eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Ostrowcu Świętokrzyskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Ostrowiec Świętokrzyski: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer ogłoszenia: 219571 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2661200, fax 041 2661010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Ostrowcu Świętokrzyskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opracowanym projektem należy przebudować reaktory biologiczne zwiększając intensywność procesu denitryfikacji, która obecnie jest czynnikiem decydującym o ograniczonej wielkości redukcji azotu ogólnego. Projektowane są następujące zmiany w układzie technologicznym oczyszczalni: - objętość stref denitryfikacji ulegnie zwiększeniu ( łącznie w dwóch bioreaktorach) o 800 m3 - funkcje komór denitryfikacji przejmą dotychczasowe komory defosfatacji, - dotychczasowa komora predenitryfikacji o objętości 400 m3 zostanie podzielona na dwie części po 200 m3; pierwsza komora pełnić będzie rolę selektora , koniecznego dla poprawy kondycji i struktury biomasy (dla obniżenia indeksu osadu), a druga rolę komory defosfatacji; selektor będzie ponadto podzielony na dwie części po 100 m3; każda z komór selektora oraz nowe komory defosfatacji mają być wyposażone w mieszadła, - wprowadzenie strefy pośredniej w reaktorach biologicznych, która będzie mogła pełnić dwie funkcje, opcjonalnie do wyboru w trakcie eksploatacji: będzie umożliwiała prowadzenia napowietrzania lub mieszania osadu; nowa strefa, o objętości V = 1550 m3 będzie utworzona na początku istniejącej komory nitryfikacji (tj. 2 pierwsze sekcje komory tlenowej) i wyposażona w ruszt napowietrzający z wydzielonym system doprowadzenia powietrza oraz mieszadła, - przebudowa rurociągów technologicznych w galerii rur w związku ze zmianami funkcji komór biologicznych, - istniejący osadnik wtórny DORRA zostanie zaadoptowany jako osadnik wstępny, w celu zwiększenia elastyczności, niezawodności pracy ciągu oczyszczania ścieków i stworzenia możliwości czasowego wyłączenia pracującego osadnika wstępnego, - odcieki z osadu surowego zostaną skierowane bezpośrednio do bioreaktora, - bioreaktor zostanie wyposażony w instalację do dozowania metanolu stanowiącego źródło dodatkowego węgla, - zmodyfikowany zostanie układ automatyki do sterowania napowietrzaniem w bioreaktorze - sterowanie odbywać będzie się poprzez precyzyjna regulację przepustnicami na dopływie do poszczególnych sekcji rusztu napowietrzającego, - zmodyfikowany zostanie ruszt napowietrzający (zamiana kolejności sekcji, wymiana dysków napowietrzających), - montaż urządzeń kontrolno pomiarowych w bioreaktorze (pomiar tlenu, związków azotu, fosforanów). Nowymi obiektami technologicznymi będą: - pompownia osadu surowego po osadniku DORRA wraz z rurociągami, - pompownia odcieków z osadu surowego wraz z rurociągami, - instalacja metanolu - zbiornik o pojemności 3m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 30.25.91.00 - System automatyzacji Kod CPV wg słownika 2008: 48.92.10.00 - System automatyzacji Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.10 - Fundamentowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Ofertę należy zabezpieczyć poprzez wniesienie wadium w wysokości 25 000 złotych. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (złotych), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Nr BPH PBK S.A. O/Ostrowiec Św. 38 1060 2142 0000 3200 0014 8864. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przebudowa oczyszczalni. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń - do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Niezależnie od powyższego oryginał dokumentu należy przesłać (złożyć) do sekretariatu w siedzibie Zamawiającego. 7) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego wadium dla Wykonawców Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od: - daty upływu terminu związania ofertą, - daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, - daty unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestów lub upływie terminu do ich wnoszenia. 9) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego wadium na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od: - od daty wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert, - od daty wykluczenia Wykonawcy z postępowania, - od daty odrzucenia oferty Wykonawcy. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium jako wykonawcy wykluczonego z postępowania lub wykonawcy, którego oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zgodnie z art. 22 Ustawy oraz wymaganiami Zamawiającego o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.2.1 wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków - wartość roboty winna wynosić co najmniej 2 500 000 złotych netto, 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: 3.3.1 osiągnęli przychód ze sprzedaży za rok 2005, 2006 co najmniej w wysokości 5 000 000 złotych w każdym w/w roku, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności, 3.3.2 osiągnęli wynik finansowy dodatni za rok 2005, 2006 lub ujemny z tendencją poprawy, jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności, 3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w punktach 3.1 oraz 3.4 musi spełniać każdy wykonawca. Warunek określony w punkcie 3.2, 3.3 musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa: 4.1 w punkcie 3.1 SIWZ - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 5 SIWZ: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - kopii uprawnień budowlanych osób po stronie Wykonawcy, które sprawować będą funkcje kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (wymagane uprawnienia w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji i sieci sanitarnych, instalacji i sieci elektrycznych), - zaświadczeń o przynależności do Izby Zawodowej Inżynierów Budownictwa osób, które sprawować będą funkcje kierownika budowy. 4.2 w punkcie 3.2 i 3.2.1 SIWZ - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5.8 SIWZ - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4.3 w punkcie 3.3, 3.3.1 i 3.3.2 SIWZ - znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5.9 SIWZ: - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów, określających obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 4.4 w punkcie 3.4 SIWZ - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, na podstawie dokumentów, wymienionych w punktach 5 SIWZ: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.4 SIWZ) - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.5 SIWZ), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.6 SIWZ) - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.7 SIWZ). Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. wypełniony formularz oferty (wg wzoru formularza nr 1), 2. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (wg wzoru formularza nr 2), 3. wypełniony formularz - harmonogram rzeczowo finansowy (wg wzoru formularza nr 3), 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru formularza nr 4), 9. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument, określający obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 10. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 11. kopie uprawnień budowlanych osób po stronie Wykonawcy, które sprawować będą funkcję kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji i sieci sanitarnych, instalacji i sieci elektrycznych), 12. zaświadczenie o przynależności do Izby Zawodowej Inżynierów Budownictwa osób, które sprawować będą funkcję kierownika budowy, 13. Dowód wniesienia wadium (W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń - do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Niezależnie od powyższego oryginał dokumentu należy przesłać (złożyć) do sekretariatu w siedzibie Zamawiającego). 14. Zaakceptowany i uzupełniony wzór umowy ( wg wzoru formularza nr 5). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4, 5, 6, 7 składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 91 27-400 Ostrowiec Św. tel. 041 266 12 00 do 02 cena brutto: 732,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 91 27-400 Ostrowiec Św. Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.