eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszyce › Przebudowa i remont dróg leśnych nr 10, 24, 14, 30, 16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Oleszyce: Przebudowa i remont dróg leśnych nr 10, 24, 14, 30, 16
Numer ogłoszenia: 219556 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/oleszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg leśnych nr 10, 24, 14, 30, 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 10 w km 0+000 - 2+900, położonej na terenie Leśnictwa Miłków. Zakres przebudowy obejmuje: karczowanie pni z załadunkiem i transportem na odległość do 2km (160szt.), ścięcie poboczy z karczowaniem podrostów i rozplantowaniem urobku (632,0m3), oczyszczenie rowów przydrożnych wraz ze złożeniem urobku poza krawędź rowu i rozplantowaniem (1911,00m3), rozebranie przepustów betonowych z transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (śr. 30-60cm - 41m), ułożenie przepustów (śr. 50cm - 28m ; śr. 40cm - 64m), ułożenie podbudowy nad rurociągiem z ręcznym rozścieleniem i zagęszczeniem (25,0m3), ręczne udrożnienie rowów odpływowych (10,0m3), mechaniczne udrożnienie rowów odpływowych (280,0m3), ubezpieczenie wlotów i wylotów przepustów (75,0m2), wyrównanie kolein i wyboi w nawierzchni tłuczniem średniej grubości 10cm i zagęszczeniem (242m3), wykonanie koryta na poszerzeniach podbudowy (1450,0m2) oraz na mijankach (660,0m2), wykonanie podbudowy na poszerzeniach i mijankach (422,0m3), wykonanie warstwy wyrównawczo - profilowej tłuczniem sortowanym grubości 10cm z mechanicznym rozścieleniem i zagęszczeniem (1081,0m3), wykonanie nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej asfaltowo - mineralnej, grysowo żwirowej, grub. 2+4cm, ze skropleniem podłoża emulsją asfaltową 1,1kg/m (9360,0m2), utwardzenie poboczy przy krawędzi nawierzchni bitumicznej szer. 30cm i średniej grubości 6cm tłuczniem niesortowanym (104,0m3), profilowanie zjazdów z oczyszczeniem i mechanicznym zagęszczeniem (614,0m2), utwardzenie zjazdów tłuczniem niesortowanym grubości 20cm z zawałowaniem i zamknięciem miałem kamiennym (104,0m3). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.; Część II: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 24 w km 0+000 - 1+124 położonej na terenie Leśnictwa Futory. Zakres przebudowy obejmuje: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi (1,12 km), karczowanie pni o średnicy od 16cm do 130cm (277szt.), wywożenie karpiny na odległość do 2km (87mp), usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) (10068,00 m2), roboty ziemne wykonane na odkład koparkami (1559,00 m3), plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie (3970,00m2), pogłębienie rowu przydrożnego na długości 10m (2m3), roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 1 km (2219,00 m3), formowanie i zagęszczenie nasypów (3762,00 m3), plantowanie skarp i korony nasypów (2866,00m2), wykopy liniowe o głębokości do 1,5 m (40,0m3), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy 60cm i 80cm na ławie z pospółki (45,0m), zasypywanie wykopów (25,00 m3), wykonanie ławy fundamentowej żwirowej dla rur średnicy 40cm (1,00 m3), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami o średnicy 40 cm (12m), rozebranie przepustów rurowych o średnicy 50 cm (7,00 m), rozebranie przepustu z rur betonowych o średnicy 60 cm (6,00m), transport wewnętrzny materiałów sztukowych z wyładunkiem mechanicznym samochodem (2,78 t), mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża (5462,00 m2) wykonanie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny (5462,00m2), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 18 cm (5462,00 m2), powierzchniowe dwukrotne utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym (5462,00m2). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Część III: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 14 w km 0+007 - 2+286 położonej na terenie Leśnictwa Stare Sioło. Zakres remontu obejmuje: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni (3956,80m2), wykonanie umocnienia wlotu przepustu (3,3 m3), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej grubości 5cm na przepuście (11,2 m2), wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami 5-8 mm na drodze odcinkami, powierzchnia zgodna z załącznikiem nr. 1 do przedmiaru robót (3956,80 m2), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu z zagęszczeniem na łuku drogi, wykonanie poboczy przy koronie nasypu (11,4 m3). Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Część IV: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 30 w km 0+650 - 6+270 położonej na terenie Leśnictwa Lipina i Sucha Wola. Zakres remontu obejmuje: remont wyboi masą mineralno bitumiczną bez ramowania (20,2 ton), remont wyboi emulsją asfaltową i grysami, wyboje do 3 cm, km wg. zestawienia remontu (153,0 m2), wykonanie umocnienia wlotu przepustu z rur betonowych narzutem kamiennym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej (1,5 m3), odmulenie istniejącego przepustu fi 60 (6,0 m), oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni z odsłonięciem krawędzi równiarką (5144,50 m2), wykonanie profilowania wyboi tłuczniem kamiennym (6,4 m3), profilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną (257,23 t), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej warstwa (5144,5 m2), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu z zagęszczeniem - wykonanie poboczy (71,4 m3). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Część V: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 16 w km 0+425 - 1+823, położonej na terenie Leśnictwa Dzików. Zakres przebudowy obejmuje: wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi (1,4km), mechaniczne karczowanie pni drzew o średnicy od 66cm do 130cm (123szt.), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy 60cm i 100cm (20m), wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów z rur podatnych narzutem kamiennym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej /narzut gr. 30 cm (12,9m3), wykonanie koryta gł. 25 cm na całej szerokości korpusu drogi, zdjęcie humusu na szerokości 4,5 m (8 244,30m2), wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 25 cm pod drogą mijankami , składem i zjazdami (8 244,30m2), wykonanie wzmocnienia podłoża z warstwy geowłókniny na warstwie odcinającej pod drogą , mijankami, składem i zjazdami (6464,60m2), wykonanie wykopów mechanicznie z przerzutem poprzecznym - wykonanie rowów z plantowaniem skarp i dna wykopu (1502,34m3), wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odległość do 2 km z plantowaniem skarp (2639,07m3), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z dokopu (dokop pozyskany staraniem Wykonawcy) z zagęszczeniem i profilowaniem skarp (1289,4m3), wykonanie dolnej warstwy z tłucznia kamiennego warstwa gr. 20 cm - pod drogą na zjazdach, mijankach i składzie (6190,80m2), wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego warstwa górnej grubości 10 cm - pod drogą , na zjazdach, mijankach i składzie (6053,90m2), wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami 2-5mm, 8-11mm na drodze , składach , mijankach i zjazdach (6053,90m2), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami o średnicy f 50 (88m). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w stosunku do przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia i wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 25 000.00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) Zadanie nr 2 - 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) Zadanie nr 3 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 4 - 6 000.00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100) Zadanie nr 5 - 25 000.00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) 1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-07-10 do godz. 09:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu przynajmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na wartość netto minimum, dla: Zadanie częściowe nr 1: 500 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 2: 1 000 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 3: 20 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 4: 100 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 5: 500 000,00 PLN w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku złożenia dokumentów zawierających inną niż polski złoty walutę Zamawiający przyjmie zasadę przeliczenia waluty obcej zgodnie z kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia o wymaganej wartości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno, Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej roboty o wartości minimum równej sumie wartości robót dla poszczególnych zadań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu robót budowlanych potwierdzonego referencjami

