Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Warszawa: Dostawa aparatury medycznej dla Szpitala im. Świętej Rodziny.
Numer ogłoszenia: 219531 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ, ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4502284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej dla Szpitala im. Świętej Rodziny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego aparatury medycznej. Zamówienie jest podzielone na 5 części: Część 1 zamówienia: Dostawa kompleksowego wyposażenia do znieczulania. Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 2 kpl. kompleksowego wyposażenia do znieczulania, złożonych z 2 szt. aparatów do znieczulenia, 2 szt. defibrylatorów przenośnych z oprzyrządowaniem i 2 szt. monitorów. Część 2 zamówienia: Dostawa łóżek pooperacyjnych. Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 6 szt. łóżek pooperacyjnych. Część 3 zamówienia: Dostawa stołów operacyjnych z oprzyrządowaniem. Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 2 szt. stołów operacyjnych z oprzyrządowaniem. Część 4 zamówienia: Dostawa lamp operacyjnych. Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 2 szt. lamp operacyjnych sufitowych. Część 5 zamówienia: Dostawa centralnego serwera DICOM do rejestracji i archiwizacji badań obrazowych wraz z monitorami zewnętrznymi do aparatów usg. Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji centralnego serwera DICOM do rejestracji i archiwizacji badań obrazowych wraz z monitorami zewnętrznymi do aparatów usg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 30.25.70.00 - System obrazowania i archiwizowania Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3. ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument określający status prawny wykonawcy i osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to składa dokument lub dokumenty określające jego status prawny wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone za zgodność z prawem miejsca wystawienia przez konsulat polski. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to do oferty należy dołączyć dokumenty określające status prawny każdego z nich. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy. 3. Dokument w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Wartość techniczna - 40
- 3. Warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-584 Warszawa, ul. Madalińskiego 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 44..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kompleksowego wyposażenia do znieczulania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 2 kpl. kompleksowego wyposażenia do znieczulania, złożonych z 2 szt. aparatów do znieczulenia, 2 szt. defibrylatorów przenośnych z oprzyrządowaniem i 2 szt. monitorów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa łóżek pooperacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 6 szt. łóżek pooperacyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa stołów operacyjnych z oprzyrządowaniem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 2 szt. stołów operacyjnych z oprzyrządowaniem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa lamp operacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 2 szt. lamp operacyjnych sufitowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji centralnego serwera DICOM do rejestracji i archiwizacji badań obrazowych wraz z monitorami zewnętrznymi do aparatów usg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji centralnego serwera DICOM do rejestracji i archiwizacji badań obrazowych wraz z monitorami zewnętrznymi do aparatów usg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż stołu operacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.