eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wydruk zaproszeń, plakatów i katalogu w ramach realizacji projektu Ossolineum dla Herberta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Wrocław: Wydruk zaproszeń, plakatów i katalogu w ramach realizacji projektu Ossolineum dla Herberta
Numer ogłoszenia: 219598 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Narodowy im. Ossolińskich , ul. Szewska 37, 50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444471 wew. 131, fax. 071 344 85 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.wroc.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk zaproszeń, plakatów i katalogu w ramach realizacji projektu Ossolineum dla Herberta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: POZYCJE DO DRUKU: 1. Zaproszenie: Format: 210 x 200 mm Papier: 250 g Lakierowane obustronnie Kolor: 4 + 1 1 biga Nakład: 400 szt. 2. Plakat: Format: 1000 x 700 mm Papier: 170 g Lakierowany Kolor: 4 + 1 Nakład 50 szt. 3. Katalog: Tytuł; Twarze Pana Cogito Autor: Barbara Lekarczyk - Cisek Format (po obcięciu) - 200 x 256 mm 74 strony - 68 ston falcowanych + 3 wklejki (między arkuszami) papier: - pierwszy arkusz (8 stron) - linde (seria naturals) gramatura 110 g/m2 - wklejki - Torf (seria naturals) armatura 110 g/m2 - pozostałe arkusze (60 stron) - GardaPat 13 Classica 90g/m2 druk: - pierwszy arkusz (8 stron) - 2+2 (Black + Pantone) - wklejki - 2 + 2 (Black + Pantone) - pozostałe arkusze (60 stron) - 4+4 (CMYK) okładka: - format przed obcięciem - 690 x 262 (z przodu i z tyłu skrzydełka 140 mm) - papier: Magnomatt satin 300 g - druk 1+o (CMYK), lakier - szyta nićmi Nakład: 500 szt. Termin wykonania zamówienia: Zaproszenie - 3 dni od dnia podpisania umowy Plakat - 7 dni od dnia podpisaniaumowy Katalog - 10 dni od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. 2. Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII siwz. 5. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: minimum 2 realizacje usług - wydruk publikacji zawierającej nie mniej niż 60 stron - każda, o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia - z podaniem wartości, dokładnych danych Zleceniodawcy, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta formalna powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Pzp - załącznik 2. 3. Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ustawy Pzp - załącznik 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenie dla każdego z podmiotów. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- załącznik 4 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik 5 6. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 7. Ogólną informację o firmie (wg wzoru) - załącznik 6 8. Wykazu doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - minimum 2 realizacje usług - wydruk publikacji -zawierającej nie mniej niż 60 stron - każda, o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia - z podaniem wartości, dokładnych danych Zleceniodawcy, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - załącznik 7 W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 9. Formularza cenowego przygotowanego na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego - załącznik 1. 10. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. (Niniejszy dokument musi być przedstawiony w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie) 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp. (Niniejszy dokument musi być przedstawiony w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oss.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Starej Plebanii ZNiO, ul. Nankiera 17, Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, Wrocław, Sekretariat, pokój 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.