Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Gdynia: Dostawa kalendarzy książkowych na rok 2015, kalendarzy wieloplanszowych na rok 2015 oraz kalendarzy trójdzielnych na rok 2015 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 219331 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej , ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kalendarzy książkowych na rok 2015, kalendarzy wieloplanszowych na rok 2015 oraz kalendarzy trójdzielnych na rok 2015 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa opisanych niżej: kalendarzy książkowych na rok 2015, kalendarzy wieloplanszowych na rok 2015 oraz kalendarzy trójdzielnych na rok 2015 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: GRUPA 1 - Kalendarze książkowe A5 na rok 2015: format: 143 mm x 203 mm, papier biały, perforacja narożników, 2 (słownie: dwa) rzędy panoramicznych registrów, układ kalendarium: dzień na stronie , oprawa twarda piankowana, narożnik okładki okrągły, narożnik bloku okrągły, część informacyjna, mapy Polski i Europy, tasiemka, kalendarium w jęz. PL, GB, D, notes teleadresowy zintegrowany z blokiem kalendarza, przeszycie typu ŁUK (łączenie dwóch kolorów niebieski i granatowy) (w cenie), tłoczenie rok - zwykłe (w cenie), tłoczenie logo ZKM - zwykłe - tłoczone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (w cenie), ilość 80 sztuk, Kalendarze książkowe B6 na rok 2015: format: 120 x 165 mm, papier biały, kolor oprawy - niebieski, układ kalendarium: dzień na stronie, oprawa twarda piankowana, narożnik okładki okrągły, narożnik bloku prosty , perforacja narożników, część informacyjna, mapy Polski i Europy, notes teleadresowy zintegrowany z blokiem, kalendarium w jęz. PL, GB, D, tasiemka, tłoczenie rok - zwykłe (w cenie), tłoczenie logo ZKM - zwykłe - tłoczone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (w cenie), ilość 70 sztuk. Logotyp ZKM w Gdyni zostanie dostarczony przez Zamawiającego -Wykonawcy w dniu podpisania umowy - w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej. GRUPA 2 - Kalendarze wieloplanszowe na rok 2015:format A2 w układzie poziomym tj. 420x594mm (Zamawiający dopuszcza 5% odchylenie od podanych wymiarów),13 kart + podkładka,kreda 200g, nadruk 4/0 + lakier dyspersyjny połysk/mat, spirala z zawieszką po dłuższym boku, sztancowanie kart z tłoczeniem logo (w cenie), wykrojnik (w cenie), tłocznik (w cenie), koperty do kalendarza - 250 sztuk (w cenie), ilość 250 sztuk. Projekt graficzny kalendarza zostanie dostarczony przez Zamawiającego Wykonawcy w formie plików .pdf lub jpg. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 1 grudnia 2014 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Sposób pakowania kalendarzy: 250 sztuk kalendarzy włożonych do otwartych kopert. GRUPA 3 - Kalendarze trójdzielne na rok 2015: wymiar (szer. x wys.): 390x910 mm, główka i podkład kalendarza 390x910 mm (drukowane jako całość, bez łączeń): kolory CMYK 4/0; materiał: karton kredowany jednostronnie 320-370g/m2 (np. Alaska GC-2 lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym) + uszlachetnianie lakierem UV połysk; otwór do zawieszania uzgodniony z Zamawiającym (dodatkowe wzmocnienie tekturą, pod otworem do zawieszenia, od strony pleców na całej szerokości); kalendaria: 3 bloki po 12 kart 390x170 mm; kolory CMYK 4/0, materiał: biały papier offsetowy 90 g/m2; przesuwne okienko do zaznaczania daty; łamanie w 3 miejscach, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, ilość 1 000 sztuk; Koperta do kalendarza trójdzielnego: koperty: ok. 420x305 mm - dopasowane do złożonego kalendarza, koperty ekologiczne wykonane w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu, papier niepowlekany offsetowy matowy (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) 150-170 g/m2, znak błękitny anioł przyjazny środowisku (lub inne oznakowanie ekologiczne tzw. symbol ekologiczny, znak ekologiczny, etykietę ekologiczną lub eko-znak nadany przez upoważniony do tego podmiot), dodatkowo nadruk 1 kolor przygotowany przez Zamawiającego; koperta sklejona z klapką, samoklejąca z paskiem z klejem, ilość 800 sztuk. Projekty graficzne kalendarza oraz kalendariów zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CS6 z osadzonym w 100% zbiorem fontów). Zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 39. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 19 listopada 2014 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Sposób pakowania kalendarzy: 800 (słownie: osiemset) sztuk kalendarzy włożonych do otwartych kopert i zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. Pozostałe 200 (słownie: dwieście) sztuk kalendarzy zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. 2. