eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › Wykonanie systemów oddymiania wraz z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych klatek schodowych w pawilonach Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Radecznica: Wykonanie systemów oddymiania wraz z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych klatek schodowych w pawilonach Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy
Numer ogłoszenia: 219606 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178088 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4, 22-463 Radecznica, woj. lubelskie, tel. 84 68 18 020, faks 84 6818792.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemów oddymiania wraz z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych klatek schodowych w pawilonach Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemów oddymiania wraz z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych klatek schodowych w pawilonach Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy, 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlano-wykonawczym, 2) przedmiarem robót, 3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) obowiązującymi przepisami prawnymi. 3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy: 1) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp i p.poż., zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 2) wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu materiałów własnych, fabrycznie nowych, posiadających stosowne atesty, certyfikaty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, wskazanych w projekcie i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zastosowane materiały muszą być oznaczone zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.); 3) zorganizowanie zaplecza robót budowlanych we własnym zakresie i na własny koszt, utrzymania go w należytym porządku; 4) poniesienie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej na podstawie wskazań podliczników zainstalowanych przez Wykonawcę; 5) ponoszenie kosztów wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.); 6) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody na osobach i w mieniu, jakich może doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem lub z nienależytym wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 7) przestrzeganie wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (ppoż., ochrony mienia) i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku prowadzenia robót. 4. Ze względu na wysokie walory zabytkowe, architektoniczne i historyczne Pawilon Główny (dawniej gimnazjum w zespole klasztornym OO. Bernardynów w Radecznicy) został wpisany decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 27 lipca 1978r. do rejestru zabytków pod pozycją A/187 (obecnie to numer rejestru A/1305) i podlega prawnej ochronie konserwatorskiej. 6. Wykonawca będzie wykonywał pracę w warunkach utrudnionych. Prace budowlane powinny być prowadzone w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania Szpitala. 7. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45215140-0; 45312100-8. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy, a na zaoferowane urządzenia gwarancji określonej przez producenta. 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlano-wykonawczym, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 10. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Części zamówienia stanowią: 1/ Zadanie Nr I - Wykonanie Systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania klatki schodowej w Pawilonie Głównym 2/ Zadanie Nr II - Wykonanie oddymiania klatek schodowych w Pawilonie Nowym 3/ Zadanie Nr III - Wykonanie oddymiania klatek schodowych oraz dostosowanie jednej klatki schodowej do wymogów przeciwpożarowych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym Oddział I 4/ Zadanie Nr IV - Wykonanie oddymiania klatek schodowych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym Oddział II.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.31.21.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr I - Wykonanie Systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania klatki schodowej w Pawilonie Głównym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEMA Piotr Saniawa, ul. Krajewskiego 4, 20-738 Lublin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104234,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131248,56

  • Oferta z najniższą ceną: 131248,56 / Oferta z najwyższą ceną: 176776,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr II - Wykonanie oddymiania klatek schodowych w Pawilonie Nowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Zabezpieczeń Przeciwpożarowych STANPOŻ Grzegorz Staniak, Szerokie 56N, 20-050 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242059,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265857,18

  • Oferta z najniższą ceną: 265857,18 / Oferta z najwyższą ceną: 330321,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie Nr III - Wykonanie oddymiania klatek schodowych oraz dostosowanie jednej klatki schodowej do wymogów przeciwpożarowych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym Oddział I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Zabezpieczeń Przeciwpożarowych STANPOŻ Grzegorz Staniak, Szerokie 56N, 20-050 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163183,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165455,76

  • Oferta z najniższą ceną: 165455,76 / Oferta z najwyższą ceną: 209848,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie Nr IV - Wykonanie oddymiania klatek schodowych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym Oddział II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Zabezpieczeń Przeciwpożarowych STANPOŻ Grzegorz Staniak, Szerokie 56N, 20-050 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75528,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73429,58

  • Oferta z najniższą ceną: 73429,58 / Oferta z najwyższą ceną: 104925,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.