Ogłoszenie z dnia 2006-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: wykonanie i dystrybucja formularzy i broszur informacyjnych związanych z rozliczeniem rocznym podatników podatku dochodowego za 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: procedura zamówienia: Katarzyna Zielińska, przedmiot zamówienia: Anita Maksymiuk, Ewa Kantor-Pielak, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, tel. 022 6943424, 022 6943960, fax 022 6943331, 022 6944552, e-mail: Anita.Maksymiuk@mofnet.gov.pl, Ewa.Kantor-Pielak@mofnet.gov.pl, Katarzyna.Zielinska@mofnet.gov.pl, www.mf.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Finansów Departament Podatków Bezpośrednych, Anita Maksymiuk, ul. Świętokrzyska 12 pok. 1347, 00-916 Warszawa, tel. 022 6943424, fax 022 6943331, e-mail: Anita.Maksymiuk@mofnet.gov.pl, www.mf.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Finansów Departament Podatków Bezpośrednich, ul. Świętokrzyska 12 pok. 1319, 00-916 Warszawa. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja formularzy i broszur informacyjnych związanych z rozliczeniem rocznym podatników podatku dochodowego za 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (z własnych materiałów wykonawcy) i dystrybucja wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do wskazanego przez odbiorców magazynu (34 odbiorców) 29 rodzajów informacyjnych, zabezpieczających potrzeby urzędów skarbowych, związanych z rozliczeniem rocznym podatników podatku dochodowego za 2006 r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 34 odbiorców na terenie całego kraju. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.82.20.00 - Formularze urzędowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.82.20.00 - Formularze urzędowe Oryginalny kod CPV: 22.15.00.00 - Broszury Kod CPV wg słownika 2008: 22.15.00.00 - Broszury Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Łączny nakład formularzy: 102 430 000 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.03.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 147 000 zł gwarancja: 12 miesięcy od dnia dostarczenia ostatniej partii formularzy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew w terminie 30 dni od złożenia faktury za daną partię u zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy, a także warunki zawarte w SIWZ, m.in.: 1. Formularz oferty cenowej wraz z załącznikiem kalkulacji cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Wykaz osób, z którymi można się kontaktować w celu uzyskania informacji - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Podwykonawcy (tylko w przypadku dystrybucji) - załącznik nr 4 do SIWZ 5. Gwarancje na poszczególne partie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 6. Harmonogram terminów dostaw i nakładów formularzy i broszur informacyjnych - załącznik nr 6 do SIWZ 7. Ogólne Warunki Umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 9. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy 10. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy 11. Zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego 12. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS 13. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw druków o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie przez wykonawcę. Wymagane jest udokumentowanie realizacji co najmniej 2 tego typu zamówień 14. Informacja banku potwierdzająca sytuację finansową wykonawcy lub zdolność kredytową 15. Wniesienie wadium w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - kopia przelewu kwoty wadium). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w par. 1 ust.1 pkt. 1) i 3)-6) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku potwierdzająca sytuację finansową wykonawcy lub zdolność kredytową. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat dostaw druków o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie przez wykonawcę. Wymagane jest udokumentowanie realizacji co najmniej 2 (dwóch) tego typu zamówień. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MF/R/B/06/86/PB. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.06.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.06.2006, godzina 10:30, Ministerstwo Finansów, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, sala nr 2061.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
- Dowóz uczniów (dzieci) niepełnosprawnych z terenu Gminy Karczew wraz z opieką nad uczniami w czasie dowozu do i z placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 (wrzesień - czerwiec).
- " Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wodynie w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. na podstawie biletów
- Usługa dowożenia dzieci do szkół (rok szklony 2024/2025) na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
więcej: Broszury »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.