eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Piotrków Trybunalski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015
Numer ogłoszenia: 219339 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , Aleje 3 Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323173, faks 044 7323103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki soli z piaskiem ( 1:5) lub piasku. Teren zimowego utrzymania dróg powiatowych wg podziału na następujące części: I Część Gmina Czarnocin, II Część Gmina Grabica, III Część Miasto i Gmina Sulejów, IV Część Gmina Wola Krzysztoporska, V Część Miasto i Gmina Wolbórz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Część I zamówienia : Gmina: Czarnocin Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne - 1500 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem)- 500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 60 h 5. Równiarka - 60 h Część II zamówienia Gmina: Grabica Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1500 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) - 500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 60 h 5. Równiarka - 60 h Część III zamówienia Miasto i Gmina Sulejów Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1500 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) - 500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 100 h 5. Równiarka - 60 h Część IV zamówienia Gmina: Wola Krzysztoporska Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1000 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) - 500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 60 h 5. Równiarka - 60 h 6. Spycharka - 60 h Część V zamówienia Gmina: Miasto i Gmina Wolbórz Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1600 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) - 500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 70 h 5. Równiarka 60 h Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo- materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w w/w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2. Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3. Zaopatrzenia w paliwo, 4. Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5. Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usług Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy przedmiotowych usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego - na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. DzU z 2013r, poz. 907)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.62.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi wykonanie zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje na każdą część zamówienia niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi: - pługi odśnieżne - min. 2 szt., - piaskarko - solarka- min. 1 szt. , - ładowarka lub koparko - ładowarka - min. 1 szt. - równiarka - min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) formularz cenowy z cenami jednostkowymi na podstawie: Zakresu usług sprzętowych - sezon 2014/2015, 4) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom ( zawarte na formularzu oferty lub na zał. nr 7 ), 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6) Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim Aleje 3 Maja 33 I piętro, pok. 129 cena 10,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim Aleje 3 Maja 33 I piętro, pok. 129.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 I Część Gmina Czarnocin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 I Część Gmina Czarnocin - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki soli z piaskiem ( 1:5)lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1500 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) - 500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 60 h 5. Równiarka - 60 h Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo- materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w w/w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2. Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3. Zaopatrzenia w paliwo, 4. Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5. Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 II Część Gmina Grabica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 II Część Gmina Grabica, - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki soli z piaskiem ( 1:5)lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1500 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) -500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 60 h 5. Równiarka -60 h Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo- materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w w/w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2. Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3. Zaopatrzenia w paliwo, 4. Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5. Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 III Część Miasto i Gmina Sulejów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 III Część Miasto i Gmina Sulejów - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki soli z piaskiem ( 1:5)lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1500 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) 500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 100 h 5. Równiarka - 60 h Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo- materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w w/w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2. Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3. Zaopatrzenia w paliwo, 4. Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5. Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 IV Część Gmina Wola Krzysztoporska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 IV Gmina Wola Krzysztoporska - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki soli z piaskiem ( 1:5)lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1000 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) -500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 60 h 5. Równiarka - 60 h 6. Spycharka - 60 h Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo- materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w w/w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2. Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3. Zaopatrzenia w paliwo, 4. Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5. Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 V Część Miasto i Gmina Wolbórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 V część Miasto i Gmina Wolbórz. - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki soli z piaskiem ( 1:5)lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1. Pługi odśnieżne - 1600 km 2. Piaskarko-solarka (sypanie mieszanką soli i piasku 1:5) - 500 km 3. Piaskarka ( sypanie piaskiem) - 500 km 4. Ładowarka lub koparko -ładowarka - 70 h 5. Równiarka - 60 h Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo- materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w w/w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2. Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3. Zaopatrzenia w paliwo, 4. Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5. Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.