eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Szp.Pow.ZP.25/2009 Zakup i dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora jonoselektywnego do elektrolitów dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego Szpitala Powiatowego im.Marii Sklodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publiczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Ostrów Mazowiecka: Szp.Pow.ZP.25/2009 Zakup i dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora jonoselektywnego do elektrolitów dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego Szpitala Powiatowego im.Marii Sklodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publicznego Zespołu zakładów Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 219567 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Dubois 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7463711, faks 029 7463706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalostrowmaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szp.Pow.ZP.25/2009 Zakup i dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora jonoselektywnego do elektrolitów dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego Szpitala Powiatowego im.Marii Sklodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publicznego Zespołu zakładów Opieki Zdrowotnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00 - 24.49.65.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i oświadczenie do wykonania zamówienia , 1.3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 1.4.dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 1.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 - Prawa zamówień publicznych ) . Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , iż ww. warunki Wykonawca spełnia . Uzupełnianie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania .Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1.oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych . 1.2.oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4..dokumenty potwierdzające że odczynniki i analizator zostały dopuszczone do obrotu na polskim rynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ; 2. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , których mowa w ust. 1 składa : 2.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , c ) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; 2.2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy . 2.3. Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. 2.1. lit. a i c oraz pkt.. 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym labo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czynsz za dzierżawę analizatora - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalostrowmaz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej SPZZOZ ul. Dubois 68 ; 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej SPZZOZ ; ul. Dubois 68 ; 07-300 Ostrów Mazowiecka ;Pok. Nr 6 kandelaria administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.