eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - tusze i tonery. Znak sprawy DZP.381.78.2014.DW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Katowice: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - tusze i tonery. Znak sprawy DZP.381.78.2014.DW
Numer ogłoszenia: 219623 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196345 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - tusze i tonery. Znak sprawy DZP.381.78.2014.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, zwanych dalej materiałami. W zakresie części A postępowania materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - nie wcześniej niż 2014 r.). Materiały winny posiadać również stosowne certyfikaty.
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3. Warunki realizacji zamówienia:
a) materiały będą dostarczone w dni robocze w godzinach 8:00-14:00 na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego,
b) materiały powinny być dostarczone w całości jednorazową dostawą w ramach jednej pozycji - danego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji danego zamówienia w częściach, a tym samym fakturowania częściowego,
c) z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem Wykonawca zawiadomi Zamawiającego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną o planowanym terminie dostarczenia materiałów,
d) termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,
e) w dniu dostarczenia materiałów nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
f) podstawą przyjęcia dostarczonej wraz z towarem faktury VAT będzie podpisany bez zastrzeżeń przez obydwie Strony umowy protokół odbioru ilościowo-jakościowego,
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ, a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
4. Termin gwarancji:
Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane materiały: 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
5. Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy).
6. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, według bieżących potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do momentu wyczerpania ilości asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Dostawy będą realizowane w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
a) Część A: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery I
b) Część B: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery II.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 613441,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 600485,74

  • Oferta z najniższą ceną: 600485,74 / Oferta z najwyższą ceną: 649154,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6241,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11532,23

  • Oferta z najniższą ceną: 9462,39 / Oferta z najwyższą ceną: 11532,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.