eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › ZDP.7.252.40.2015 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Braniewo: ZDP.7.252.40.2015 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 219422 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.40.2015 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące elementy: Zadanie nr 1 Droga nr 1397N odc. Wysoka Braniewska oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 615,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 615,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 615,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 615,00 m2 Zadanie nr 2 Droga nr 1352N odc. Łoźnik - Kowale oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1517,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1517,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 1517,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1517,00 m2 Zadanie nr 3 Droga nr 1165N odc. Biedkowo Osada oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1290,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1290,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 1290,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1290,00 m2 Zadanie nr 4 Droga nr 1322N Piele - Grabowiec - Głębock oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 675,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 675,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 675,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 675,00 m2 Zadanie nr 5 Droga nr 1397N odc. Piele - Zagaje oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 500,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 500,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 500,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 500,00 m2 Zadanie nr 6 Droga nr 1397N odc. Krzekoty - Wyszkowo oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 395,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 395,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 395,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 395,00 m2 Zadanie nr 7 Droga nr 1377N ul. Świętokrzyska w Braniewie wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej (z wywozem) - całkowita powierzchnia: 1320,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1320,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1320,00 m2 wraz z robotami towarzyszącymi: regulacja zjazdu ul. Nowopasłęcka (13,0 m2 kostka betonowa, 13,0 mb krawężnik); regulacja zjazdu nr 1 (4,30 m2 kostka betonowa, 4,30 mb krawężnik); regulacja zjazdu nr 2 (8,0 m2 kostka betonowa); regulacja zjazdu nr 3 (4,40 m2 kostka betonowa, 4,40 mb krawężnik); regulacja zjazdu nr 4 (3,60 m2 kostka betonowa, 3,60 mb krawężnik); regulacja zaworu ulicznego w ilości 1 szt. Zadanie nr 8 Droga nr 1340N m. Wilczęta wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej (na głębokość 8 cm) na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej (z wywozem) - całkowita powierzchnia: 40,00 m2 oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 3710,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 3710,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 75 kg/m2) w ilości - 3710,00 m2 (w tym zjazdy 8 szt. o pow. 75 m2 oraz parking o wymiarach 25,0x1,0m) wykonanie cienkiej warstwy ścieralnej na gorąco z mieszanki mineralno - bitumicznej o nieciągłym uziarnieniu 0/8 mm grubości min. 2 cm (w tym zjazdy 8 szt. o pow. 75 m2 oraz parking o wymiarach 25,0x1,0m) w ilości: 3 710,00 m2 wraz z robotami towarzyszącymi: regulacja zaworów ulicznych w ilości: 7 szt. regulacja studni ulicznych w ilości: 2 szt. Zadanie nr 9 Droga nr 1157N odc. Stare Siedlisko - Dębiny oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1330,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1330,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 1330,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1330,00 m2 Zadanie nr 10 Droga nr 1393N odc. Krzewno - Gronówko oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1050,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1050,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 1050,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1050,00 m2 Zadanie nr 11 Droga nr 1391N odc. S-22 - Gronówko oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 615,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 615,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 615,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 615,00 m2 Zadanie nr 12 Droga nr 2381 ul. Szkolna w Pieniężnie oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej 465,00 m2 oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 465,00 m2 wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 465,00 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 465,00 m2 wraz z robotami towarzyszącymi: regulacja studni ulicznych w ilości: 3 szt. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinków do wykonania naprawy nawierzchni. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. Roboty będą prowadzone zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty dla zadań Nr 1-12 na okres 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru robót.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż po 500 000,00 zł każda, polegające na remoncie lub przebudowie drogi w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, w zakresie podobnym do zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi kluczowymi osobami: Kierownik budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót budowlanych o podobnym zakresie dla branży drogowej. Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą, jakość wykonanych prac

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi kluczowymi osobami: Kierownik budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót budowlanych o podobnym zakresie dla branży drogowej. Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą, jakość wykonanych prac

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wydłużenie czasu gwarancji na okres dłuższy niż 3 lat - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 6, w godzinach 08:14:00. W niniejszym postępowaniu za udostępnienie w wersji papierowej SIWZ, pobierana jest opłata 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę, z którym zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto. Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie najpóźniej z dniem zawarcia umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy przelać na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy: Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego), Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w terminie do 14 dni od dnia złożenia przez Beneficjenta pisemnego żądania zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:nie wykonał przedmiotu umowy w terminach wynikających z umowy,wykonał nienależycie przedmiot umowy. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych w pkt. 5 ppkt. 5 lit. a) i b) przypadków, Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 3 powyżej, przy czym zmiana form zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących okolicznościach: 70% wysokości wniesionego zabezpieczenia - 30 dni po odbiorze całego przedmiotu umowy, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane, 30% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 15 dni po upływie - ............ miesięcznego okresu rękojmi za wady, liczonego od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Oferty zostaną otwarte w dniu 09.09.2015 r. o godzinie 09:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) oraz rozporządzenia do tej Ustawy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1397N odc. Wysoka Braniewska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1352N odc. Łoźnik - Kowale.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1165N odc. Biedkowo Osada.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1322N Piele - Grabowiec - Głębock.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1397N odc. Piele - Zagaje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1397N odc. Krzekoty - Wyszkowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1377N ul. Świętokrzyska w Braniewie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1340N m. Wilczęta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1157N odc. Stare Siedlisko - Dębiny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1393N odc. Krzewno - Gronówko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1391N odc. S-22 - Gronówko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 2381 ul. Szkolna w Pieniężnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. wydłużenie czasu gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.