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 1 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: koparka podsiębierna 1 szt., równiarka samojezdna 1 szt., walec statyczny samojezdny 1 szt, zagęszczarka wibracyjna 2 szt., samochód ciężarowy ładowności minimum 10 ton 3 szt., rozścielacz 1 szt. O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 2 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: koparka podsiębierna 2 szt., równiarka samojezdna 1 szt., walec statyczny samojezdny 2 szt, zagęszczarka wibracyjna 2 szt., samochód ciężarowy ładowności minimum 10 ton 5 szt., rozścielacz 1 szt. O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 3 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: koparka podsiębierna 1 szt., równiarka samojezdna 1 szt., walec statyczny samojezdny 1 szt, zagęszczarka wibracyjna 2 szt., samochód ciężarowy ładowności minimum 10 ton 2 szt., rozścielacz 1 szt. O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 4 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: koparka podsiębierna 1 szt., równiarka samojezdna 1 szt., walec statyczny samojezdny 1 szt, zagęszczarka wibracyjna 2 szt., samochód ciężarowy ładowności minimum 10 ton 2 szt., rozścielacz 1 szt. O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 5 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: koparka podsiębierna 1 szt., równiarka samojezdna 1 szt., walec statyczny samojezdny 1 szt, zagęszczarka wibracyjna 2 szt., samochód ciężarowy ładowności minimum 10 ton 4 szt., rozścielacz 1 szt. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia jednocześnie na więcej niż jednym zadaniu, winien dysponować narzędziami i urządzeniami technicznymi w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 1 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, operatorem koparki - 1 osoba, operatorem walca - 1 osoba, kierowcami posiadającymi prawo jazdy co najmniej kategorii C - 3 osoby, operatorem równiarki - 1 osoba, operatorem rozścielacza - 1 osoba, pracownikami fizycznymi - 5 osób. O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 2 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, operatorem koparki - 2 osoby, operatorem walca - 2 osoby, kierowcami posiadającymi prawo jazdy co najmniej kategorii C - 5 osób, operatorem równiarki - 1 osoba, operatorem rozścielacza - 1 osoba, pracownikami fizycznymi - 10 osób. O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 3 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, operatorem koparki - 1 osoba, operatorem walca - 1 osoba, kierowcami posiadającymi prawo jazdy co najmniej kategorii C - 2 osoby, operatorem równiarki - 1 osoba, operatorem rozścielacza - 1 osoba, pracownikami fizycznymi - 5 osób. O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 4 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, operatorem koparki - 1 osoba, operatorem walca - 1 osoba, kierowcami posiadającymi prawo jazdy co najmniej kategorii C - 2 osoby, operatorem równiarki - 1 osoba, operatorem rozścielacza - 1 osoba, pracownikami fizycznymi - 7 osób. O udzielenie zamówienia w zadaniu częściowym numer 5 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, operatorem koparki - 1 osoba, operatorem walca - 1 osoba, kierowcami posiadającymi prawo jazdy co najmniej kategorii C - 4 osoby, operatorem równiarki - 1 osoba, operatorem rozścielacza - 1 osoba, pracownikami fizycznymi - 8 osób. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia jednocześnie na więcej niż jednym zadaniu, winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz posiadają opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwoty, dla: Zadanie częściowe nr 1 a. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum: 500 000,00 zł b. posiadają opłaconą polisę na kwotę minimum: 350 000,00 zł Zadanie częściowe nr 2: a. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum: 1 500 000,00 zł b. posiadają opłaconą polisę na kwotę minimum: 1 200 000,00 zł Zadanie częściowe nr 3: a. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum: 20 000,00 zł b. posiadają opłaconą polisę na kwotę minimum: 15 000,00 zł Zadanie częściowe nr 4: a. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum: 100 000,00 zł b. posiadają opłaconą polisę na kwotę minimum: 70 000,00 zł Zadanie częściowe nr 5: a. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum: 500 000,00 zł b. posiadają opłaconą polisę na kwotę minimum: 400 000,00 W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia jednocześnie na więcej niż jednym zadaniu, winien spełniać warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków, informacji z banku lub kasy w której Wykonawca posiada rachunek oraz posiadanej przez Wykonawcę opłaconej polisy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 2.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe; b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 2.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 2.4 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2.5 W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 - 2.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 3.1 Zmiany technologiczne, w szczególności: a. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c. Zmiany wskazywane w lit b będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom; d. Każda ze wskazywanych w lit a - b zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 4. Możliwość zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 5. Pozostałe zmiany: a. