Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Gdynia: Świadczenie usługi sprzątania wnętrz trolejbusów i zewnętrzne ich mycie oraz sprzątanie hali OC - obsługi codziennej pojazdów
Numer ogłoszenia: 219557 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o. , ul. Zakręt do Oksywia 1, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6694201, fax. 058 6694202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pktgdynia.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania wnętrz trolejbusów i zewnętrzne ich mycie oraz sprzątanie hali OC - obsługi codziennej pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa związana z utrzymaniem czystości wewnątrz trolejbusów i z zewnętrznym ich myciem. Ponadto utrzymanie czystości w hali OC i w pomieszczeniach socjalnych, wg szczegółowego zakresu usług świadczonych przez wykonawcę stanowiącego zał. nr 5 - do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - 90.91.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu jego wniesieniaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Potwiedzenie, że wykonawca nie jest w stanie upadłości, likwidacji (np. KRS). 2. Działalność gospodarcza potwierdzona wpisem do rejestru lub zaświadczeniem. 3. Informacje o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat, składek. 4. Spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz.1655). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie informacji zawartych w otrzymanych dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw - o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. 1.3 Zaświadczenia z właściwego US i ZUS (lub KRUS) o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat, składek na bezpieczenia społeczne i zdrowotne albo o uzyskaniu, przewidzianej prawem, zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Wypełniony formularz ofertowy i cenowy. 1.5 Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655). 1.6 Wypełniony i podpisany wzór umowy. 1.7 Polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument, potwierdzająca (potwierdzający) , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 000,00 PLN. 1.8 Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym (której) wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9 Wykaz, co najmniej 3 wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, z 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to z tego okresu), na kwotę minimum 80 000,00 PLN brutto każda z nich - z dołączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 1.10 Podpisany szczegółowy zakres czynności. 2. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika, a w/w dokumenty składa każdy z osobna. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1, 1.3 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1 Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 3.2 Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.3 Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt 3.1, 3.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w pkt 3.2 - nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pktgdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej, jw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o., ul. Zakręt do Oksywia 1, 81-244 Gdynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania ze środków Unii Europejskiej..
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa specjalistycznych baterii do radiostacji doręcznych.
- Remont nawierzchni drogi między budynkami 143 i 138 - 4001
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
- Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu nr 32 w Gdyni (etap I)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.