Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Warszawa: Dostawa zestawów do nurkowania o obiegu otwartym
Numer ogłoszenia: 219336 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2305, ul. Marsa 74, 04-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120734, fax 022 8126990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia2305.xt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do nurkowania o obiegu otwartym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do nurkowania o obiegu otwartym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.12.20 - Aparatura oddechowa do nurkowania Kod CPV wg słownika 2008: 37.41.22.41 - Aparatura oddechowa do nurkowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z postanowieniami SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia2305.xt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2305 ul. Marsa 80 04-520 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Roman BOCIEK tel 0 22 689 31 85 fax 0 22 812 69 90
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów do nurkowania o obiegu otwartym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa n/w sprzętu do nurkowania: 1. Kamizelka wypornościowa (typ I) w ilości 10 kpl. 2. kamizelka wypornościowa (typ II) w ilości 45 kpl. 3. Zestaw butli (typ I) w ilości 10 kpl. 4. zestaw butli (typ II) w ilości 45 kpl. 5. Butla boczna w ilości 10 kpl. 6. automat oddechowy w ilości 10 kpl. 7. Automat oddechowy w ilości 45 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.12.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów do nurkowania o obiegu otwartym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa n/w sprzętu do nurkowania: 1. Buty neoprenowe w ilości 55 par 2. Buty nurkowe specjalne w ilości 55 par 3. Rekawice zimowe suche w ilości 55 par 4. Rękawice zimowe mokre w ilości 55 par 5. Rękawice letnie mokre w ilości 55 par 6. Skafander mokry w ilości 55 kpl. 7. Maska nurka w ilości 55 szt. 8. Płetwy do wody otwartej w ilości 55 par 9. Płetwy basenowe w ilości 55 par 10. Rurka oddechowa w ilości 55 szt. 11. pas balastowy w ilości 55 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.12.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.