To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Wadowice: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 4 zadań.
Numer ogłoszenia: 219565 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358472 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 4 zadań..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - chłodziarko-zamrażarki do Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach, - oscyloskopu do Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, -skanera i drukarki do Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy, - projektora multimedialnego do Zespołu Szkół im KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej, w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 38.65.21.00 - Projektory 38.52.00.00 - Skanery 38.34.20.00 - Oscyloskopy 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa oscyloskopu - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 2 im. ks. Stanisława Staszica w Wadowicach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NDN - Zbigniew Daniluk, ul. Janowskiego 15, 02-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1154,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2300,10
Oferta z najniższą ceną: 2300,10 / Oferta z najwyższą ceną: 4809,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól i gruntów rolnych na terenie Gminy Wadowice w roku 2024
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w Spytkowicach w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa projektorów dla Wydziału Budownictwa i Architektury
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
więcej: Oscyloskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.