eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Zakup kabiny windy wraz z oprzyrządowaniem oraz jej instalacja w istniejącym szybie budynku Domu Pomocy Społecznej w Głogowie, ul. Neptuna 22/24 Winda osobowa typu szpitalnego 6- przystankowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Głogów: Zakup kabiny windy wraz z oprzyrządowaniem oraz jej instalacja w istniejącym szybie budynku Domu Pomocy Społecznej w Głogowie, ul. Neptuna 22/24 Winda osobowa typu szpitalnego 6- przystankowa.
Numer ogłoszenia: 219539 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Neptuna 22/24, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 833 88 09, fax 0 76 833 88 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kabiny windy wraz z oprzyrządowaniem oraz jej instalacja w istniejącym szybie budynku Domu Pomocy Społecznej w Głogowie, ul. Neptuna 22/24 Winda osobowa typu szpitalnego 6- przystankowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Demontaż istniejącego dźwigu: typ MDA, wytwórca: Kombinat Dźwigów Osobowych w Warszawie, rok budowy: 1983, udźwig: 500 kg / 6 osób, nr fabryczny: 14327, nr rejestr. 31/522 - Dostawa i montaż kompletnego dźwigu z oprzyrządowaniem: typ osobowy -szpitalny przystosowany do osób niepełnosprawnych, udźwig nie mniej niż 1000 kg / 12 osób. - Pomalowanie szybu i maszynowni. - Prace uzupełniające po wymianie drzwi (obróbka ościeży i posadzek ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien spełniać wszystkie w/w warunki zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów. 1. Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2. Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy (wypełniony i podpisany załącznik nr 3). 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia t.j.: a) Uprawnienia do montażu urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, b) Uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i dozoru urządzeń elektrycznych. 4. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że zawrze umowę ubezpieczenia O.C. najpóźniej przed zawarciem umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych a okres ubezpieczenia będzie nie krótszy niż termin wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps.glogow.pl/siwz17.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Neptuna 22/24, 67-200 Głogów parter, Sekretariat - pokój nr 6 lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Neptuna 22/24, 67-200 Głogów parter, Sekretariat - pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.