eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu siedziby Straży Miejskiej w Opolu przy ul. Reymonta 47. Zadanie nr 1 Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dodatkowego Zadanie nr 2 Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planem ewakuacji, oznakowanie i wyposażenie w sprzęt przeciw pożarowy Zadanie nr 3 Dostawa i montaż szlabanu automatycznego do ograniczenia wjazdu na teren zamknięty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Opole: Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu siedziby Straży Miejskiej w Opolu przy ul. Reymonta 47. Zadanie nr 1 Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dodatkowego Zadanie nr 2 Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planem ewakuacji, oznakowanie i wyposażenie w sprzęt przeciw pożarowy Zadanie nr 3 Dostawa i montaż szlabanu automatycznego do ograniczenia wjazdu na teren zamknięty
Numer ogłoszenia: 219397 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska , Mały Rynek 14, 45-020 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 40-25-100, faks 0-77 45 11 990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu siedziby Straży Miejskiej w Opolu przy ul. Reymonta 47. Zadanie nr 1 Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dodatkowego Zadanie nr 2 Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planem ewakuacji, oznakowanie i wyposażenie w sprzęt przeciw pożarowy Zadanie nr 3 Dostawa i montaż szlabanu automatycznego do ograniczenia wjazdu na teren zamknięty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do nowej siedziby Straży Miejskiej w Opolu ul. Reymonta 47. Wyposażenie stanowią: Zadanie nr 1: meble biurowe i szatniowe oraz inne uzupełniające elementy wyposażenia jak wyposażenie toalet, kosze na śmieci, zestawy sprzątające, wycieraczki, sprzęt AGD, breloki do drzwi oraz logo firmowe - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A Zadanie nr 2 : Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planem ewakuacji, oznakowania i wyposażenie w sprzęt przeciw pożarowy - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B Zadanie nr 3: Dostawa i montaż szlabanu automatycznego do ograniczenia wjazdu na teren zamknięty - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 75.25.00.00-3, 35.11.00.00-8, 34.99.63.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie z art.22 - Załącznik nr 8

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1:wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykazuje dostawę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - że, zrealizował co najmniej 2 dostawy odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 230.000,00 zł każda, oraz załącza dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w załączniku nr 9 zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla zadania nr 1: - atest wytrzymałościowy na krzesło oznaczone numerem 9, 20 i 30, - atest trudnopalności na tkaninę w krześle/fotelu nr 9 i 20, 37, - dokument (certyfikat, protokół oceny ergonomicznej) potwierdzający (przez uprawnioną placówkę badawczą) wymagania ergonomiczne określone w SIWZ dla fotela obrotowego nr 37, - dokument (certyfikat, opinię, świadectwo zgodności) potwierdzający, ze fotel obrotowy nr 37 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych odpowiada wymaganiom norm określonych w SIWZ, - atest higieniczności na wszystkie płyty wiórowe melaminowane, z których wykonane będą meble płytowe. - oświadczenie producenta oferowanych mebli płytowych (szafy, regały, biurka, stoły, stoliki, blaty itp.), iż wykonane są zgodnie z polską normą PN-92 F-06000/01 i PN-92 F-06000/02. Dla zadania nr 2: - deklarację zgodności wymaganych dla gaśnic proszkowych. Dla zadania nr 3: - deklarację producenta zgodności wyrobu symbolu CE - instrukcję obsługi w języku polskim

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska 45-020 Opole Mały Rynek 14 pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska w Opolu, ul. Mały Rynek 14, 45-020 Opole, pokój nr sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dodatkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe i szatniowe oraz inne uzupełniające elementy wyposażenia jak wyposażenie toalet, kosze na śmieci, zestawy sprzątające, wycieraczki, sprzęt AGD, breloki do drzwi oraz logo firmowe - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planem ewakuacji, oznakowanie i wyposażenie w sprzęt przeciw pożarowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planem ewakuacji, oznakowania i wyposażenie w sprzęt przeciw pożarowy - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00-3, 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż szlabanu automatycznego do ograniczenia wjazdu na teren zamknięty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż szlabanu automatycznego do ograniczenia wjazdu na teren zamknięty 2 szt.- szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.