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ Formularz oferty, b/ formularz cenowy, c/ jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3.1)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku zwiększenia przez Wykonawcę zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom w stosunku do treści złożonej oferty oraz powierzenia (w przypadku, gdy Wykonawca, w złożonej ofercie, nie przewidywał powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom) realizacji przedmiotu umowy podwykonawcy/podwykonawcom. Powyższa zmiana wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę - w terminie poprzedzającym rozpoczęcie realizacji części przedmiotu umowy przez każdego podwykonawcę - poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo zawartej z każdym podwykonawcą, w której treści określony zostanie zakres przedmiotu umowy powierzonego każdemu podwykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ numer postępowania: ZKM/ZP/N/25/14, 3/ Zarząd Komunikacji Miejskiej - jednostka budżetowa Gminy Gdynia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1 - KALENDARZE KSIĄŻKOWE A5 ORAZ B6 NA ROK 2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 1 - Kalendarze książkowe A5 na rok 2015: format: 143 mm x 203 mm, papier biały, perforacja narożników, 2 (słownie: dwa) rzędy panoramicznych registrów, układ kalendarium: dzień na stronie , oprawa twarda piankowana, narożnik okładki okrągły, narożnik bloku okrągły, część informacyjna, mapy Polski i Europy, tasiemka, kalendarium w jęz. PL, GB, D, notes teleadresowy zintegrowany z blokiem kalendarza, przeszycie typu ŁUK (łączenie dwóch kolorów niebieski i granatowy) (w cenie), tłoczenie rok - zwykłe (w cenie), tłoczenie logo ZKM - zwykłe - tłoczone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (w cenie), ilość 80 sztuk, Kalendarze książkowe B6 na rok 2015: format: 120 x 165 mm, papier biały, kolor oprawy - niebieski, układ kalendarium: dzień na stronie, oprawa twarda piankowana, narożnik okładki okrągły, narożnik bloku prosty , perforacja narożników, część informacyjna, mapy Polski i Europy, notes teleadresowy zintegrowany z blokiem, kalendarium w jęz. PL, GB, D, tasiemka, tłoczenie rok - zwykłe (w cenie), tłoczenie logo ZKM - zwykłe - tłoczone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (w cenie), ilość 70 sztuk. Logotyp ZKM w Gdyni zostanie dostarczony przez Zamawiającego -Wykonawcy w dniu podpisania umowy - w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2 - KALENDARZE WIELOPLANSZOWE NA ROK 2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 2 - Kalendarze wieloplanszowe na rok 2015:format A2 w układzie poziomym tj. 420x594mm (Zamawiający dopuszcza 5% odchylenie od podanych wymiarów),13 kart + podkładka,kreda 200g, nadruk 4/0 + lakier dyspersyjny połysk/mat, spirala z zawieszką po dłuższym boku, sztancowanie kart z tłoczeniem logo (w cenie), wykrojnik (w cenie), tłocznik (w cenie), koperty do kalendarza - 250 sztuk (w cenie), ilość 250 sztuk. Projekt graficzny kalendarza zostanie dostarczony przez Zamawiającego Wykonawcy w formie plików .pdf lub jpg. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 1 grudnia 2014 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Sposób pakowania kalendarzy: 250 sztuk kalendarzy włożonych do otwartych kopert. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3 - KALENDARZE TRÓJDZIELNE NA 2015 ROK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 3 - Kalendarze trójdzielne na rok 2015: wymiar (szer. x wys.): 390x910 mm, główka i podkład kalendarza 390x910 mm (drukowane jako całość, bez łączeń): kolory CMYK 4/0; materiał: karton kredowany jednostronnie 320-370g/m2 (np. Alaska GC-2 lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym) + uszlachetnianie lakierem UV połysk; otwór do zawieszania uzgodniony z Zamawiającym (dodatkowe wzmocnienie tekturą, pod otworem do zawieszenia, od strony pleców na całej szerokości); kalendaria: 3 bloki po 12 kart 390x170 mm; kolory CMYK 4/0, materiał: biały papier offsetowy 90 g/m2; przesuwne okienko do zaznaczania daty; łamanie w 3 miejscach, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, ilość 1 000 sztuk; Koperta do kalendarza trójdzielnego: koperty: ok. 420x305 mm - dopasowane do złożonego kalendarza, koperty ekologiczne wykonane w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu, papier niepowlekany offsetowy matowy (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) 150-170 g/m2, znak błękitny anioł przyjazny środowisku (lub inne oznakowanie ekologiczne tzw. symbol ekologiczny, znak ekologiczny, etykietę ekologiczną lub eko-znak nadany przez upoważniony do tego podmiot), dodatkowo nadruk 1 kolor przygotowany przez Zamawiającego; koperta sklejona z klapką, samoklejąca z paskiem z klejem, ilość 800 sztuk. Projekty graficzne kalendarza oraz kalendariów zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CS6 z osadzonym w 100% zbiorem fontów). Zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 39. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 19 listopada 2014 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Sposób pakowania kalendarzy: 800 (słownie: osiemset) sztuk kalendarzy włożonych do otwartych kopert i zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. Pozostałe 200 (słownie: dwieście) sztuk kalendarzy zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Wynajem długoterminowy samochodu elektrycznego o nadwoziu typu osobowy van 9-cio miejscowy
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.