Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Elbląg: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Elblągu i pracowników podległych jej Prokuratur Rejonowych
Numer ogłoszenia: 219334 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Elblągu, Bulwar Zygmunta Augusta 13, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 239-41-30, fax 0-55 239-41-12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Elblągu i pracowników podległych jej Prokuratur Rejonowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów towarowych w wersji papierowej dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Elblągu i pracowników podległych jej Prokuratur Rejonowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.00.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze z wyjątkiem formularzy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe warunki zostaną sprawdzone według kryterium spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie , w celu potwierdzenie wymaganych warunków udziału w postępowaniu ,muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Poza dokumentami Wykonawcy załączają do oferty: Formularz ofertowy- wykaz z podaniem nazw i adresów punktów handlowych honorujących bony towarowe w : Elblągu, Braniewie, Ostródzie, Działdowie, Nowym Mieście Lubawskim, Iławie, Morągu - niniejszy wykaz stanowić będzie podstawę oceny wyboru ofert.W wykazie Zamawiający zastrzega , że Wykonawca nie może wykazać poszczególnych stoisk w ramach danego punktu handlowego czy usługowego, nie może wykazać również placówek o charakterze stoisk na placach targowych , kiosków ruchu oraz ulicznych barów oraz placówek powszechnie uznawanych za kioski z prasą oraz stragany. Wykaz musi zawierać :nazwę sklepu, adres i branżę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę/osoby upoważnioną do tych czynności dokumentem ewidencyjnym lub rejestracyjnym. 3. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie muszą zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą , zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4. Jeżeli wykonwca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1,2,3 składa dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 82-300 Elbląg , Bulwar Zygmunta Augusta 13 pok.27.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: _______________________________________________________________
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ________________________________________________________________
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Elblągu ul. Bulwar Zygmunta Augusta 13 , pok. 1a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: _______________________________________________________________
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C DLA ŻOŁNIERZY
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- ZP/19/2024 Dostawa aparatu USG z funkcją Dopplera
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I BRANIEWIE.
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.