eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Ostróda: OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE
Numer ogłoszenia: 219299 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206955 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 12, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 642 55 32, faks 89 642 55 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Ostródzie, zgodnie z zakresem obowiązków pracowników ochrony - zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz, zakresem obowiązków pracowników ochrony wykonujących zadania konwojowe - zał. nr 2 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). Usługa ochrony osób i mienia odbywać się będzie w budynkach Sądu Rejonowego w Ostródzie, zlokalizowanych: - w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 12; - w Morągu przy ul. Warmińskiej 17a - pozostający we właściwości Sądu Rejonowego w Ostródzie. 2. Zakres zamówienie obejmuje: a) ochronę obiektów przed włamaniem; b) ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego; c) kontrolę wszystkich wchodzących i wychodzących do i z obiektów w czasie godzin pracy instytucji; d) zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektów Zamawiającego, w tym patrolowanie terenu przynależnego do obiektów objętych przedmiotem zamówienia; e) kontrolę wszystkich pracowników Zamawiającego oraz innych osób (przy wcześniejszym pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego) wchodzących i wychodzących do i z obiektów poza godzinami pracy instytucji; f) wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, tj. obsługę bramek magnetycznych oraz sytemu monitoringu; g) transport i konwojowanie wartości pieniężnych; h) monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w systemie całodobowym i podejmowanie interwencji przez załogi interwencyjne w przypadku otrzymania sygnału alarmowego; 3. Wymagania Zamawiającego: a) Zamawiający wymaga aby osoby, które będą kierować ochroną obiektów podczas realizacji przedmiotu zamówienia posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, a pozostali pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji przedmiotu zamówienia posiadali poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone. Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa (Dz.U. z 2010r. Nr 258, poz. 1752), przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem. Poświadczenia bezpieczeństwa wydane przed terminem wejścia w życie w/w rozporządzenia zachowują ważność przez okres wskazany w przepisach, na podstawie których posiadane poświadczenia bezpieczeństwa zostały wydane. Osoby jakimi wykonawca będzie dysponował celem wykonania przedmiotu zamówienia, muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa przez cały okres realizacji umowy. W przypadku zmiany którejkolwiek z osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy, wraz z wnioskiem o zmianę danej osoby, wykonawca musi każdorazowo przedłożyć ważne poświadczenie bezpieczeństwa dla osoby, którą zamierza wprowadzić do realizacji usługi. b) Zamawiający wymaga każdorazowego przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut, licząc od chwili wezwania przez pracownika Zamawiającego lub pracownika ochrony, bądź od momentu otrzymania sygnału wyemitowanego przez monitorowane lokalne systemy alarmowe chronionych obiektów. c) Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony byli wyposażeni przez Wykonawcę w ręczny wykrywacz metalu na wejściach do chronionych obiektów Zamawiającego. d) Zamawiający wymaga aby każdy pracownik ochrony był wyposażony w środki przymusu bezpośredniego określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w tym: kajdanki, ręczny miotacz gazu w żelu, pałkę wielofunkcyjną typu TONFA, paralizator elektryczny. Pracownicy ochrony wykonujący zadania konwojowe muszą być wyposażeni w broń palną, kamizelki kuloodporne, hełmy kuloodporne. e) Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony byli jednolicie umundurowani i wyposażeni w identyfikatory. f) Zamawiający wymaga aby każdy pracownik ochrony był wyposażony w środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej bezprzewodowej. Wykonawca musi mieć przyznaną częstotliwość radiową oraz posiadać radiotelefony i telefony komórkowe. g) Zamawiający wymaga zapewnienia wykonywania poleceń przez pracowników dozoru wydawanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, dotyczących bezpieczeństwa osób i ochrony mienia. h) Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę: - książek pełnienia służby przeznaczonych do rejestrowania zdarzeń mających wpływ na chronione obiekty oraz zawierających rejestr osób przebywających w danym obiekcie poza godzinami pracy instytucji; - książek wydawania kluczy, które będą znajdowały się w chronionych obiektach i będą udostępniane Zamawiającemu do wglądu na każde jego żądanie. i) Zamawiający wymaga zapoznania pracowników dozoru z regulaminami organizacyjnymi chronionych obiektów, przepisami BHP i przeciw pożarowymi. j) Zamawiający wymaga wykonywania przedmiotu zamówienia na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym, w godzinach i w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania czynności ochrony osób i mienia, nie mniejszych niż wynikających z załączników nr 1 i 2 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz. k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu obowiązków pracowników ochrony w szczególności poprzez zmniejszenie liczby punktów - posterunków lub ich składu osobowego oraz zmianę godzin wystawiania posterunków lub pełnienia patroli. l) Zamawiający wymaga realizowania zamówienia zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). m) Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę depozytu broni i innych niebezpiecznych przedmiotów. n) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy złożył na okres obowiązywania umowy dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku wartości pieniężnych w transporcie na wartość co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). o) Celem prawidłowego przygotowania i złożenia oferty, Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach objętych ochroną. Termin przeprowadzenia wizji musi być uzgodniony z osobą wskazaną do kontaktu z Wykonawcami (§ 7 pkt 14 siwz)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o. w Warszawie Przedstawicielstwo w Olsztynie, ul. Piłsudskiego 32, 10-578 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267267,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187250,71

  • Oferta z najniższą ceną: 187250,71 / Oferta z najwyższą ceną: 200378,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.