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę; c. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w lit c; e. Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce (siedziba zastępcza, ul. Zielona 1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce (siedziba zastępcza, ul. Zielona 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej nr 10 w km 0+000 - 2+900.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 10 w km 0+000 - 2+900, położonej na terenie Leśnictwa Miłków. Zakres przebudowy obejmuje: karczowanie pni z załadunkiem i transportem na odległość do 2km (160szt.), ścięcie poboczy z karczowaniem podrostów i rozplantowaniem urobku (632,0m3), oczyszczenie rowów przydrożnych wraz ze złożeniem urobku poza krawędź rowu i rozplantowaniem (1911,00m3), rozebranie przepustów betonowych z transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (? 30-60cm - 41m), ułożenie przepustów (? 50cm - 28m ; ? 40cm - 64m), ułożenie podbudowy nad rurociągiem z ręcznym rozścieleniem i zagęszczeniem (25,0m3), ręczne udrożnienie rowów odpływowych (10,0m3), mechaniczne udrożnienie rowów odpływowych (280,0m3), ubezpieczenie wlotów i wylotów przepustów (75,0m2), wyrównanie kolein i wyboi w nawierzchni tłuczniem średniej grubości 10cm i zagęszczeniem (242m3), wykonanie koryta na poszerzeniach podbudowy (1450,0m2) oraz na mijankach (660,0m2), wykonanie podbudowy na poszerzeniach i mijankach (422,0m3), wykonanie warstwy wyrównawczo - profilowej tłuczniem sortowanym grubości 10cm z mechanicznym rozścieleniem i zagęszczeniem (1081,0m3), wykonanie nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej asfaltowo - mineralnej, grysowo żwirowej, grub. 2+4cm, ze skropleniem podłoża emulsją asfaltową 1,1kg/m (9360,0m2), utwardzenie poboczy przy krawędzi nawierzchni bitumicznej szer. 30cm i średniej grubości 6cm tłuczniem niesortowanym (104,0m3), profilowanie zjazdów z oczyszczeniem i mechanicznym zagęszczeniem (614,0m2), utwardzenie zjazdów tłuczniem niesortowanym grubości 20cm z zawałowaniem i zamknięciem miałem kamiennym (104,0m3). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 10 w km 0+000 - 2+900, położonej na terenie Leśnictwa Miłków. Zakres przebudowy obejmuje: karczowanie pni z załadunkiem i transportem na odległość do 2km (160szt.), ścięcie poboczy z karczowaniem podrostów i rozplantowaniem urobku (632,0m3), oczyszczenie rowów przydrożnych wraz ze złożeniem urobku poza krawędź rowu i rozplantowaniem (1911,00m3), rozebranie przepustów betonowych z transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (? 30-60cm - 41m), ułożenie przepustów (? 50cm - 28m ; ? 40cm - 64m), ułożenie podbudowy nad rurociągiem z ręcznym rozścieleniem i zagęszczeniem (25,0m3), ręczne udrożnienie rowów odpływowych (10,0m3), mechaniczne udrożnienie rowów odpływowych (280,0m3), ubezpieczenie wlotów i wylotów przepustów (75,0m2), wyrównanie kolein i wyboi w nawierzchni tłuczniem średniej grubości 10cm i zagęszczeniem (242m3), wykonanie koryta na poszerzeniach podbudowy (1450,0m2) oraz na mijankach (660,0m2), wykonanie podbudowy na poszerzeniach i mijankach (422,0m3), wykonanie warstwy wyrównawczo - profilowej tłuczniem sortowanym grubości 10cm z mechanicznym rozścieleniem i zagęszczeniem (1081,0m3), wykonanie nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej asfaltowo - mineralnej, grysowo żwirowej, grub. 2+4cm, ze skropleniem podłoża emulsją asfaltową 1,1kg/m (9360,0m2), utwardzenie poboczy przy krawędzi nawierzchni bitumicznej szer. 30cm i średniej grubości 6cm tłuczniem niesortowanym (104,0m3), profilowanie zjazdów z oczyszczeniem i mechanicznym zagęszczeniem (614,0m2), utwardzenie zjazdów tłuczniem niesortowanym grubości 20cm z zawałowaniem i zamknięciem miałem kamiennym (104,0m3). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej nr 24 w km 0+000 - 1+124.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 24 w km 0+000 - 1+124 położonej na terenie Leśnictwa Futory. Zakres przebudowy obejmuje: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi (1,12 km), karczowanie pni o średnicy od 16cm do 130cm (277szt.), wywożenie karpiny na odległość do 2km (87mp), usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) (10068,00 m2), roboty ziemne wykonane na odkład koparkami (1559,00 m3), plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie (3970,00m2), pogłębienie rowu przydrożnego na długości 10m (2m3), roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 1 km (2219,00 m3), formowanie i zagęszczenie nasypów (3762,00 m3), plantowanie skarp i korony nasypów (2866,00m2), wykopy