eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci tranzytowych niepalnych gazów medycznych i stacji sprężonego powietrza oraz stacji próżni medycznej w budynku G szpitala do zasilania bloków operacyjnych Ortopedii I i Ortopedii II zlokalizowanych w budynku D siedziby Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. A. Grucy, ul. Konarskiego 13 w Otwocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Otwock: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci tranzytowych niepalnych gazów medycznych i stacji sprężonego powietrza oraz stacji próżni medycznej w budynku G szpitala do zasilania bloków operacyjnych Ortopedii I i Ortopedii II zlokalizowanych w budynku D siedziby Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. A. Grucy, ul. Konarskiego 13 w Otwocku
Numer ogłoszenia: 219593 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci tranzytowych niepalnych gazów medycznych i stacji sprężonego powietrza oraz stacji próżni medycznej w budynku G szpitala do zasilania bloków operacyjnych Ortopedii I i Ortopedii II zlokalizowanych w budynku D siedziby Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. A. Grucy, ul. Konarskiego 13 w Otwocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci tranzytowych niepalnych gazów medycznych i stacji sprężonego powietrza oraz stacji próżni medycznej w budynku G szpitala do zasilania bloków operacyjnych Ortopedii I i Ortopedii II zlokalizowanych w budynku D siedziby Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. A. Grucy, ul. Konarskiego 13 w Otwocku. Ogólny zakres prac związanych z wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci tranzytowych niepalnych gazów medycznych i stacji sprężonego powietrza oraz stacji próżni medycznej do zasilania bloków operacyjnych Ortopedii I i Ortopedii II -Dostarczenie elementów stacji próżni medycznej i sprężonego powietrza do siedziby SPSK -Dostarczenie elementów instalacji przyłączeniowych gazów medycznych elementów próżni medycznej do siedziby SPSK; -Montaż dostarczonych urządzeń systemu próżni medycznej i sprężonego powietrza -Uruchomienie i testowanie zainstalowanych elementów systemu próżni medycznej -Wykonanie stanowiskowych instrukcji obsługi -Wykonanie instalacji przesyłowej gazów medycznych i próżni medycznej -Szkolenie personelu technicznego odnośnie eksploatacji i konserwacji systemu -Przekazanie elementów systemu do UDT (dotyczy elementów stacji sprężonego powietrza) -Przekazanie systemu do eksploatacji. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączonym projekcie: 1.Przebudowa sali kinowej na blok operacyjny w budynku G w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Adama Grucy. Projekt instalacji wewnętrznych i źródeł zasilania z siecią tranzytową - realizacja obejmuje część dotyczącą źródeł zasilania z siecią tranzytową. 2. Projekt sieci tranzytowej gazów medycznych. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Sposób wykonania prac Instalacje wykonane Zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 (Dz.U. nr 93 poz. 896) oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EWG i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.04.2004 w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz.U. nr 100 poz. 1027) jako wyrób medyczny klasy IIb, reguła 2.9.11.12, oznaczony znakiem CE i zgodnie z art. 52 ust. 1 Ustawy o Wyrobach Medycznych musi być zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych. Rurociągi wykonane z rur miedzianych, trójników, złączek i kolanek połączonych za pomocą lutu twardego (srebro). Rurociągi wykonane zgodne z normą PN-EN ISO 7396-1:2007 Systemy rurociągowe do gazów medycznych -- Część 1: Systemy rurociągowe do sprężonych gazów medycznych i próżni. Rury miedziane do gazów medycznych spełniające wymagania normy PN-EN 13348:2004 Miedź i stopy miedzi. Rury miedziane okrągłe bez szwu do gazów medycznych lub próżni. System rurociągowy wykonywany i certyfikowany zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 7396-1:2007 Systemy rurociągowe do gazów medycznych -- Część 1: Systemy rurociągowe do sprężonych gazów medycznych i próżni. Szczegóły zawiera załączona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.25.11.43 - Roboty budowlane w zakresie instalacji sprężających powietrze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. -w gwarancjach bankowych -w gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, PKO BP XII/O w Otwocku Nr 58 1020 1127 0000 1602 0013 3884 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy, - SIWZ (DZP/94/2010) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Pełnomocnika Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej: - 2 roboty budowlane w zakresie stacji sprężonego powietrza do celów medycznych; - 2 roboty budowlane w zakresie stacji próżni medycznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiajacego, Wykonawca powinien złożyć wypełniony załącznik nr 7 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, w razie: 1) braku dostępu Wykonawcy do pomieszczeń, w których realizowany będzie przedmiot umowy oraz w przypadkach, o których mowa w pkt. 2), Zamawiający - na uzasadniony wniosek Wykonawcy - może wyrazić zgodę na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) udzielenia przez Zamawiającego dodatkowych zamówień Wykonawcy, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych ich wykonania nie można oddzielić od wykonania przedmiotu umowy, 3) wystąpienia innych okoliczności które skutkować będą koniecznością zmiany terminu realizacji umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy (między innymi działania siły wyższej, przerwy w dostawach nośników energii), poza takimi, jakie wynikają z zawinionego uchybienia Wykonawcy lub za które Wykonawca jest odpowiedzialny. Szczegółowe zmiany postanowień umowy zawarte są w załączniku nr 4 do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMAWIAJĄCY Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ul. Marymoncka 99/103 01-813 Warszawa Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r Nr 113, poz. 759) w imieniu i na rzecz Zamawiającego działa: Pełnomocnik działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Projekt finansowany na podstawie decyzji Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Nr 5985/IB/190/2010 z dnia 02.02.2010r. na Modernizację bloku operacyjnego ortopedii I oraz bloku operacyjnego ortopedii II zgodnie z wymogami UE w Samodzielnym Szpitalu Klinicznym CMKP w Otwocku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.