, Wykonawca przedstawi w dniu odbioru. 12.Wycenę wszystkich robót w kosztorysie ofertowym należy sporządzić w formie kosztorysu uproszczonego, zgodnie z załączonym w SIWZ przedmiarem robót. Zamawiający zastrzega sobie, iż przed podpisaniem umowy dla celów rozliczeniowych oferent przedstawi kosztorys szczegółowy wraz z dołączonym zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, ściśle w oparciu o kosztorys szczegółowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRO-INSTAL sp. z o.o., ul. Zagórska 167, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74986,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59958,72

  • Oferta z najniższą ceną: 59958,72 / Oferta z najwyższą ceną: 104734,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.