Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Pacanów: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych - uzupełniających na obiekcie Sali Gimnastycznej wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich
Numer ogłoszenia: 219738 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych - uzupełniających na obiekcie Sali Gimnastycznej wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:- wyrównanie starego tynku i wykonanie nowego tynku akrylowego na starej części elewacji północnej budynku Szkoły Podstawowej,- rozbiórkę odkrytych fundamentów po starej szkole zlokalizowanych w miejscu planowanego boiska wielofunkcyjnego,- wykonanie obudowy części przewodów technicznych płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych,- wykonanie i montaż dodatkowych balustrad ochronnych i pochwytów na klatkach schodowych,- montaż 2 kpl. schodów strychowych,- wykonanie dwóch kominów wentylacyjnych z cegły zlokalizowanych w nadbudowanej części łącznika- rozbiórka pasa zniszczonej nawierzchni asfaltowej oraz wykonanie w jej miejscu nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - wykonanie dodatkowego oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku Sali gimnastycznej,- wykonanie dodatkowego podejścia do budowanej kanalizacji deszczowej od rury spustowej zlokalizowanej w północno-wschodnim narożniku Szkoły Podstawowej,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa Nr 5, Działanie 5.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LESZEK ŚWIĄTEK ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY 'BUDKOM'
jakie przetargi wygrała firma
LESZEK ŚWIĄTEK ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY 'BUDKOM'
- Zakład Remontowo-Budowlany BUDKOM Leszek Świątek, ul. Krótka 11a, 28-220 Oleśnica, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44971,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52500,00
Oferta z najniższą ceną: 52500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 5 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w SIWZ dla zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia udzielono dotychczasowemu Wykonawcy wykonującego zamówienie podstawowe. Spełniony został również warunek określony w/w przepisie dotyczący powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.W odniesieniu do robót dodatkowych roboty te nie były objęte zamówieniem podstawowych lecz były niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, którego wykonanie było uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamówienie nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.