eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Budowa ulic na osiedlu POŁUDNIE - ulice Akacjowa i Brzozowa w Węgorzewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Węgorzewo: Budowa ulic na osiedlu POŁUDNIE - ulice Akacjowa i Brzozowa w Węgorzewie.
Numer ogłoszenia: 219730 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, fax. 087 4275401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic na osiedlu POŁUDNIE - ulice Akacjowa i Brzozowa w Węgorzewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Akacjowej i Brzozowej obejmuje: 1. budowę drogi o pow. 940 m2 i 5 wjazdów o powierzchni 60 m2 konstrukcji j.n. - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm, - nadsypka z kruszywa naturalnego (o frakcji 2-31,5) gr. 5 cm, - warstwa geosiatki o małych komórkach o gr. 10,0 cm, - warstwa geowłókniny o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż/wszerz 25 kN/m - warstwa filtracyjna z piasku gr. 10 cm, - oraz ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem. 2. budowę chodnika ( z ustawieniem obrzeży ) po jednej stronie ul. Brzozowej i po 10 mb od strony ul. Akacjowej i Letniej o powierzchni 286 m2, o konstrukcji j.n. - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm, - warstwa podsypki piaskowej gr. 3 cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego gr. 15 cm, - warstwa wzmacniająca z gruntu stab. cementem o Rm = 1,5 MPa 3. budowę kanalizacji deszczowej o długości 140 m w ul. Akacjowej zgodnie z projektem, w tym: - studni z kręgów betonowych fi 1200 - 5 szt.,- wpusty uliczne w ulicy Brzozowej - 2 szt. 4. Zdjęcie płyt drogowych, załadunek i przewiezienie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego na osiedlu POŁUDNIE. 5. Załadunek i przewiezienie nadmiaru urobku z korytowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km. 6. Przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej w zakresie kolidującym z inwestycją, 7. Wykonanie wszelkich innych robót zgodnie z PB w oparciu o STWiOR, 8. Pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9. Organizacja ruchu zastępczego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium-5000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie zrealizował minimum dwa zamówienie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia związane z budową dróg o nawierzchni z kostki betonowej brukowej wraz ze zjazdami o wartości brutto minimum 200 000,00 zł i powierzchni minimum 1 300 m2 . Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru); 2) skierował do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności drogowej . Wymagane jest by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) skierował do realizacji niniejszego zamówienia osoby uprawnione do kierowania robotami branżowymi, którzy posiadają uprawnienia budowlane w specjalności sieci sanitarne. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł,- złotych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu t.j. dwa zamówienie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia związane z budową dróg o nawierzchni z kostki betonowej brukowej wraz ze zjazdami o wartości brutto minimum 200 000,00 zł i powierzchni minimum 1 300 m2 W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 4) kopia uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej dla kierownika budowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu lub ci wykonawcy, którzy łącznie spełniają warunek udziału w postępowaniu. 5) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 6) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000 PLN. 7) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 8) Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izb osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie.(j.w.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego 11 - 600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3 pok.24, pn.- pt. 800 - 1500 , a także złożyć wniosek o jej przesłanie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok. Nr 39 (I - piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.