eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pt.Modernizacja budynku dydaktycznego fizjoterapii w Gorzowie Wlkp. przy ul. Orląt Lwowskich 4-6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Gorzów Wielkopolski: Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pt.Modernizacja budynku dydaktycznego fizjoterapii w Gorzowie Wlkp. przy ul. Orląt Lwowskich 4-6
Numer ogłoszenia: 219555 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamiejscowy Wydział Kultury Fizycznej Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, z siedzibą w Gorzowie Wlkp. , ul. Estkowskiego 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7279100, faks 095 7279120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-gorzow.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.awf-gorzow.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pt.Modernizacja budynku dydaktycznego fizjoterapii w Gorzowie Wlkp. przy ul. Orląt Lwowskich 4-6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pt. Modernizacja budynku dydaktycznego fizjoterapii w Gorzowie Wlkp. przy ul. Orląt Lwowskich 4-6. Roboty budowlane prowadzone będą w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, roboty drogowe. Za kres inwestycji: 1. Rozbiórki: - drogi, parkingi, chodniki, - kort tenisowy i namiotowa hala sportowa, - trafostacja, - budynek magazynowy, gospodarczy i wiata, - schody terenowe, fragment ściany wolnostojącej, - oświetlenie terenu, - ogrodzenie i murki oporowe, - elementy małej architektury. 2. Tereny zielone: - usunięcie drzew i krzewów - 118 szt., - wykonanie nowych nasadzeń. 3. Przebudowa budynku po byłym domu studenta na obiekt o charakterze dydaktycznym, sale wykładowe, laboratorium, sale ćwiczeń z instalacjami: wentylacji i klimatyzacji, elektryczną, teletechniczną, wodno-kanalizacyjną, C.O. oraz wymianą stolarki okiennej, drzwiowej, pokrycia dachowego i wykonaniem elewacji budynku z cegły klinkierowej. 4. Wyposażenie budynku w meble biurowe, wyposażenie gospodarcze oraz sprzęt p. poż. 5. Zagospodarowanie terenu w elementy małej architektury oraz infrastrukturę niezbędną dla planowanej funkcji kompleksu obiektów uczelni, tj. nowe drogi, parking, ciągi piesze, oświetlenie terenu i odwodnienie nawierzchni, budowę nowej trafostacji. 6. Charakterystyczne parametry obiektu: - powierzchnia zabudowy - 1 261,49 m2, - powierzchnia netto - 5 585,66 m2, - powierzchnia użytkowa - 4 771,43 m2, - kubatura - 21 950 m3, - max wysokość obiektu - 23,59 m, - ilość kondygnacji - 4 + strych nieużytkowy + 1 podziemia, - długość budynku - 71,49 m, - szerokość budynku - 24,36 m, - dach - dwu i czterospadowy pokryty dachówką blaszaną z posypką mineralną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W oparciu o art.45 ust.2 ustawy, zamawiający wymaga, aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 17 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie; Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; Uprawnienia budowlane; Zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Oświadczenie oraz polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dopuszcza złożenie aktualnej polisy OC wraz z promesą na okres do 31.12.2011r. 5. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu wyrządzenia szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1. pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1. pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.awf-gorzow.edu.pl/zam_publiczne.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Wychowania Fizycznego im. E. Piaseckiego w Poznaniu, Zamiejscowy Wydział Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp. ul. Estkowskiego 13 pok. 115a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Ogólna ZWKF ul. Estkowskiego 13 w Gorzowie Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego oraz środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.