liniowe o głębokości do 1,5 m (40,0m3), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy 60cm i 80cm na ławie z pospółki (45,0m), zasypywanie wykopów (25,00 m3), wykonanie ławy fundamentowej żwirowej dla rur średnicy 40cm (1,00 m3), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami o średnicy 40 cm (12m), rozebranie przepustów rurowych o średnicy 50 cm (7,00 m), rozebranie przepustu z rur betonowych o średnicy 60 cm (6,00m), transport wewnętrzny materiałów sztukowych z wyładunkiem mechanicznym samochodem (2,78 t), mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża (5462,00 m2) wykonanie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny (5462,00m2), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 18 cm (5462,00 m2), powierzchniowe dwukrotne utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym (5462,00m2). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 24 w km 0+000 - 1+124 położonej na terenie Leśnictwa Futory. Zakres przebudowy obejmuje: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi (1,12 km), karczowanie pni o średnicy od 16cm do 130cm (277szt.), wywożenie karpiny na odległość do 2km (87mp), usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) (10068,00 m2), roboty ziemne wykonane na odkład koparkami (1559,00 m3), plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie (3970,00m2), pogłębienie rowu przydrożnego na długości 10m (2m3), roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 1 km (2219,00 m3), formowanie i zagęszczenie nasypów (3762,00 m3), plantowanie skarp i korony nasypów (2866,00m2), wykopy liniowe o głębokości do 1,5 m (40,0m3), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy 60cm i 80cm na ławie z pospółki (45,0m), zasypywanie wykopów (25,00 m3), wykonanie ławy fundamentowej żwirowej dla rur średnicy 40cm (1,00 m3), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami o średnicy 40 cm (12m), rozebranie przepustów rurowych o średnicy 50 cm (7,00 m), rozebranie przepustu z rur betonowych o średnicy 60 cm (6,00m), transport wewnętrzny materiałów sztukowych z wyładunkiem mechanicznym samochodem (2,78 t), mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża (5462,00 m2) wykonanie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny (5462,00m2), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 18 cm (5462,00 m2), powierzchniowe dwukrotne utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym (5462,00m2). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 14 w km 0+007 - 2+286.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 14 w km 0+007 - 2+286 położonej na terenie Leśnictwa Stare Sioło. Zakres remontu obejmuje: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni (3956,80m2), wykonanie umocnienia wlotu przepustu (3,3 m3), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej grubości 5cm na przepuście (11,2 m2), wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami 5-8 mm na drodze odcinkami, powierzchnia zgodna z załącznikiem nr. 1 do przedmiaru robót (3956,80 m2), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu z zagęszczeniem na łuku drogi, wykonanie poboczy przy koronie nasypu (11,4 m3). Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 14 w km 0+007 - 2+286 położonej na terenie Leśnictwa Stare Sioło. Zakres remontu obejmuje: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni (3956,80m2), wykonanie umocnienia wlotu przepustu (3,3 m3), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej grubości 5cm na przepuście (11,2 m2), wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami 5-8 mm na drodze odcinkami, powierzchnia zgodna z załącznikiem nr. 1 do przedmiaru robót (3956,80 m2), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu z zagęszczeniem na łuku drogi, wykonanie poboczy przy koronie nasypu (11,4 m3). Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 30 w km 0+650 - 6+270.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 30 w km 0+650 - 6+270 położonej na terenie Leśnictwa Lipina i Sucha Wola. Zakres remontu obejmuje: remont wyboi masą mineralno bitumiczną bez ramowania (20,2 ton), remont wyboi emulsją asfaltową i grysami, wyboje do 3 cm, km wg. zestawienia remontu (153,0 m2), wykonanie umocnienia wlotu przepustu z rur betonowych narzutem kamiennym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej (1,5 m3), odmulenie istniejącego przepustu fi 60 (6,0 m), oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni z odsłonięciem krawędzi równiarką (5144,50 m2), wykonanie profilowania wyboi tłuczniem kamiennym (6,4 m3), profilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną (257,23 t), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej warstwa (5144,5 m2), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu z zagęszczeniem - wykonanie poboczy (71,4 m3). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 30 w km 0+650 - 6+270 położonej na terenie Leśnictwa Lipina i Sucha Wola. Zakres remontu obejmuje: remont wyboi masą mineralno bitumiczną bez ramowania (20,2 ton), remont wyboi emulsją asfaltową i grysami, wyboje do 3 cm, km wg. zestawienia remontu (153,0 m2), wykonanie umocnienia wlotu przepustu z rur betonowych narzutem kamiennym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej (1,5 m3), odmulenie istniejącego przepustu fi 60 (6,0 m), oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni z odsłonięciem krawędzi równiarką (5144,50 m2), wykonanie profilowania wyboi tłuczniem kamiennym (6,4 m3), profilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną (257,23 t), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej warstwa (5144,5 m2), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu z zagęszczeniem - wykonanie poboczy (71,4 m3). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej nr 16 w km 0+425 - 1+823.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 16 w km 0+425 - 1+823, położonej na terenie Leśnictwa Dzików. Zakres przebudowy obejmuje: wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi (1,4km), mechaniczne karczowanie pni drzew o średnicy od 66cm do 130cm (123szt.), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy 60cm i 100cm (20m), wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów z rur podatnych narzutem kamiennym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej /narzut gr. 30 cm (12,9m3), wykonanie koryta gł. 25 cm na całej szerokości korpusu drogi, zdjęcie humusu na szerokości 4,5 m (8 244,30m2), wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 25 cm pod drogą mijankami , składem i zjazdami (8 244,30m2), wykonanie wzmocnienia podłoża z warstwy geowłókniny na warstwie odcinającej pod drogą , mijankami, składem i zjazdami (6464,60m2), wykonanie wykopów mechanicznie z przerzutem poprzecznym - wykonanie rowów z plantowaniem skarp i dna wykopu (1502,34m3), wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odległość do 2 km z plantowaniem skarp (2639,07m3), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z dokopu (dokop pozyskany staraniem Wykonawcy) z zagęszczeniem i profilowaniem skarp (1289,4m3), wykonanie dolnej warstwy z tłucznia kamiennego warstwa gr. 20 cm - pod drogą na zjazdach, mijankach i składzie (6190,80m2), wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego warstwa górnej grubości 10 cm - pod drogą , na zjazdach, mijankach i składzie (6053,90m2), wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami 2-5mm, 8-11mm na drodze , składach , mijankach i zjazdach (6053,90m2), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami o średnicy f 50 (88m). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 16 w km 0+425 - 1+823, położonej na terenie Leśnictwa Dzików. Zakres przebudowy obejmuje: wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi (1,4km), mechaniczne karczowanie pni drzew o średnicy od 66cm do 130cm (123szt.), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy 60cm i 100cm (20m), wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów z rur podatnych narzutem kamiennym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej /narzut gr. 30 cm (12,9m3), wykonanie koryta gł. 25 cm na całej szerokości korpusu drogi, zdjęcie humusu na szerokości 4,5 m (8 244,30m2), wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 25 cm pod drogą mijankami , składem i zjazdami (8 244,30m2), wykonanie wzmocnienia podłoża z warstwy geowłókniny na warstwie odcinającej pod drogą , mijankami, składem i zjazdami (6464,60m2), wykonanie wykopów mechanicznie z przerzutem poprzecznym - wykonanie rowów z plantowaniem skarp i dna wykopu (1502,34m3), wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odległość do 2 km z plantowaniem skarp (2639,07m3), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z dokopu (dokop pozyskany staraniem Wykonawcy) z zagęszczeniem i profilowaniem skarp (1289,4m3), wykonanie dolnej warstwy z tłucznia kamiennego warstwa gr. 20 cm - pod drogą na zjazdach, mijankach i składzie (6190,80m2), wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego warstwa górnej grubości 10 cm - pod drogą , na zjazdach, mijankach i składzie (6053,90m2), wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami 2-5mm, 8-11mm na drodze , składach , mijankach i zjazdach (6053,90m2), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami o średnicy f 50 (88m). Zamawiający wymaga wykonania mechanicznym rozścielaczem podbudowy tłuczniowej oraz utwardzonych poboczy. Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.